Ga naar inhoud

Hoopvol : 27 mei 2015 :


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal . Ik ben nieuw hier . Al veel rond gekeken en veel geleerd maar ik heb toch nog een aantal vragen . Mijn dokter heeft 250 cc dual plane voor gesteld maar dan wel een prothese met zoutwatervulling . Wat vinden jullie daarvan ? Is 250 cc niet weinig , ik heb nu 75 b maar dan wel geen volle B . Bedankt alvast om te antwoorden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Welkom hier

Ik ben vrijdag geopereerd.

Had hier voor een A cup, misschien een kleine b en heb 260 cc gekregen op de spier. Draag nu een sport bh 75C en die zit aardig strak.

Als je twijfelt kan je altijd nog een ander consult in plannen. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Successss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het jammer vinden om zoveel geld uit te geven om dan achteraf te moeten zeggen , ze zijn te klein . Maar ik wil ook niet van die hele grote borsten . Ik had graag misschien een grote C kleine D .

Och , wat is dit moeilijk . En hier op dit forum zijn het bijna allemaal grote cc dat ik dan denk dat zal veel te weinig zijn zeker 250 cc .

Ben alvast blij dat jij tevreden bent . Want dat is toch nog altijd afwachten hè.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn 1 e bv had ik cupmaat 75aa. Er is toen 200 cc anatomisch ingegaan en daarmee kwam ik op een b75.

Jouw uitgangspositie is een b dus waarschijnlijk kom je dan wel uit op een c cup maar dat ligt natuurlijk ook aan de prothesen en de projectie daarvan.

Succes iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.