Ga naar inhoud

Tulpje : 20 april 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hey lieve meiden. Wat fijn te lezen dat jullie zo begaan zijn onder elkaar.

De arts heeft toegezegd dat er een bloeding is ontstaan waarschijnlijk na de operatie. Had ik wel verwacht gezien de plekken. Maar om het uit zijn mond te horen is dan wel fijn. Hij vond drainage niet noodzakelijk. Mijn lichaam heeft momenteel erg veel moeite met het afvoeren van oud bloed en het vocht hoopt hierdoor op.

Moet vanzelf Opgeruimd worden en dat heeft tijd nodig.

Keywords.... rust! Water drinken! Geduld!

En daar slaat hij de spijker op zn kop.

ik had 2 weken op de bank voor pampus gelegen en op 2 weken en 1 dag voelde ik me top en ben ik mezelf misschien al voorbij gelopen. ik had die wasmand beter boven kunnen laten staan en die oven had ook later schoongemaakt kunnen worden.

Muts... flinke tik op mn vingers.

Verder wel op blijven letten op warme rode plekken. Nu voelt mijn borst wel warmer maaar niet.zorgwekkend.

ik heb ook niet verteld dat ik ehm... een beetje... heel voorzichtig. ... sex heb gehad.... echt maar heel rustig...

een mens heeft ook zo zijn behoeften toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is goed dat hij aangeeft wat er aan de hand kan zijn, en ook goed dat hij zegt dat je echt rustig aan moet doen :) Ik weet dat dat niet altijd even makkelijk is, maar het is voor een goed herstel :) Een oven schoonmaken hoort tot repeterende bewegingen, lijkt me niet echt ideaal idd...

Doe het rustig aan, en zorg dat je maar 1 keer hoeft te herstellen, dat is echt het allerbeste :)

Sex is geen probleem hoor, zolang je je sportbh maar aan houdt. Dan blijven die boobs echt wel genoeg op hun plek :) Wel rustig aan idd, maar dat zal wel goed gekomen zijn ;)

Een goed en rustig herstel verder!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aan mijn rechtse borst onderaan ook een bloeduitstorting, dat komt net een stukje boven mijn pleister uit, dus ik weet niet hoe groot het is. Vorige week waren mijn borsten ook heel gezwollen, ik kon m'n borst band gewoon niet aanhouden ofwel sprong hij los. Nu is het beter, maar ik merk wel dat ze 's nachts vaak opzwellen en hard worden (waarschijnlijk door het platliggen). Ik zou je niet te ongerust maken. Maar als het je gerust stelt, kan je beter een keertje meer naar de dokter gaan dan te weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tulpje

Ik herken je onrust het is voor nu 6 dagen geleden dat ik ben geopereerd. Borstlift + protheses

Ik hou ontzettend veel vocht vast, vandaag heb ik bijna de hele dag beneden gezeten en alleen maar recht op gezeten en de zwellingen zijn bij mij ook groter geworden Verder ben ik blauw geel over mijn gehele borst. Ik vind dat de zwelling erg vervelend voelt benauwend strak en pijn

Heb verder door het vele vocht knelend gevoel in mijn armen. 4 juni heb ik controle maar moet toe geven dat ik het allemaal wel spannend. Vind. Ook omdat mijn borsten niet zo nog zijn als de foto's die hier voor bij komen. Die van mij zij alles behalve rond nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Ladies,

over 2 dagen ben ik 6 weken PO. ondanks de heftige periode voel ik me goed en is er nagenoeg geen pijn meer.

Ik ben dan ook blij dat ik eindelijk weer lekker kan strijken, gister een raam gewassen heb enz... haha.

paar vraagjes.

Wanneer mag ik zonder BH slapen? Op de buik durf ik nog niet. Op de zij gaat prima.

rechts is nog steeds opgezwollen en ik voel allemaal harde stukjes (bloedstolsels van de bloeding denk ik? of hebben jullie dat ook?

Het hoogteverschil was heel heftig maar ik merk nu de zwelling afneemt dit minder wordt. zal vanmiddag na de douche nog eens een foto plaatsen en jullie mening vragen.

Zou ik heel fijn vinden als jullie mee kijken naar het verschil.

Voornaamste issue is dus de randen/stolsels die ik voel.

Groetjes Tulpje

en een fijn weekend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.