Jump to content

275 mentor rond, is dit niet echt heel weinig?

Recommended Posts

Meiden, een vraagje.

Ik heb nu een AA (75AA of 70A). Gister ben ik op consult geweest bij Dr. Schiettecatte. Wat een fijne man. Hij was lekker direct, daar houd ik van.

Na het opmeten gaf hij aan dat 225 eigenlijk al de grens is, maar dat 275 echt de max is. Ik was een beetje teleurgesteld omdat ik uit was gegaan van 350/400. Hij geeft aan dat ik daar veel te smal voor ben.

Hij heeft voorgesteld mentor rond, high profile dual plane 275. Dan zou ik uit moeten komen op een C. Ik gaf aan dat ik geen zin heb in een operatie om van A naar B te gaan. Hij zei; maar nu heb je echt geen A (maar AA).

Na het zien van de 3d foto voor en na was ik wel overtuigd dat hij gelijk had, en dat het wel echt mooi wordt. Maar ik heb zo het idee dat het zo weinig is? Wat denken jullie?

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Ik was ook bij Schiettecatte op consult geweest. Zijn advies was max 250 cc.

Vervolgens ook bij Nio geweest. Hij gaf aan dat 400 cc het max was.

Zo zie je maar, de ene pc is de andere niet. Vraag is wat zou je zelf graag willen zien?

Succes!

Gewoon een C cup, zoals ik had voor mijn zwangerschappen is voor mij voldoende. Het moet natuurlijk ogen en niet nep. Hij gaf aan dat bij groter het echt nep wordt en bij breder dat het dan van opzij zou uitsteken. En als ik de 3D foto's zie denk ik wel, dat is echt wat ik had en wat ik graag wilde. Het klinkt alleen zo weinig..

Ik heb 235cc achter de borstspier. Ben van een AA cup naar een kleine C cup gegaan. Mijn plastische chirurg zei dat 235cc het max. was, omdat mijn huid dun is. Eerst was ik teleurgesteld dat ik niet meer kreeg, maar achteraf gezien past dit wel heel mooi (en natuurlijk) bij mijn figuur. Ik ben namelijk klein (1m57) en small (46kg). Als hij grotere protheses had geplaatst zou je de rand vd protheses zien en zouden ze eruit zien als 2 ballonnen. Mijn man houdt echt van een volle boezem. Hij dacht eerst dat een D cup mij meer zou staan, maar nu vindt hij dit heel mooi! Het is maar waar je zelf prettig bij voelt. Ik heb ook zoiets van, dat ik niet wil dat mijn borstvergroting voor de rest vd mensen opvalt. Als ik voor de spiegel in mijn blootje sta zie ik echt wel het verschil. Als ik nu een trui aan heb zonder push up beha, dan valt het niet zo op dat ik nu grotere borsten heb. Het hoeft van mij ook niet op te vallen. Ti's dus maar wat je zelf mooi vind. Mijn plastische chirurg was trouwens Kristoff Verdonck. Hij heeft heel veel ervaring en heeft een goede reputatie. Ik weet dat hij bij sommige vrouwen wel vollere protheses heeft geplaatst, maar die vrouwen zijn ook veel groter. Hij weet dus echt wel wat wel/niet mooi zou staan.

Ik heb hetzelfde probleem :1: Ben redelijk slank, heb nooit borsten gehad behalve tijdens mijn zwangerschappen en borstvoedingperiode.

(Was toen ook een C). Toen ik stopte met de borstvoeding, was alles binnen 3 maanden weer gekrompen tot wat het voorheen was.

Leek wel alsof ik in de droger was geweest of zo. haha

Heb in mijn galerij een 3D foto staan, dan kan je even vergelijken. Feit is wel dat als je klein / smal, slank bent, dan heb je minder cc's nodig om een "groot" effect te krijgen.

Je hebt helemaal gelijk dat 275 weinig klinkt. Zeker als je het vergelijkt met de cc's die hier op het forum rond gaan :-)

Ik heb ook 'maar' 255cc anatomisch dual plane gekregen.

Me vooraf ook niet verdiept in het aantal cc's, maar volledig vertrouwd op de pc.

Ben ook klein en smal, voor mij heeft het (tot nu toe, 5 weken po) prima uitgepakt. Ik ben meer dan tevreden. Vroeg om een C en die heb ik nu, in sommige bh's zelfs D, maar elk model verschilt van maat volgens mij.

Succes!

Heb net jouw 3D foto's bekeken. Ziet er heel mooi en natuurlijk uit. Ik ben niet zo goed in het schatten van cupmaten (bij het shoppen voor bh's ben ik nooit verder gekomen dan 75 AA met veel schuim :-) , maar ik zou zeggen dat je op het oog uitkomt op een B kleine C?

Als je twijfelt dan zou je toch nog meerdere consulten kunnen plannen?

Ik kan je verder helaas niet helpen, want bij mij is nu ook de twijfel toegeslagen.

Meid ik zou zeker nog ergens anders op consult gaan.

Stel dat je uiteindelijk dan toch voor Schiettecatte gaat, dan weet je tenminste dat je het maximaal haalbare erin hebt, en kun je jezelf niet verwijten dat ze te klein zijn. Dan is dat gewoon wat het beste bij jou past, omdat je lichaam niet meer toelaat op dit moment.

