Ga naar inhoud

zwanger, veranderen van borsten na bv en borstvoeding


Aanbevolen berichten

Hey,

Heb fantastisch nieuws gekregen en in december hebben we er een babytje bij we verlangen al maar nu zit ik een beetje in met mijn bv.

Ik heb ze nu een jaar en half maar ze zijn achter de spier weet iemand dan als je dan kans krijgt op double bouble?

Ik hoop van niet maar technisch gezien gaat mijn eigen borst wel groeien en dus ontstaat er toch een grote kans op een double bouble of niet?

Ook zou ik graag borstvoeding gevengeeft iemand ervaring hiermee hoe je borsten er na een zwangerschap en borstvoeding eruit gaan zien?

Mijn vriend wil absoluut geen borstvoeding omdat hij bang is dat ze gaan lelijk worden dus aub dames met evaring laat het me weten...

groetjes lizyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!

Helaas kan ik hier heel weinig nuttige info geven.. Lees je zo ontzettend weinig over... Wel is er een Lucia hier op het forum, zwanger (geweest) na haar bv... Je zou even kunne zoeken, zij heeft ook foto's van haar zwangere buik.. Er zijn een paar lucia's hier, als je haar niet kunt vinden, dan laat het ff weten, vraag ik ff bij iemand na, waarvan ik weet dat ze vaker contact heeft met haar....

Een hele fijne zwangerschap!! Geniet van alles wat erbij komt kijken!!

Xx. BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je meer kans hebt op een db weet ik niet. Wel heb ik 2 kindjes gekregen na m'n eerste bv.

Mijn borsten veranderden wel, ik kreeg iets meer weefsel van mezelf. Ik vond dat juist wel mooi. Borstvoeding lukte bij mij niet, geen idee of t door de bv kwam. Vriendinnen hadden nergens last van. Je borsten zullen waarschijnlijk sowieso wel wat veranderen. Of je nou borstvoeding geeft of niet, ze gaan opzwellen (stuwing) en bij sommigen groeien ze sowieso in de zwangerschap. Maar het kan ook zomaar zijn dat ze dus mooier worden.

Overigens hoef je niet bang te zijn voor 'echte theezakjes', dat zal niet gebeuren door je protheses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal bedankt met de felicitaties :)

best_boobie ik vind haar idd niet, en heeft zij voor de spier of na de spier?

En tjiklit jij had voor de spier voor zpver ik kan uitmaken, ik denk dat bij na de spier meer kans heb nog borstvoeding te kunnen geven omdat alles intact blijft maar hoop dat ze ook mooi zullen blijven als voor de spier....

en ben niet bang voor theezakjes maar voor misvormde borsten. Had jij veel last van je borsten toen je zwanger was de mijne zijn bijna pijnloos, ik had altijd gehoord dat ze net heel gevoelig waren.

noboobs ja me vriend is zot van mijn borsten en is gewoon bang dat ze helemaal anders zullen zijn hij heeft gehoord dat borstvoeding de borsten verandert en niet de zwangerschap zal het hem zeggen want zil echt borstvoeding geven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.