Ga naar inhoud

Hulp bij het vinden van een goede bh?


loveut

Aanbevolen berichten

Heyhey!

ik zit eigenlijk een beetje in de knoop wat betreft het kopen van een bh.. ik heb namelijk meerdere 80E gepast en nu blijkt dat bij het model waarvan ik dacht dat ze goed zaten dat ze toch te klein zijn..

Maar ik kan dus amper een leuke online shop vinden waar ze bh's in de maat 80F verkopen, en nja ik vind het dus heel belangrijk dat dat tussenstukje (tussen de cups) zo laag/dun mogelijk is omdat ik snel last heb van beugels die in mijn boobs prikken (geen idee of dit bij elke soort bh gebeurd)
En daarbij zou het dus ook wel fijn zijn als bij de webshop retour zenden mogelijk is..

Kan iemand mij hiermee helpen? want er zit wel een lingeriewinkeltje in de buurt die grote maten verkoopt, maar volgensmij zijn dat ook met van die hele hoge tussenstukken, en daar betaal je al gauw rond de 75 euro voor 1 bh.. en nja liever breek ik mijn spaarrekening niet zomaar aan :blush:

dus bij deze, heeft iemand een goede webshop voor mij?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sapph.nl Wehkamp. V&d die verkopen ook Sapph

Ik heb er gisteren 1 gekocht en die zit goed ,ook andere gepast van Hunkemöller maar die zaten voor geen meter,en die van Sapph was 32,95 vind ik nog een redelijke prijs

Suc6

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sapph.nl Wehkamp. V&d die verkopen ook Sapph

Ik heb er gisteren 1 gekocht en die zit goed ,ook andere gepast van Hunkemöller maar die zaten voor geen meter,en die van Sapph was 32,95 vind ik nog een redelijke prijs

Suc6

Xx jenette

Ja dat is zeker een nette prijs! kun je via hun site ook gewoon terugsturen dus?

Freyalingerie.nl misschien?

Ik zal eens kijken dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij Hunkemoller top hulp gekregen, ook bij een speciaalzaak, maar die is zo duur als je ze mooi vindt! Hahaha...

Nja ik had ook goede hulp bij de hunkemoller, maar uiteindelijk toch te kleine bh gekocht.. & een 80F hadden ze niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladywear en annadiva.nl

Hebben mooie bhs en ook van goede kwaliteit. Ik denk wel dat je sowieso in een wat duurdere klasse zult vallen met die maat. Zeker voor goede ondersteuning ed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ook is een 75 E kunnen passen. Ga je in omvang iets kleiner maar in cup groter. Anders heb je kans dat je omvang te groot word namelijk. Als ik mijn omvang meet heb ik namelijk ook 81cm maar mijn bh die ik laatst kocht is een 75E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ook is een 75 E kunnen passen. Ga je in omvang iets kleiner maar in cup groter. Anders heb je kans dat je omvang te groot word namelijk. Als ik mijn omvang meet heb ik namelijk ook 81cm maar mijn bh die ik laatst kocht is een 75E.

als een 80E te klein is, is een 75E dat zeker ;)

Stel dat je een omvangsmaat kleiner gaat, en idd de 80E past niet, dan zou je in 75 omvang al een 75G moeten hebben.. (aangezien deze vergelijkbaar is met 80F )

Ik heb wel eens besteld bij: www.grote-cupmaten.nl (maar bestel jij vanuit belgie?)

Wehkamp is in nederland namelijk ook echt heeeeel erg gemakkelijk, maar die leveren weer niet in belgie, zover ik weet...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

als een 80E te klein is, is een 75E dat zeker ;)

Stel dat je een omvangsmaat kleiner gaat, en idd de 80E past niet, dan zou je in 75 omvang al een 75G moeten hebben.. (aangezien deze vergelijkbaar is met 80F )

Ik heb wel eens besteld bij: www.grote-cupmaten.nl (maar bestel jij vanuit belgie?)

Wehkamp is in nederland namelijk ook echt heeeeel erg gemakkelijk, maar die leveren weer niet in belgie, zover ik weet...

xxxx

Ik woon gewoon in nederland dus dat is verder geen probleem hahah :)

ik ga denk ik even bij saph kijken want daar zag ik wel meerderen met lage tussenstukjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon gewoon in nederland dus dat is verder geen probleem hahah :)

ik ga denk ik even bij saph kijken want daar zag ik wel meerderen met lage tussenstukjes :)

oh dan is het een makkie haha..

Sapph krijg je ook bij wehkamp (Ben zelf fan van wehkamp haha) maar weet niet of ze 80F hebben..

Wat ik daar wel heel handig vind, is dat je gratis retour kunt zenden, en ze halen het zelfs aan de deur op. Makkelijker kan dus niet. Gewoon tig maten en setjes bestellen en de rest weer terug ;)

Je kunt per acceptgiro betalen nadat je geretourneerd hebt, wat terug kan, en dan betaal je alleen de verzendkosten, en de waren die je houdt.

