Ga naar inhoud

maudjj : 27 april 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Nog 6 dagen en dan is het zover... spannend :126:

Nu heb ik alleen nog niks gehoord over het tijdstip van de operatie.

Iemand hier ervaring mee? Of enig idee wanneer ik iets van Verdonck te horen zal krijgen?

Ik heb ook geen betalingsbevestiging gekregen. En nu weet ik niet of je dit normaal gesproken wel krijgt.

De zenuwen beginnen al op te spelen en ik kan niet meer wachten.

Ook heb ik nog een paar vragen over het herstel. Maar krijg ik hem nog te spreken of word ik meteen op de operatie tafel gegooid?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde maar dan bij kliniek Amstelveen!

Ik denk dat dit bij de meeste klinieken normaal is. Ik heb gehoord dat je meestal 3 dagen over minder van te voren te horen krijgt hoe laat je op de dag van je operatie aanwezig moet zijn etc.

Ik heb nog 9 dagen te gaan, dus we zullen het vast op tijd te horen krijgen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Ik heb gewoon gemaild naar Kliniek Amstelveen en kreeg netjes antwoord... Later kreeg ik nog een telefonische bevestiging, uit m'n hoofd op vrijdag, ik ging woensdag onder het mes...

Bij twijfel gewoon even bellen of mailen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde maar dan bij kliniek Amstelveen!

Ik denk dat dit bij de meeste klinieken normaal is. Ik heb gehoord dat je meestal 3 dagen over minder van te voren te horen krijgt hoe laat je op de dag van je operatie aanwezig moet zijn etc.

Ik heb nog 9 dagen te gaan, dus we zullen het vast op tijd te horen krijgen :rolleyes:

Oke dankjewel! Gewoon nog even geduld hebben dus. Hoeveel cc krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon gemaild naar Kliniek Amstelveen en kreeg netjes antwoord... Later kreeg ik nog een telefonische bevestiging, uit m'n hoofd op vrijdag, ik ging woensdag onder het mes...

Bij twijfel gewoon even bellen of mailen...

Ja i know maar ik dacht t zal wel altijd zo gaan maar voor de zekerheid dacht ik vraag eens hier. Aangezien de meeste er toch wel al ervaring mee hebben. Ik wil namelijk niet voor elke scheet gaan mailen of bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dankjewel! Gewoon nog even geduld hebben dus. Hoeveel cc krijg je?

Ik wil graag een C/D cup, dus heb verschillende cc's gepast. Had voor twee een voorkeur. Namelijk 380 cc en 410 cc. Maar krijg bij mijn ene borst ook 20 cc minder aangezien mijn borsten niet gelijk zijn.

Koeijers had gezegd dat hij tijdens mijn operatie beslist welke cc van mijn twee voorkeuren het beste bij mij past. Dus moet goed komen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde het een week van te voren. Heb m'n betaling deels overgemaakt en de rest gepind, kreeg na t pinnen een betaalbevestiging waar alles op stond. Denk dat ze vanzelf wel aan de bel trekken als ze je aanbetaling niet hebben ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal! Heb zeker wat aan jullie reacties gehad! Als ik morgen nog niks gehoord heb ga ik maar eens contact met ze opnemen. Ik hoop stiekem wel dat ik vroeg aan de beurt ben, ben er t liefst zo snel mogenlijk vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

quote name="Aberasa" post="286811" timestamp="1429728655"]Ik wil graag een C/D cup, dus heb verschillende cc's gepast. Had voor twee een voorkeur. Namelijk 380 cc en 410 cc. Maar krijg bij mijn ene borst ook 20 cc minder aangezien mijn borsten niet gelijk zijn.

Koeijers had gezegd dat hij tijdens mijn operatie beslist welke cc van mijn twee voorkeuren het beste bij mij past. Dus moet goed komen :136:

Dat lijkt me nog extra spannend! Maar het zal indd goed komen, succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn ze dan! Eindelijk mn boobs 

Vanochtend moest ik mij al om 8.10 melden bij de Wellness kliniek in Genk.

Om 8.50 werd ik naar boven geroepen en daar kreeg ik een kamer toegewezen, moest ik mij omkleden, werden foto´s gemaakt en moest ik wachten totdat ik mee naar de operatiekamer mocht.

Ik kreeg een kamer in de hoek waar ik behoorlijk blij mee was. Lekker rustig dacht ik.

