Jump to content

Banaan85 : 1 juni 2015 : Waalre

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Bij deze stel ik me even voor.
Ik ben Danielle en bijna 30 jaar. Ben veel afgevallen (40 kilo) en al een aantal jaar niet blij meer met mijn borsten.

Nu eindelijk toch de knoop door gehakt en afgelopen vrijdag op consult geweest in Waalre.
En heb ook meteen de operatiedatum; namelijk 1 juni. Spannendddd!!

Terwijl ik zelf dacht dat ik ronde protheses zou krijgen is me aangeraden anatomische te nemen.
Dit omdat ik een heel brede borst heb en dat dus ook in de hoogte hoog wordt, waardoor mijn borsten dan onderhand net onder mijn sleutelbeen zouden beginnen.
Dat zou niet mooi zijn. Dus vandaar dat het nu anatomische worden.
Ben heel erg benieuwd!

Ben ook blij met dit forum. Heb het één en het ander al gelezen.. :D

Groetjes,

Danielle

Guest Zomaariemand

Spannend hoor! Knap dat je zoveel bent afgevallen, ik kan me zo voorstellen dat mooie borsten dan de kers op de taart is... Nog even geduld hebben en dan heb je prachtige borsten!

• 1 month later...

Afgelopen maandag de operatie gehad! Is allemaal meegevallen. Weinig pijn die zelfde dag. Dinsdag helaas meer pijn. Moet zeggen dat t nu redelijk gaat. Alleen van mijn linkse borst heb ik zoveel meer last dan rechts. Hou me wel rustig.

Ben wat dat betreft ook echt een watje. Vind het nog steeds allemaal spannend..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.