Ga naar inhoud

prijzen voor pc borstvergroting


Aanbevolen berichten

Beste Leden,

Mijn naam Is Myriam ben 42 jaar en heb 3 kids. Van 20, 6 en 2 jaar.

Na mijn 3de bevalling zijn mijn borsten helemaal klein geworden en zonder volume.

Ben al bij 2 pc's geweest en ze vragen beide voor een volle b 300 cc rond 4000 €.

Nu is mijn vraag is dat te veel of zijn dat de prijzen ongeveer.

Graag Had ik van jullie een mening qua ervaring en prijzen.

veel liefs

Myriam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal voor dr. Straten via Diana Gabriels €2600

Zij is een tussenpersoon die je koppelt aan een PC waarmee ze samenwerkt. niet iedereen heeft er goede ervaringen mee (met haar als tussenpersoon dan). Omdat ik wist welke PC ik wilde heb ik heb ik geen consult bij Diana gehad maar meteen met Dr. Straten.

Als he rechtstreeks bij hem gaat via de kliniek betaal je wat meer.

Prijzen verschillen dus heel erg. Je moet er natuurlijk ook een goed gevoel bij hebben.

Persoonlijk vind ik €4000 erg veel als het ook voor €2600 of €3100 (dr Nio erg populair onder de dames hier) kan

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door Straten geholpen via zn eigen kliniek Heyendael!

Ik heb het uitgebreide pakket met 3 jaar nazorg € 3295,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet alleen om de prijs die je ervoor betaalt maar ik om de service en kwaliteit die je ervoor krijgt. Het meeste betaal je namelijk voor de protheses die zijn het duurste!

Ik ben bij bergman kliniek geweest en zeer tevreden! Ik heb €4150,- betaald, dat komt doordat ik een extra sport bh ook wilde! Ze meteen de bh ook aan na je operatie!

Verdiep je eens in de protheses waar is wat te halen? In het verleden zijn er veel protheses geplaatst waar problemen mee waren en die mensen moesten ze allemaal laten verwijderen. Ik vond het belangrijk om te achterhalen wie daar mee gewerkt hadden ofwel wie in elk geval niet! Het is en blijft een hoop geld. Maar wel belangrijk dat je "veilige" protheses erin laat zetten.

Succes met het nemen van je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet alleen om de prijs die je ervoor betaalt maar ik om de service en kwaliteit die je ervoor krijgt. Het meeste betaal je namelijk voor de protheses die zijn het duurste!

Ik ben bij bergman kliniek geweest en zeer tevreden! Ik heb €4150,- betaald, dat komt doordat ik een extra sport bh ook wilde! Ze meteen de bh ook aan na je operatie!

Verdiep je eens in de protheses waar is wat te halen? In het verleden zijn er veel protheses geplaatst waar problemen mee waren en die mensen moesten ze allemaal laten verwijderen. Ik vond het belangrijk om te achterhalen wie daar mee gewerkt hadden ofwel wie in elk geval niet! Het is en blijft een hoop geld. Maar wel belangrijk dat je "veilige" protheses erin laat zetten.

Succes met het nemen van je beslissing!

Hai, welke protheses heb jij erin zitten dan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet alleen om de prijs die je ervoor betaalt maar ik om de service en kwaliteit die je ervoor krijgt. Het meeste betaal je namelijk voor de protheses die zijn het duurste!

Ik ben bij bergman kliniek geweest en zeer tevreden! Ik heb €4150,- betaald, dat komt doordat ik een extra sport bh ook wilde! Ze meteen de bh ook aan na je operatie!

Verdiep je eens in de protheses waar is wat te halen? In het verleden zijn er veel protheses geplaatst waar problemen mee waren en die mensen moesten ze allemaal laten verwijderen. Ik vond het belangrijk om te achterhalen wie daar mee gewerkt hadden ofwel wie in elk geval niet! Het is en blijft een hoop geld. Maar wel belangrijk dat je "veilige" protheses erin laat zetten.

Succes met het nemen van je beslissing!

Bij Bergman betaal je ook mee aan de huur van de kapitale pandjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Zo zie je maar weer, je hoeft niet duur te betalen voor een paar mooie borsten, ze zijn prachtig!!

Dank je! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2595 betaald,

daarnaast heb ik 2 consulten gehad die beiden 35 euro kostten

en mijn reiskosten waren ongeveer 60 euro per keer

(2 consulten, operatie, na afspraak, opnieuw hechtten, hechtingen eruit laten halen)

dus dat heeft me nog eens 360 euro gekost (die laatste 2 afspraken waren niet gepland)

en nja ik heb denk ik daarnaast nog wel zo'n 100 euro uitgegeven aan sportbh's, koelpacks, en dat soort dingetjes.

& daarbij wou ik ook geld overhouden voor bh's.

totaal kwam ik dus uit op 3125 euro zonder nieuwe bh's meegerekend, want dat kost ook flink geld :P en nja die 100 euro is ook wel ruim genomen, denk dat het net zo goed 60 of 80 euro kan zijn geweest..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.