Ga naar inhoud

Mannen


bloodelf

Aanbevolen berichten

Hey Lady's

Volgens mijn zitten er steeds meer mannen op het forum ook gewoon eerlijk maar ook met een fake profiel onder een pseudoniem. Ik denk dat andere het best wel weten maar wees voorzichtig met het geven van wachtwoorden tot dat je weet dat het wel goed zit, hoewel dit natuurlijk ook nog altijd moeilijk is.

Mannen vinden het immers toch wel spannend zo'n borstenforum !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als iemand m'n ww vraagt ga ik ook eerst na wie het is en wat die al heeft gepost enzo, maar inderdaad soms heeft zo iemand nog niets gepost en dan is het een risico, je kunt de vraag om je ww dan natuurlijk ook negeren en niet reageren op zo iemand. Helemaal zeker weet je 't natuurlijk nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah meiden jammer genoeg kunnen we niet door de cumputer geen kijken

wat het allemaal wel makkerlijker maakt

maar die kerels sporen niet wat hebben ze hier te zoeken je kan het overal zien op internet

waarom dan hier tewel hier juist mensen komen voor de steu van een ander en de ervaringen uitwissel

deze site is niet gemaakt voor vieze ventjes die niks beters te doen hebben

majah die klootzakken zijn er dus pas op meiden

Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo gek is dat niet hoor,dat er hier mannen rondspoken,het is tenslotte openbaar en aanlokkend natuurlijk.

wel minder grappig voor ons,vrouwen,uiteraard.

altijd allert blijven,en je bent niet verplicht ww door te geven,is altijd nog je eigen keus,voel je dan ook niet schuldig als je het niet vertrouwd en niet wilt geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik kan er ook niet echt wakker van liggen haha zolang ik maar niet herkenbaar ben :)

Maar het is natuurlijk best een trieste bedoeling om hier undercover als vrouw te komen zodat je een paar foto's kan bekijken... wij vrouwen zouden dat nooit doen op forums over verlening van piemels (als die dan bestaan) Conclusie: mannen zijn best raar af en toe :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wakker liggen, wakker liggen is nogal overtrokken ook. Maar heb niet echt de behoefte als mijn foto's ergens terecht komen daar ik nogal tattoes heb dus ook al is mijn gezicht niet herkenbaar mijn lijf wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Nee natuurlijk niet, je moet niet herkenbaar zijn op de foto's :wacko:

En Bloodelf, wakker liggen is gewoon maar een term die ik gebruikte, bedoelde het niet lullig ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hai girls,

ik denk dat bepaalde mannen liever hier kijken dan op google op borstvergroting zoeken omdat de borsten hier echt een "gezicht" hebben (ondanks dat er meestal geen gezicht te zien is :141: ). Van alle meisjes is te lezen welke weg ze doorlopen hebben en bij wijze van spreken zou het je buurmeisje kunnen zijn. Ik denk dat dat voor sommige mannen een extra trigger is. Ik kan me best voorstellen dat je als man liever de borsten ziet van een vrouw die je in real life zou kunnen tegenkomen als van een vrouw die misschien aan de andere kant van de wereld woont. Misschien heb ik het ook mis.. Ik ben de laatste die beweert mannen te kunnen begrijpen :154:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het rare dingen zei en vroeg ;)

Dat ze een foto van der gezicht had dat volgens mij gewoon een plaatje van een milf site was ofzo.

Dat ik sexy tepels heb..

Dat ik lekkere jetsers heb..(het wordt alleen al zegt genoeg)

Dat diegene nog nooit een topic of iets heeft aangemaakt en heel graag mijn msn wou om 2 uur snachts..

of ik webcam had..

Dat ze verder niks wist over bv's

Dat ik diegene daarna eigenlijk nooit meer gezien heb op het forum.

Na duidelijk toch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.