Ga naar inhoud

Hoeveel geld uitgegeven ná borstvergroting aan bh's etc?


noboobs

Aanbevolen berichten

Een borstvergroting an sich is natuurlijk al duur zat!

Maar hoeveel geld hebben jullie nou uitgegeven ná de borstvergroting aan nieuwe lingerie en bikini's?

Ik ben zelf nogal van de setjes en heb besloten al m'n lingerie weg te doen, en alles nieuw te kopen :D, strings ed. zijn namelijk ook wel aan vervanging toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren nieuwe borsten van Nio gehad.

Heb van de week 2 Triumphs gehaald à 35 euro per stuk en 2 Hema sport Bh's die waren 7,50 per stuk.

Binnenkort is er een fabriekssale van de Hunkemöller daar hoop ik dik me slag te kunnen slaan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 sets gekocht tijdens de fabriek verkoop vd hunkemoller dus scheelde gewoon 200 euro met wat je normaal betaalt.

Verder nog verschillende keren geshopt bikini's etc dus zit nu wel rond de 500 hoor..

Maar heb ook alles vervangen en opnieuw gekocht ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moment genomen om kast uit te ruimen. Ik had 3 sportbh's want ik vind het fijn om om de twee dagen een schone aan te hebben. Daar was ik iets van 90 voor kwijt. Daarna heb ik van Uniqulo 3 beugelvrije bh's gekocht omdat het de eerste weken te veel pijn deed, dat was ook weer 30 euro. En bij de Hunkemoller 9 bh's gekocht in de fabriekssale! Was met alle jarettels, broekjes en bh's zo'n 90 euro kwijt, winkelwaarde was echt boven de 500 haha. Maar was er 1 die eigenlijk net niet goed zat.

Totaal iets meer dan 210 euro betaald. En ik had nog een oude niet voorgevormde bikini die ik nog steeds aan kan.

Ik ben eigenlijk aan het wachten totdat ik met mijn vriend een heel speciaal setje kan aanschaffen, ik ben van plan om daarvoor ongeveer ook 200 euro aan te besteden. En dan ben ik klaar voor het jaar, haha, dat is dan duur zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik heb me int begin een beetje laten gaan.

Ik kocht vroeger altijd bij etam en hunkemoller maar sinds mijn bv kocht ik per maand 2 setjes van chantelle,marie-jo, marlies... dus per maand lag ik aan een kleine 400 euro. bikini's heb ik niet zoveel heb er veel gepast in allerlei winkels maar heb er enkel ook gevonden in de betere lingeriezaak. Heb ondertussen 12 setjes met 2x de short/string heb het net uitgerekend in de grote lijn en is 2400 euro kan bijna terug een bv doen :P

Maar ook goedkoper van de h&m,pabo, etam enzovoort maar die draag ik niet zo graag je voelt toch wel duidelijk het verschil in kwaliteit na een dag dragen vind ik. Enkel die van pabo zijn ook wel stevig genoeg vind ik (heb dan soms pijn waar de sluiting zit precies of er teveel spanning opzit) ik heb wel 70E/75F en denk met grote borsten dat stevigheid belangrijk is.

groetjes lizyy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige dingen wil ik liever niet narekenen :P

Het is niet dat het super extreem is ofzo, maar denk dat ik toch wel ruim boven de 500 euro uit ga komen.

Heb een paar wat duurdere bh's gekocht, bikini, sportbh, wat setjes ach dan gaat het toch weer sneller dan je denkt. Sinds ik besloten heb voor een wissel te gaan heb ik mijn aankoop gedrag wel aangepast, koop nu eigenlijk alleen wat echt nodig is.

Straks na mn wissel gaan alle remmen los :P, ben toch wel een lingerie addict! Hoeveel bh's hebben jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.