Ga liefst nog op 1 of 2 andere consults

Succes!!

xx BB

Het ligt heel erg aan jezelf denk ik. Ik heb nu 450cc en had het niet aan m'n ouders verteld maar ineens zei mijn moeder: "je hebt je borsten gedaan he? Ietsjes kleiner zou ook al goed zijn hoor."

Terwijl ikzelf, net als heel veel meisjes hier, boobgreed had en soms denk "had best 50cc bijgekund". Maar achteraf gezien was ik voor zo'n stap ook blij geweest als het zoals een 300cc was uitgepakt, aangezien ik van niets kwam. De cc's zijn ook maar een getal, het is wat jij mooi vindt. Als 275 bij t plaatje past dat je in je hoofd hebt is dat prima, niet teveel jezelf aan anderen meten. Maar ik zou zeker bij anderen langsgaan, weet je iig wat je kan krijgen. :)

bij mij is het net andersom, arts zegt dat 300 cc heel mooi wordt bij mij maar ik ben bang dat ze te groot worden. wil iid ook niet dat het opvalt dat ik een bv heb gehad en wil zo natuurlijk mogelijk.

ik moet snel definitief beslissen want ik sta gepland op 2 mei.

iemand tips? heb nu ook een aa ben 1.51 en weeg 48 kilo..

bij mij is het net andersom, arts zegt dat 300 cc heel mooi wordt bij mij maar ik ben bang dat ze te groot worden. wil iid ook niet dat het opvalt dat ik een bv heb gehad en wil zo natuurlijk mogelijk.

ik moet snel definitief beslissen want ik sta gepland op 2 mei.

iemand tips? heb nu ook een aa ben 1.51 en weeg 48 kilo..

Ligt er een beetje (veel) aan welk profile je krijgt :)

Fijn dat jullie allemaal reageren meiden. Ik vind, als ik naar m'n 3D foto's kijk, het plaatje wel kloppen. Ik kom inderdaad van niets en met een C zou ik al meer dan tevreden zijn.

Twijfel is vast normaal. Maar ik heb een 3D foto van 400 en 500 gezien en dat was echt lelijk! Te breed, te ver naar voren. Ik moet denk ik gewoon op hem vertrouwen. Ik vrees dat meerder consulten het voor deze twijfelkont juist alleen maar moeilijker maken!

Het heeft ook met striaevorming te maken, en dat wil ik al helemaal niet!!

Best boogie ik krijg high profile

Wil je me dat nog even in een pb sturen, en het merk van de prothese erbij? Dan ook even welke cupmaat je nu hebt en wat je graag ongeveer wilt krijgen.

Dan kijk ik voor je in de catalogus en kijk of ik een vergelijkbare borstvergroting kan vinden voor je, zodat je een iets beter beeld krijgt :)

Heb daar nu even geen tijd voor, maar vanavond vast wel :)

xx BB

Mij werd ook "maar" 220 cc geadviseerd. Projectie van 5,2 cm. En serieus.... Ik vind dat wel veel haha! Als ik bij fotos van andere meiden kijk met die projectie ben ik soms bamg dat het te groot is. Maar iedereen heeft andere wensen. Het gaat er om dat het in jouw plaatje past!!

Mij werd ook "maar" 220 cc geadviseerd. Projectie van 5,2 cm. En serieus.... Ik vind dat wel veel haha! Als ik bij fotos van andere meiden kijk met die projectie ben ik soms bamg dat het te groot is. Maar iedereen heeft andere wensen. Het gaat er om dat het in jouw plaatje past!!

Klopt, in jouw geval is 200 cc een extra high profile, anatomische prothese met extra dunne bovenrand, dus jij haalt idd, met die style 510, het maximale aan projectie hihi. Echt niet te vergelijken met een ronde prothese ;)

Maar zo zie je idd wél heel goed, dat aantal cc niks zegt :D

Guest ikke79

Hallo meiden,

Afgelopen januari heb ik mijn bv gehad.

Bij mijn eerste gesprek had ik 240cc en 275cc gepast. Ik had ook een c cup in gedachten. De pc zei bij twijvel zou ik voor de grootste maat gaan. Uiteindelijk heb ik 270cc anatomisch gekregen 4,8 projectie. De eerste keer dat ik erop uitging voor n mooie bh hoopte ik dat ik wel echt op n c cup uit zou komen. Het werd een 75e haha trots en verbaasd stond ik in het hokje te passen. Zo zie je maar dat die cc's idd niet alles zeggen.

Succes met het kiezen van jou borsten!

Hallo meiden,

Afgelopen januari heb ik mijn bv gehad.

Bij mijn eerste gesprek had ik 240cc en 275cc gepast. Ik had ook een c cup in gedachten. De pc zei bij twijvel zou ik voor de grootste maat gaan. Uiteindelijk heb ik 270cc anatomisch gekregen 4,8 projectie. De eerste keer dat ik erop uitging voor n mooie bh hoopte ik dat ik wel echt op n c cup uit zou komen. Het werd een 75e haha trots en verbaasd stond ik in het hokje te passen. Zo zie je maar dat die cc's idd niet alles zeggen.

Succes met het kiezen van jou borsten!

Hoi! Heb jij foto"s? En heb je dualplane of voor de spier? Fijne dag!!!

Afgelopen maandag ben ik geopereerd, 275 cc mentor rond - maar wel voor de spier. Ben alvast enkele foto's aan het uploaden. Als je graag eens kijkt, voeg me dan gerust toe.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.