Ga naar inhoud

275 mentor rond, is dit niet echt heel weinig?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Fleurtje, is echt héél goed meegevallen :-) Ik had heel veel zenuwen, maar iedereen was erg vriendelijk en begripvol. Toen we binnenkwamen mocht ik me eerst uitkleden (onderbroek en kousjes mag je aanhouden) en kreeg ik een badjas aan. Nadien volgde een afzonderlijk gesprek, eerst met de anesthesist en dan met dr De Meyere. Dat was allemaal zeer aangenaam en het viel ons op hoe rustig iedereen was en hoe vlot alles verliep. Ik had zeker niet het gevoel een nummer te zijn, het was een zeer persoonlijke aanpak.

Nadien nog even aftekenen, foto's nemen en dan naar de operatiezaal. De verdoving ging heel vlot en deed geen pijn, voor je het weet slaap je. Ik werd heel ontspannen wakker en kon nadien nog even bijkomen in de zaal ernaast in een warm bedje. Daar was ik blij om te horen dat er nog 50 cc extra bij kon geplaatst worden, dus in totaal 275 cc (mijn huid was blijkbaar soepeler dan verwacht). Na een half uurtje mochten we al vertrekken... Ik ben tevreden over het volume, denk een grote B/ kleine C. Groter had ik persoonlijk niet beter gevonden gezien mijn beginsituatie. Alleen staat alles nog zo strak en gespannen, dat zal je wel zien op de foto's. Maar het is nog vroeg natuurlijk, hoop dus dat het er nog natuurlijker gaat uitzien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het herstel loopt toch iets moeizamer dan ik had verwacht. Nogal last van een brandend gevoel en steken. Maar het vervelendste is dat ik niet meer op mijn zij kan slapen, en als ik wil slapen moet ik vrij hoog liggen om minder pijn te hebben. Dus ik heb sinds maandag nog niet veel geslapen, paar uurtjes per nacht. Zit nu ook met een hoest, dat maakt het nog vervelender. Maar op zich is het te doen hoor, had het alleen minder zwaar verwacht omdat het voor de spier is.

Ben nu wel blij dat ik toch 2 weken en niet 1 week verlof genomen heb hoor. Voel gelukkig wel dat het elke dag iets beter gaat, dus dat is hoopgevend. Je moet er iets voor over hebben zeker :-) Ik hoop nu vooral dat het allemaal mooi gaat herstellen, want vind ze er nu toch niet natuurlijk uitzien en voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramoon, neem op tijd Paracetamol en Celebrex.. Maar moet zeggen dat het sinds vandaag (6 dagen PO) stukken beter is, gelukkig! Heb zelfs 6u aan een stuk geslapen, een record deze week :-) Denk dat het ergste nu wel achter de rug is. Kwam net op tijd :-)

Ben je er al uit voor hoeveel cc je gaat? Niet gemakkelijk he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm heb even je 3d foto's bekeken en ik denk op zich dat dat wel een c cup word..

maar inderdaad lijkt het me sowieso verstandig om ook nog ergens anders op consult te gaan dan..

oooh het is al gebeurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramoon, neem op tijd Paracetamol en Celebrex.. Maar moet zeggen dat het sinds vandaag (6 dagen PO) stukken beter is, gelukkig! Heb zelfs 6u aan een stuk geslapen, een record deze week :-) Denk dat het ergste nu wel achter de rug is. Kwam net op tijd :-)

Ben je er al uit voor hoeveel cc je gaat? Niet gemakkelijk he..

Gelukkig voel je je wat beter!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niets vernomen over celebrex, krijg je dat van de kliniek?

Ik ga nergens anders op consult, ik ben een enorme twijfelaar dus het zou het alleen maar moeilijker maken ipv makkelijker. Ik vond de 3D foto's overtuigend genoeg. Het wordt 275 cc aan beide kanten.

Ik wil niet perse DD of groter, ik wil gewoon mooie borsten ipv een lege AA bh dragen.. Nog 10 dagen loveut.

Hee Renée, fijn dat t iets beter gaat. Ik hoop dat je snel weer volle nachten kunt gaan slapen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai. Als je mij toevoegd kun je mijn fotos zien.

Ik ben 1.65 en weeg 49 kg.

Mijn eigen borsten stonden al een klein beetje naar de zijkanten toe en ik had best veel huid. Ik heb dan ook al een keer cup e gehad toen ik zwanger was.

Foto van hoe mijn borsten waren staat in mijn album.

Ik heb nu 480 cc wat bij mij uitkomt op een grote cup d.

Ik kwam van een kleine b af.

Bij mij staan mijn borsten ook een beetje naar buiten maar bij mijn lichaam vind ik dat juist

heel mooi staan. Nu heb ik een hele mooie taile gekregen.

Misschien kun je langs gaan bij meerdere klinieken.

Onder de 300 cc als je cup a of aa hebt is echt weinig.

Volgens mij kom je dan uit op een cup b...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is echt heel verschillende bij iedereen. Ik heb vorige week bhs gepast in drie winkels en in alle drie kwam ik uit op 75e ik had a en heb 325 gehad. Wendy80 en Nicky hebben 225 allebei een zijn daarmee van a naar c gegaan dus dan kom jij zeker op c

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden, fijn te lezen dat er meer zijn die niet voor een hele grote maat gaan...ik ben maandag op gesprek geweest en heb protheses gepast van 200 tot 250. Wil graag uitkomen op een c. Hij adviseerde Ronde prothese, achter borstspier, high profile.

Na het lezen op t forum snap ik niks meer van cc's en cupmaten. Door de ene foto neig ik naar 300 cc. de ander 220....

Ik ben 1.67 en weeg 49 kilo.

Na mijn zwangerschap is mijn a cup een -aaa strijkplank geworden.

iemand enig idee?wat zouden jullie doen?Wil ook zeker niet te groot!!Het mag geen D worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Kijk eens naar wendy80 en naar nicky die zijn van a naar c gegaan met 225 cc. en wendy ook soms cup d.

Ik heb zelf 325 en weet eigenlijk nog niet welke maat ik heb. Vorige week paste 75e maar vandaag paste niks hahah.

Het vervelende is dat het bij iedereen anders valt en het ligt natuurlijk ook aan de soort prothese, het profiel, de projectie enz.

succes met je keuze.

x

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn situatie kun je zin in m'n galerij. Ik ga ervanuit dat ik met 275 rond uitkom op een normale C. Liever wilde ik een volle C, maar Schiettecatte zei dat een gewone C het best haalbare is met mijn bovenlijf en huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.