Ga naar inhoud

Vraag tepelcorrectie?


Aanbevolen berichten

Hey, alvast sorry maar ik zit de laatste tijd met best wat vragen :67:

ik heb namelijk al zolang ik me kan herinneren een 'opgezwollen' tepelhof..

alsware mijn hele tepelhof is dik en daardoor ontstaat er een soort puntvorm/bolling bovenop mijn borst alsware wat echt enorm lelijk en beschamend is..

ik ben hier zelfs al mee naar de dokter geweest en kreeg daar het antwoord dat het misschien wel weg gaat als ik ooit zwanger word, en tsja daar heb ik dus niet zo veel aan.

Nu heb ik al veel opgezocht over dit soort tepelhof, en kan er niet zo heel veel over vinden.. maar waarschijnlijk is mijn klierweefsel van mijn tepel dus opgezet, waardoor heel mijn tepelhof uitzet, en er alleen mooi/normaal uit ziet als ik het koud heb.

Dit kan als het goed is via een operatie verholpen worden, maar wat ik begrepen heb is dat ze dan wat klierweefsel daar weg halen.. Wat dus neem ik aan inhoud dat ik nooit borstvoeding ga kunnen geven (neem ik aan)

Nou heb ik dus ook wat gelezen dat dit iets is wat veel voorkomt bij puberende meiden, en omdat zo'n operatie toch wel behoorlijk definitief is (er gaat toch een litteken zitten, ik zal nooit borstvoeding kunnen geven en de vraag is maar of het dan opgelost is) wou ik dus vragen of iemand hier ervaringen mee heeft of ooit wat over gehoord heeft.. En zou het misschien kunnen zijn dat het automatisch weg gaat? (ik word aankomende juli 21 en kan me ergens niet voorstellen dat het nog bij 'puberteit' hoort)

Dus een beetje een dubbel gevoel er over, want ik moet van mn lang zal ze leven nog niet aan kinderen denken, en dat kan ook nog wel meer dan 10 jaar duren.. en ik wil niet al die tijd met zulke tepels blijven lopen natuurlijk :79:

maar aan de andere kant zitten er ook weer nadelen aan en voor het zelfde geld kan het wel weg gaan? :(

Kan iemand me helpen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.