Ga naar inhoud

Yve : 21 april 2015 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Yve ik ben 26 jaar oud en 21 april staat mijn bv gepland.

Ik word geopereerd door pc W. Roosenburg via Diana Gabriels.

Bij mijn eerste consult ( maart 2013 )bij Diana werd mij geadviseerd om 375 cc dual plane te nemen, dit werd ook bevestigd door pc Schiettecatte.

Nu twee jaar later heb ik eindelijk al mijn centjes bij elkaar gespaard om het daadwerkelijk te kunnen gaan doen, want dit is toch al heel lang een droom van mij. Dus hoppakee weer richting Diana en even kijken wat er nu geadviseerd zou worden. Mij werd nu aangeraden om 350 cc dual plane te nemen. Hierna een gesprek gehad met de pc W. Roosenburg en hij gaf mij het advies om 325 cc te nemen. Ik kom van een kleine A cup.

Omdat mijn operatie wel al gepland is en ik daar behoorlijk naar uit kijk, ben ik me nu toch aan het twijfelen over het aantal cc's.

Daarom heb ik vanavond wederom een gesprek bij Diana om dit aan haar uit te leggen.

Ik ben bang dat het te klein gaat uitvallen.

Iemand ervaring met pc W. Roosenburg ? Of tips voor mij gesprek vanavond.

Liefs,

Yve :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je je gesprek al gehad ondertussen?

Heb geen tips, gewoon bespreken denk ik.succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom net terug van mijn gesprek. Ik moet zeggen dat ik nu wel een stuk rustiger ben.

De tweede pc heb ik gekregen omdat ik aangaf dat ik graag borsten wilde ipv tieten haha, en deze chirurg schijnt zeer goed te zijn in het maken van natuurlijk uitziende borsten.

Wel ben ik afgestapt van de 375 cc en aangegeven dat ik me toch prettiger voel bij 350, al maakt het verschil tussen 325 en 350 bijna niks uit zegt ze.

Wanneer de grote dag aanbreekt mag ik nog wat foto's meenemen om aan te geven wat ik wel en niet mooi vind.

Het is gewoon allemaal zooo spannend, je wilt het toch graag in 1 keer naar je zin hebben. Je wilt niet wakker worden en schrikken dat het toch te groot of te klein is. :93:

:53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Melissa, ja ik heb gezegd dat ik de 350 wel heel graag wil dus ze zijn besteld en op de dag zelf kijkt de chirurg nogmaals.

Hoe is het vandaag bij jou gegaan ?

@ Nouchke Spannend zeg! Waar ga je en voor wat ga je ?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lady's

Omdat ik via Diana Gabriels geopereerd wordt door W. Roosenburg maar ik hier alleen heel veel kan vinden over F. Straten vraag ik me nu nog steeds af of er hier meiden zijn die ook door WIllem Roosenburg zijn geopereerd ?

Help..... :107:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Allemaal,

Afgelopen dinsdag 21-04 was het dan eindelijk zo ver ! De operatie ! Ik kwam om 08:30 Kliniek Amstelveen binnen waar ik geopereerd zou gaan worden door W. Roosenburg. Om 09:00 werd ik opgehaald door een zuster en zij heeft me aan het infuus aangesloten, hierna kwam de PC bij mij kijken, me aftekenen en nog even voor de zekerheid controleren of ik voor de 325cc ging. En ja hoor, dat ging ik ! O man wat was ik zenuwachtig, ik heb volslagen onzin uitgekraamd daar in de OK, ik heb ze bijna gesmeekt om me wel weer wakker te laten worden haha. Om 10:10 werd ik wakker en had ik naar mijn idee geen pijn en wilde dan ook direct naar huis, uiteraard mocht dit niet want je moet eerst wat eten en drinken. Een half uurtje later mocht ik weg, na 2 x overgegeven te hebben kon ik stabiel lopen zonder pijn, ik dacht dat het allemaal wel mee viel.

Eenmaal thuis aangekomen nog niks aan de hand met de pijn, maar man man wat heb ik me vergist! Vandaag is de eerst dag sinds dinsdag dat ik mezelf weer normaal kan voortbewegen. Slapen was en is nog een klein beetje een probleem. Heel erg pijn me rug gehad van het plat liggen. Ik heb echt heel erg veel pijn gehad maar goed wie mooi wilt zijn...

En ja hoor, wat ben ik blij! wat ben ik blij met hoe de PC zn best voor me heeft gedaan. Al moet ik zeggen dat de bovenkant van mijn boobs nog niet mooi zijn, ik verwacht wel dat dit nog gaat zakken. Ik ben erg goed geholpen in de kliniek!

Ik zal eind van de avond wat foto's plaatsen!

'Liefs

Yve

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Anna, ik plaats ze vandaag nog. Dankjewel :D

@ Saskia dat borrelen aan 1 kant dat heb ik ook, een soort ruis lijkt het wel, ik heb ook echt mega rugpijn gehad door het slapen en niet normaal kunnen bewegen. Maar idd we hebben het gedaan! Jij ook nog succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!!!!

De eerste dagen na je operatie zijn meestal de zwaarste en daarna gaat het vaak snel beter.

Neem rustig de tijd om te herstellen, want zoals je merkt is het niet niks.

Ik pas je titel even aan zodat hij gelijk is met alle andere operatieverslagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Hey Yve, gefeliciteerd! Ik ben ook geholpen in Kliniek Amstelveen... Dat slapen komt vanzelf weer goed en de zwelling trekt natuurlijk ook weg... Nog even doorbijten en dan zit je straks heerlijk met je mooie borsten in het zonnetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ladies,

Ik ben vorige week dinsdag geopereerd, en nu ben ik hier de fotos aan het bekijken van de meiden en het valt me op dat de meeste borsten groter lijken na 3 -4 weken dan bijvoorbeeld na een week... zie ik dit verkeerd of hebben jullie hier ook ervaring mee ?

Mijn huid staat nu nog zo strak dat ik me af vraag of me borsten straks ook wat groter ogen :D

Liefs

Yve

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.