Ga naar inhoud

Mannen


bloodelf

Aanbevolen berichten

Ohhh gets...Wat zullen ze dan van een koude kermis thuis komen als ze die ellendelingen van mij zien..

maar butterfly, ik zeg over grote borsten ook altijd joekels, of memmen.

Maar ben écht een meisje hoor. Maar sexy tepels..nee dat zeg ik nooit, haha.

Ik vind het maar een zielig idee, dat er zulke mannen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

whaha...dat heb ik ook wel eens op tv gezien...dat ziet er echt heel erg triest uit!

maja...sm vin ik ook zoiets..komt ook een beetje op t zelfde neer dan..onderdanig zijn aan de ander...

mij niet gezien hoor!

ben ook blij dat mn vriend niet van dat soort rariteiten houdt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Man man man :rolleyes: ,leuk om dit hier es te lezen,hopelijk scheren jullie niet alle mannen over de zelfde kam hé dames :unsure: .Ja,ik ben zelf ook ne man :153: ,en zit hier de laatste tijd meer en meer op om zoveel mogelijk info te winnen voor mijn vrouwke.En de juiste keuze te maken qua implantaten,PC,....

En oja,de galerij van de :1bouncingboobs: bekijken ,dat doen wij mooi samen.... :155:

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet eigenlijk ook wel dat er hier vast welleens mannen komen maar d8 eigenlijk dat ze de foto's hier niet zo geil vonden aangezien het vaak foto's zijn met pleisters en opgezowlle van de operatie maar nu jullie het echt over de viespeuken hebben die het idd zelfs met teddyberen doen besef ik weer ff dat je mannen hebt die al heel snel opgewonden worden !!!! Denk dat ik toch maar eens een geheim album ga maken brrrr!!!

Heb het trouwens niet over mannen zoals jou hoor P&S maar over de viespeukjes:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

O sorry moon moest even lachen over je baby mannen :4::P

Ik heb me nu een verhaal gehoord!!! Een jongen die het zelfs deed met overleden mensen :o

Zn vriendin had maden in haar buik en is er zo achter gekomen nou sorry! Er bestaan echt gekken!!

Maar net wat je zegt Mii samen met je vriend kijken is logisch toch je wilt wel een beetje kijken hoe het gaat worden, ik heb zoveel borsten gekeken dat mn vriend ze niet meer wilde zien denk ik :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames

laat ze lekker rond kijken kunnnen ze zien wat zij vrouwen moeten doorstaan na een zwangerschap of niet volgroeid na vlink wat kilos kwijt te zijn.

en idd het is natuurlijk ongelofelijk zielig dat ze komen spieken getver. het hele internet zit vol blote vrouwen die gezien willen worden door mannen ga daar lekker heen. en laat ons met rust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hai Girls..

Ik wil hier toch even op reageren.

Mannen ja het zijn inderdaad vreemde wezen,s met een even zo perverse gedachte gang..

Er zijn er natuurlijk ook die wel normaal zijn maar vele pfffft.

Je moest eens weten wat ze allemaal doen om letterlijk/figuurlijk aan hun trekken te komen ook getrouwde zijn

zijn daar goed in..

Vooral het onbekende de waar ze veel over lezen en horen van andere is voor hun een grote uitdaging.

Ook ik was interesant voor hun (lees mijn voorstel topic) omdat ik dat iets had wat een bio vrouw niet had

Dan kon men zeggen ik heb niemand bedrogen want het was geen vrouw maar ook geen man....

Spreek op dit punt uit eigen ervaring tevens zijn er genoeg site,s waar mannen contact leggen met

Travestieten om hun sexuele uitspattingen/fantasieen tot uiting te brengen..

Ook mannen die getrouwd waren en kinderen hebben.... wilde gewoon sex met je.......maar hij zou

Maar iemand treffen die alles(ziekte,s) heeft en het dan overdraagd aan zijn vrouw....

Brrrr moet er niet aan denken...

Mijn ervaring tot nu toe is ik vertrouw ze niet teveel te erg te bizare dingen meegemaakt..

Ze hebben twee gezichten een om iets te krijgen en als ze het dan hebben komt hun andre gezicht/ik

Tevoorschijn (is meestal niet zo vriendelijk).....

Dit is mijn ervaring ten spijt dat ik het mee heb moeten maken

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat vervelend voor je simone dat je dit allemaal hebt meegemaakt,

maar ik wil toch zeggen dat er natuurlijk ook genoeg mannen zijn die niet van deze ideeen hebben.

maar ja hier op het forum zullen we er altijd last van blijven houden denk ik

en ach, ik heb er niet zoveel problemen mee, zet mijn gezicht er niet op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.