Ga naar inhoud

Hoe voelen borsten na de ingreep?


Aanbevolen berichten

Hoi lieve dames,

Ik hoop binnenkort ook een borstvergroting te kunnen ondergaan. Mijn man staat erachter omdat hij ziet hoe belangrijk het voor me is, maar af en toe laat hij ineens iets vallen, waaruit toch wel blijkt dat ie niet zo enthousiast is als mij. Dit bijv. : Je borsten zullen dan niet meer als vlees aanvoelen, je zult altijd blijven voelen dat er plastic inzit.'

Ik ga monobloc hydrogel nemen, btw, en ik hoopte dat iemand hier adhv haar ervaringen me kon geruststellen dat wat hij denkt niet klopt.

Alvast erg bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sebbin naturgel prothese en ik ben nu 3,5 week po

Ze voelen volgens mijn man wel natuurlijk aan maar toch weer niet alleja :D ze voelen aan als borsten met melk in zo vol :D maar hij voelt de prothese eigenlijk niet

Hoe dat met jouw protheses zit weet ik niet mss is er iemand hier met exact de zelfde en kan die er meer van zeggen

Ze voelen dus voller aan een soepel echt niet hard fzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej,

Ik snap je man zijn gedachtes maar dat je de protheses voelt zitten is absoluut niet waar en ook niet dat ze hard en plastic aan voelen. Ik ben nu over paar dagen 3 maanden po en ze voelen mooi zacht aan en ik heb nog nooit me protheses gevoeld hoor, ja ze zijn wat steviger dan echte borsten maar zeker wel zacht :) dus je kan je man gerust stellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik voel voor mijn idee geen verschil met eerst, niet qua gewicht, niet qua gevoel..

en zodra ze helemaal soepel zijn ben ik er zeker van dat het niet heel anders voelt dan normale borsten.. hooguit wat steviger denk ik?

het voelt wel alsof mijn boobs echt van mij zijn alsware :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Monobloc Hydrogel en ben bijna 2 maand PO, en vind ze al best zacht! Hoor mijn vriend zeker niet klagen :P

Heb laatst een keer mogen voelen bij iemand die deze al langer dan een jaar heeft en voelde zeker niet nep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

heb anatomisch (gekend als iets stugger dus). Ben nu ruim twee jaar po. Ze voelen zacht, wel iets steviger dan natuurlijke maar toch wel zacht. Mijn man vindt ze natuurlijk aanvoelen, hij is er gek op ;-)

als ik voorover buig voelen ze echt heel erg natuurlijk en superzacht.

Als ik gewoon rechtsta, voelen ze iets steviger, maar nog steeds zacht.

als ik lig vind ik ze het minst natuurlijk aanvoelen, maar toch blijft mijn man ze zacht vinden...?? haha, tja, mannen en borsten he? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ex-schoonzus heeft na een bv gewoon borstvoeding kunnen geven :)

Ik ben zelf pas na de kids geopereerd dus verder kan ik je er niks over zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,mijn verhaal is iets wat anders...

Ik heb na men derde kindje een bv gehad en heb daarna nog drie kids op de wereld gezet...de borstvoeding vóór men bv verliep vlekkeloos en heb ik achttien maanden volgehouden toen,maar ná de bv ging het toch wat anders hoor,ik kon nog maar langs één kant voeden en ging niet altijd even vlot...

Moet er wel bij vertellen dat ik men eerste bv heb laten doen door de beruchte dr.Goerdin en die heeft waarschijnlijk gewoon los door alles doorgesneden,was toen ook via men tepelhof dus denk dat daar de grote fout zat...

Het gaat dus niet altijd zoals het hoort maar again...het zal wel aan de 'slager'liggen die me opereerde!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb Wire! Bedankt voor je verhaal! Dat is helaas wat minder vrolijk. Wat vervelend voor je!

Ja helaas hoor je wel vaker dit soort verhalen...

Mag ik je vragen of het effect van je borstvergroting enigszins teniet is gedaan na je drie 'nieuwe' kindjes? Zijn de borsten weer slapper geworden of minder mooi na de drie zwangerschappen waardoor je opnieuw onder het mes moest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb Wire! Bedankt voor je verhaal! Dat is helaas wat minder vrolijk. Wat vervelend voor je!

Ja helaas hoor je wel vaker dit soort verhalen...

Mag ik je vragen of het effect van je borstvergroting enigszins teniet is gedaan na je drie 'nieuwe' kindjes? Zijn de borsten weer slapper geworden of minder mooi na de drie zwangerschappen waardoor je opnieuw onder het mes moest?

Heeey

Ja klopt,door men laatste zwangerschappen was er niet veel meer over van men borsten,slapper en vooral 'leeg'...ondanks men eerdere bv.

Ook stond de maat me van in het begin al niet aan,droomde van mooie grote borsten,daar kwam nog bij dat ik al tijden met pijn rondliep en protheses die verkeerd geplaatst waren,daarom dus mijn wissel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook benieuwd naar meer reacties :) Zelf heb ik 4 maand geleden BV gehad, en raar genoeg 'functioneren' de tepels wel ( lees: ze worden hard als ik kou heb ) maar ik heb er wel niks van gevoel in .... De grote hamvraag dus: functioneren ze dan om te voeden of gaat dat floppen omdat ik geen gevoelsprikkels doorkrijg dat 't kindje zuigt .... Tijd zal 't moeten uitwijzen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verhaal lijkt een beetje op dat van Barbwire, borstvoeding voor mijn bv ging zeer goed. Ik heb recent nog een kindje gekregen, de borstvoeding opgang krijgen is nooit helemaal gelukt. Ik heb van alles geprobeerd, maar mijn borsten produceerden te weinig (een redelijke en de andere bijna niks) waardoor bijvoeding noodzakelijk was. Tijdens deze periode heb ik een paar keer bijna een borstontsteking gehad. Ik veronderstel dat mijn bv hiermee te maken heeft. Deze heb ik ondergaan in 2001 en bewust gekozen voor achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb twee kindjes na de vergroting gekregen en bij de eerste kon ik 5/6 wk bv geven en bij de tweede maar 4/5 wk ivm n borstontsteking en heb ik alleen maar gekolft doordat ik vanaf dag 1 pijn had n kloven

Eerste x ook vrij snel last van gehad n door t nie goed aanleggen liep t snel terug

De productie kan dus wel degelijk op gang komen maar goed aanleggen hierbij is essentieel

Kolven n goeie tweede om t te stimuleren n zo lang mogelijk eigen melk te geven ook dit vergt kundigheid anders krijg je zo n ontsteking

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.