Jump to content

borst maakt raar geluid??!

peetje

Recommended Posts

He meiden,

Ik had het net ook al een x in de shoutbox gezet, maar mn rechterborst maakt een heel raar geluid als ik mn arm optil. Een soort 'slurpend' geluid. Zou dit kwaad kunnen? Ik denk zelf aan vocht ofzo maar ik haal me ook alweer de raarste dingen in mn hoofd omdat t ook maar aan 1 kant is.

nog meer meiden hier last van?

Liefs

Het kan voorkomen dat in de borsten een soort knisperen te voelen en te horen is. Dit komt doordat er een open verbinding is geweest tussen de holte waar de prothese geplaatst is en de buitenlucht. Dit veroorzaakt lucht in de holte van de prothese. Deze lucht verdwijnt vanzelf.

Hoi Hoi,

Ook ik heb last van een raar borrelend? geluid en schrok hier toen ik het voor het eerst hoorde ook van.ik hoor het inderdaad ook alleen maar aan 1 kant.

Dacht zelf ook dat het lucht was.

Ik heb het vandaag niet gehoord dus denk dat het dus niet lang duurt dat je het hoort.

Maak mij hier dus niet echt veel zorg en om.

Xxx

Hier 4 weken dag en nacht sportBH en borstband daarna gewone bh's maar moet zeggen dat ik nu nog gewone BH's maar een paar uur volhoud en 's nachts draag ik mijn sportBH nog steeds

Standaard = toch meestal 6 weken dat je een sport-bh dag en nacht draagt.

Dat voelt ook fijner. Beugel kan zeer pijnlijk zijn. Of je probeert de Panache versie?Sport -bh met beugel???

Guest Jevana

Ik heb het aan Nio gevraagd. Ik heb 3 weken na borstvergroting de bruiloft van mijn moeder. En hij zegt dat ik dan een normale bh kan dragen, Mijn armen omhoog kan doen en pijnvrij ben.. Hopelijk heeft hij gelijk haha

Oef...Hoop het voor je! Ik kon dat persoonlijk echt niet na 3 weken. Nu, 4 weken po, ook echt nog te gevoelig.

Hopelijk kun je een mooie maar ook zachte BH vinden zonder teveel "risicootjes" als een beugel, veel randjes van kant etc. Dat zou ik proberen te voorkomen zodat je er op de bruiloft geen last van hebt en je je volledig op de bruiloft kan richten! En misschien een reserve sport BH in je tasje meenemen!

Veel plezier alvast!

Guest Jevana

Oef...Hoop het voor je! Ik kon dat persoonlijk echt niet na 3 weken. Nu, 4 weken po, ook echt nog te gevoelig.

Hopelijk kun je een mooie maar ook zachte BH vinden zonder teveel "risicootjes" als een beugel, veel randjes van kant etc. Dat zou ik proberen te voorkomen zodat je er op de bruiloft geen last van hebt en je je volledig op de bruiloft kan richten! En misschien een reserve sport BH in je tasje meenemen!

Veel plezier alvast!

Ja ik hoop ook dat ik me goed voel die dag. Nio belde vandaag dat de operatie op de dag dat we gepland hadden niet meer door kon gaan. Het kon wel een week eerder of later. Week eerder kon niet want dan heeft mijn man nog geen vakantie en week later vind ik eigenlijk wel erg dicht op de bruiloft. Maar Nio zei ik kan je garanderen dat je pijnvrij bent dan. En dat de meeste pijn alleen de eerste 3 dagen is. Hij vertelde mij dat ik op de bruiloft kan springen en dansen en mijn armen in de lucht kan doen. Dat leek mij nogal snel na de operatie. Maar dat is wat hij zei. En dat ik dus ook een normale bh aan kan. Ik heb een jurkje waar een sport bh echt niet onder kan. Ziet er niet uit. Ik moet het allemaal maar afwachten.

Dank je :-)

De Magic Wire van triump ziet er nog wel leuk uit en heeft geen echte beugels. Is een nieuw systeem met silicone beugels die niet zo hard zijn maar toch goed zouden ondersteunen.

Kan je eens bekijken moest een beugel bh toch nog wat pijnlijk lijkten ;)

Jsi, ik mag vanaf vrijdag ook gewone bh's, wat voor bh's draag jij nu?

Beugel bh's?

xxxx

He melis ja inderdaad Beugelbh's maar heb sinds gisteren een brand pijn in mijn rechter borstspier :( dus nu maar weer even sportBH aan. Ik doe waarschijnlijk gewoon te veel. Ik kan erg moeilijk stil zitten ahhhh ;)

De Magic Wire van triump ziet er nog wel leuk uit en heeft geen echte beugels. Is een nieuw systeem met silicone beugels die niet zo hard zijn maar toch goed zouden ondersteunen.

Kan je eens bekijken moest een beugel bh toch nog wat pijnlijk lijkten ;)

Ga ik ook eens naar kijken!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.