Dacht ik dus... De persoon naast mij was met 4 personen terwijl wordt geadviseerd om 1 begeleider mee te nemen. 

Zij waren behoorlijk luidruchtig (maar gelukkig voelde zij zich na de operatie niet zo goed en waren ze rustig).

En jawel hoor om 9.45 was het zover. Ik mocht mee naar de OK.

Eerst kwam dr. Verdonck nog even langs om een tekening te maken en daarna ging het gebeuren.

Ik kreeg een infuus en moest een paar keer goed in en uit ademen.

Na 2 keer begon de lamp boven mij flink te draaien en naar 3 keer ging bij mij het licht uit.

Ik moet zeggen de zenuwen vielen goed mee totdat ik het infuus kreeg.

Toen ik wakker werd hebben ze mij een warmte deken opgelegd omdat ik het ijskoud had. 

Ik mocht vrij snel terug naar mn kamer (11.15) waar ik nog een infuus met een pijnstiller kreeg.

Daarna ben ik naar huis gegaan en de pijn valt reuzen mee. Alleen de druk is verschrikkelijk.

Ik heb tot nu toe de hele dag geslapen maar ik ben nu weer hartstikke fit. 

Ik kan niet wachten om mn boobs te zien krijg . 

Maar zoals het er nu uitziet met het verband ziet het er goed uit.

Ik ben super blij met de maat en de pijn valt me hartstikke mee. Ik ga zo een foto plaatsen met verband.

I'm in love 

Wel heb ik nog 1 vraagje, mag je niet op je zijkant liggen of willen jullie niet op de zijkant liggen omdat het pijn doet?

Want ik lig namelijk gewoon op mn zij en heb nergens last van. Alleen het opstaan is vervelend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht ook pas na 2 weken op mijn zij slapen. zou het ff vragen aan je pc. want bij de meeste mag je pas later op je zij slapen. leuk verslag trouwens en fijn dat je je zo goed voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden!

Afgelopen maandag heb ik mijn nieuwe boobs gekregen (380 cc bij dr. Verdonck).

De 1e dag had ik bijna geen pijn maar nu heb ik sinds een tijd een branderig drukkend gevoel in mijn rechter borst.

Ik snap dat alles nog gevoelig is en dat er verschil kan zijn tussen links en rechts maar ik heb in mijn linkerborst nauwelijks pijn.

Ofja het is te verdragen.

Ik hou ontzettend veel vocht vast en ben ik na de operatie wel 5 kg bijgekomen.

Ook ben ik benauwd. Eerst dacht ik dat het van het verband kwam maar het lijkt steeds erger te worden.

En het zware ademhalen voelt zeker niet prettig in mijn rechter borst.

Het lijkt of alles sinds vanochtend is verergerd.

Ik heb vandaag al contact op genomen met de Wellness Kliniek en dr. Verdonck zou me zo snel mogelijk terug bellen maar ik heb nog niks van hem gehoord.

Wat denken jullie? Moet ik me zorgen maken? Is dit normaal? Heeft iemand van jullie hetzelfde gehad?

Alvast bedankt voor jullie reacties :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Allereerst gefeliciteerd.

Dat branden heb ik zeker gehad in de eerste dagen net zoals dat benauwde gevoel, voelde alsof ik zwaar astma had verschrikkelijk.

Ik had de meeste pijn links rechts ook mimimaal.

Hoort erbij de ene heeft het wel de ander niet.

Hoop dat het snel beter gaat. Bij mij was de dag van de operatie ook niet erg, de 3,4 dagen erna wel.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reacties!

Hoop dat het inderdaad normaal is en dat het snel weer minder is.

Misschien dat Verdonck vandaag nog contact opneemt om het door te spreken maar ik ben in elk geval al gerust gesteld.

Voorlopig dus nog maar rustig aan doen en de volle dosis pijnstillers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telefonisch contact gehad met Verdonck ik moest me geen zorgen maken het was volledig normaal.

Als ik morgen nog zo benauwd ben mag ik mijn verband afdoen en gaan shoppen voor een sport bh.

Ben benieuwd welke maat ik ga hebben. :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck werkt op donderdag in zijn eigen praktijk vandaar dat je waarschijnlijk niet snel reactie hebt gekregen.

Goed dat alles toch normaal is!

Ik moet nog een weekje spannend afwachten.. Dan toch maar best snel tijd maken om voor bh's te gaan kijken na de operatie! :)

Nog goed herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.