Ga naar inhoud

Nog wat slappe onderkant, prothese zit nog vrij hoog. ben nu 6 dagen po. hebben jullie hier ervaring mee???


Aanbevolen berichten

Dank je best boobie! Maar ben gewoon benieuwd naar ervaringen van andere meiden! En wat vergelijkbare foto's. Hihi :)

Ben toch weer blij met je geruststellende antwoord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik spreek ook uit ervaring ;)

Hihi

Al is het voor mij wel alweer bijna drie jaar geleden :P

Maar ik weet nog goed hoe het voelde om dat stomme geduld te hebben..

Vergelijkbare foto's... Moet je zelf anders ff beoordelen. Er zijn meerdere albums. Zal je ff toevoegen. Heb mijn prothesen voor de spier en heb een hersteloperatie gehad nadat de eerste bv niet goed gegaan was, vandaar de deuken in mijn boobs de eerste dagen.

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier 5 dagen po en ook prothesen heel hoog en dan nog eens tepels die vrij puntg staan. Ben precies Madonna. Ik heb ook nog veel zwelling van de operatie. Hoop dat ze snel een iets normalere vorm krijgen want zo trekt het op niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mischien kun je vragen naar een borst band (martelband) ja ik weet het iedereen wil er zsm van af maar ik weet uit ervaring dat ik na1.5 week po de borsten al bijna te ver naar veneden vind gaan ....

anders even overleggen met je pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zien er mooi uit op je profielfoto! Slinken en zakken doen ze vast nog wel.

Hoe is het met jouw pijn? Ik moest ivm extreme zwelling beide bh's dragen maar ivm de helse steken mocht er nu 1 uit om misschien de druk te verminderen. Tis niet dat t helpt. Helaas. hoe is dat bij jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.