Ga naar inhoud

Wie van omtrek 85cm A/Bcup naar 500cc?


Gast Pretty_Boobs

Aanbevolen berichten

Gast Pretty_Boobs

Hoi Dames,

Langzaamaan nadert mijn operatiedatum 29 juni.

Omdat ik 7 maanden geleden ben bevallen, heeft dr Nio aangeraden om 11 mei terug te komen voor een 2de passessie.

In de 1ste passessie kwamen we uit op Eurosilicone 85% 500cc voor de spier.

In de pas-bh zag het er mooi uit, maar ik wil wat realistischer beeld krijgen.

Wie heeft er ongeveer omtrek onder de borst 85cm, 500cc voor de spier? En kwam ook van een kleine cup af?

Of iets wat er op lijkt ;)

Liefs, Baby

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn omtrek is 82 cm volgens mij en ik heb 500cc op de spier. ik ben 1,84 en weeg 67 kilo( nu 68 kilo,haha)

als je me toevoegt als vriend dan kan je bij mijn foto's kijken.

oja en had ook een a/b van te voren. mijn voor situatie kan je ook zien bij mijn foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee denk dat dat wel mee valt. 500cc blijft 500cc. wat vaak wel scheelt is hoe de voorsituatie is. dat scheelt in het resultaat bedoel ik dan. maar je zal het zeker wel kunnen hebben hoor die 500.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pretty_Boobs

Ik hoop alleen niet dat het bij mij kleiner uitvalt dan bij jou. Ik vind de jouwe erg mooi Bloem! Ik twijfel alleen of ik ze ietsje groter wil...

En jij hebt mentor. Heeft dat ook niet een heel ander effect?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

nee denk dat dat wel mee valt. 500cc blijft 500cc. wat vaak wel scheelt is hoe de voorsituatie is. dat scheelt in het resultaat bedoel ik dan. maar je zal het zeker wel kunnen hebben hoor die 500.

Ik had achteraf ook de high profile willen hebben, ik heb nu dezelfde breedte, maar de moderate plus profile. Scheelt toch 1,2 cm projectie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pretty_Boobs

Ik heb omtrek 80 en kom van en kleine b. Heb 520cc achter de spier. Kijk maar in mijn galerij kun je foto's voor en na zien! Ik ben nu 9 dagen po! Groetjes

Ziet er goed uit! Is die 520cc 100% gevuld? Ook van Eurosilicone?

Ik ben 1,82, ergens begin 80 kg, had een lege B85 en heb na 400 cc voor de spier op dit moment E85/D85.

Heel mooi Lautje! Heb net even gespiekt :)

Hee ik zit een beetje jn de zelfde situatie krijg alleen 600cc ga vrijdag knder het mes

Oeh spannend!! Hou me op de hoogte als je wilt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een omtrek van 82 cm ben 1.64 en weeg 63 kilo

Kom van een slappe C naar een 80 F of 85 E met 600 CC voor de spier door nio

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pretty_Boobs

Ik heb een omtrek van 82 cm ben 1.64 en weeg 63 kilo

Kom van een slappe C naar een 80 F of 85 E met 600 CC voor de spier door nio

Xx jenette

Wauw! Die zijn mooi zeg! Maar jij had in je voorsituatie wel meer dan ik. Ik denk als ik naar jouw borsten kijk, dat ik tussen de 500 en 600cc wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.