Heb dit al vaker gedaan en gaat echt super. Die hebben een hele goede administratie!

Had zelfs een keer 2 euro te veel over gemaakt (tikfoutje) en die kreeg ik daarna terug gestort, zonder dat ik zelf in de gaten had dat ik te veel betaald had :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dan is het een makkie haha..

Sapph krijg je ook bij wehkamp (Ben zelf fan van wehkamp haha) maar weet niet of ze 80F hebben..

Wat ik daar wel heel handig vind, is dat je gratis retour kunt zenden, en ze halen het zelfs aan de deur op. Makkelijker kan dus niet. Gewoon tig maten en setjes bestellen en de rest weer terug ;)

Je kunt per acceptgiro betalen nadat je geretourneerd hebt, wat terug kan, en dan betaal je alleen de verzendkosten, en de waren die je houdt.

Heb dit al vaker gedaan en gaat echt super. Die hebben een hele goede administratie!

Had zelfs een keer 2 euro te veel over gemaakt (tikfoutje) en die kreeg ik daarna terug gestort, zonder dat ik zelf in de gaten had dat ik te veel betaald had :P

xxx

hmm dat is wel een goede dan! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

als een 80E te klein is, is een 75E dat zeker ;)

Stel dat je een omvangsmaat kleiner gaat, en idd de 80E past niet, dan zou je in 75 omvang al een 75G moeten hebben.. (aangezien deze vergelijkbaar is met 80F )

Ik heb wel eens besteld bij: www.grote-cupmaten.nl (maar bestel jij vanuit belgie?)

Wehkamp is in nederland namelijk ook echt heeeeel erg gemakkelijk, maar die leveren weer niet in belgie, zover ik weet...

xxxx

o foutje dacht dat ze een 80D had die te klein was. toen dacht ik je kan wel gelijk een 80E pakken maar soms zit dan een 75E/ F lekkerder. is toch de cup groter. zoiets dacht ik :7: . ach het houd ook wat al die maten. :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zeker een nette prijs! kun je via hun site ook gewoon terugsturen dus?

Ik zal eens kijken dankjewel!

Ja via die site kan je gewoon terugsturen kost alleen 2,95 geloof ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

o foutje dacht dat ze een 80D had die te klein was. toen dacht ik je kan wel gelijk een 80E pakken maar soms zit dan een 75E/ F lekkerder. is toch de cup groter. zoiets dacht ik :7: . ach het houd ook wat al die maten. :118:

haha no problem hoor, maar ik zag het staan, en dacht: voordat er verwarring ontstaat.... ;)

Met deze uitleg heb je zeker gelijk idd :35:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik koop uit principe zelden online ( wat als alle winkels verdwijnen. zie de straat er saai uit dan toch?), maar bh's al helemaal niet. Ik weet nu hoe perfect een bh kan zitten, maar ga daarom altijd passen.

Daarbij is het verschil in prijs tussen online en winkel niet groot. (als er al een prijsverschil is)

Ik heb jaren de verkeerde maat gedragen, en als ik er weer eentje nodig heb, ga ik gewoon een dagje shoppen met een vriendin. Er zijn genoeg winkels in nl waar ze je goed helpen.

Ik ga altijd vanwege mijn maat naar een speciaalzaak. De geijkte ketens hebben mijn maat niet (en hebben 9 van de 10 keer er ook totaal geen kaas van gegeten en verkopen je een totaal verkeerde maat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop uit principe zelden online ( wat als alle winkels verdwijnen. zie de straat er saai uit dan toch?), maar bh's al helemaal niet. Ik weet nu hoe perfect een bh kan zitten, maar ga daarom altijd passen.

Daarbij is het verschil in prijs tussen online en winkel niet groot. (als er al een prijsverschil is)

Ik heb jaren de verkeerde maat gedragen, en als ik er weer eentje nodig heb, ga ik gewoon een dagje shoppen met een vriendin. Er zijn genoeg winkels in nl waar ze je goed helpen.

Ik ga altijd vanwege mijn maat naar een speciaalzaak. De geijkte ketens hebben mijn maat niet (en hebben 9 van de 10 keer er ook totaal geen kaas van gegeten en verkopen je een totaal verkeerde maat)

Klopt maar er zitten hier in de buurt amper speciaalzaken, toevallig 1 in ons dorp maar daar hebben ze praktisch bijna alleen oma bh's en betaal je ook zo'n 70-100 euro voor een bh..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaa nee hoor. eigen zaak.. moet er niet aan denken.. teveel stress

maar ik zal eens een voorstel dingetje doen. Moet ik dan zelf een topic openen? of is er een algemeen voorsteltopic waar iedereen inspringt

Ieder z'n eigen :)

Mag je hier doen: http://www.borstenforum.com/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=new_post&f=56

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.