Sign in to follow this  
bloodelf

Mannen

Recommended Posts

Ken dat 'tattoo-probleem' : werkt ze gewoon 'weg' met een fotoprogramma

Tja, dat 'probleem' heb ik dan weer niet. Maar kan me heel goed voorstellen dat wanneer je ergens herkenbaar aan bent, je geen zin hebt dat je boobs overal op het internet opduiken.

Guest jennifer_whatever

Nee natuurlijk niet, je moet niet herkenbaar zijn op de foto's

En Bloodelf, wakker liggen is gewoon maar een term die ik gebruikte, bedoelde het niet lullig ofzo

Hai girls,

ik denk dat bepaalde mannen liever hier kijken dan op google op borstvergroting zoeken omdat de borsten hier echt een "gezicht" hebben (ondanks dat er meestal geen gezicht te zien is

). Van alle meisjes is te lezen welke weg ze doorlopen hebben en bij wijze van spreken zou het je buurmeisje kunnen zijn. Ik denk dat dat voor sommige mannen een extra trigger is. Ik kan me best voorstellen dat je als man liever de borsten ziet van een vrouw die je in real life zou kunnen tegenkomen als van een vrouw die misschien aan de andere kant van de wereld woont. Misschien heb ik het ook mis.. Ik ben de laatste die beweert mannen te kunnen begrijpen

Xxx

Ik kan mij niet voorstellen dat een man de moeite neemt om een account aan te maken om een paar neptieten te zien! Op google heb je toch veel meer resultaat? Maar ja, ik snap mannen ook niet hoor ;0

En hoe kwam je daar achter Butterfly?

Was toch niet je eigen kerel die je betrapte

Omdat het rare dingen zei en vroeg

Dat ze een foto van der gezicht had dat volgens mij gewoon een plaatje van een milf site was ofzo.

Dat ik sexy tepels heb..

Dat ik lekkere jetsers heb..(het wordt alleen al zegt genoeg)

Dat diegene nog nooit een topic of iets heeft aangemaakt en heel graag mijn msn wou om 2 uur snachts..

of ik webcam had..

Dat ze verder niks wist over bv's

Dat ik diegene daarna eigenlijk nooit meer gezien heb op het forum.

Na duidelijk toch

ik heb ook al meerdere mannen gezien,blijf je houden op zulke forum als dit,mischien deden wij hetzelfde asl we mannen waren

Ohhh gets...Wat zullen ze dan van een koude kermis thuis komen als ze die ellendelingen van mij zien..

maar butterfly, ik zeg over grote borsten ook altijd joekels, of memmen.

Maar ben écht een meisje hoor. Maar sexy tepels..nee dat zeg ik nooit, haha.

Ik vind het maar een zielig idee, dat er zulke mannen zijn.

Ik zeg het ook wel maar ga niet tegen iemand op het forum zeggen die ik niet wat heb jij lekkere jetsers

mannen..je heb zelfs mannen die het met teddyberen doen!

Dus ja hier zullen er ook wel wat aan hun trekken komen haha

zag laatst een programma,over mannen die het heerlijk vonden om in ene luier rond te lopen,speen in hun mond,en dan ook nog poepen in die luier,en dan door vrouwlief wouden ze verschoond worden,jezus heey! kan toch niet waar zijn

whaha...dat heb ik ook wel eens op tv gezien...dat ziet er echt heel erg triest uit!

maja...sm vin ik ook zoiets..komt ook een beetje op t zelfde neer dan..onderdanig zijn aan de ander...

mij niet gezien hoor!

ben ook blij dat mn vriend niet van dat soort rariteiten houdt!

Sign in to follow this