Ga naar inhoud

wie kan mij helpen mentor cohesive 1 of 2


Weena27

Aanbevolen berichten

hallo meiden,

Wie kan mijn helpen en precies het verschil vertellen tussen mentor cohesive 1 en 2 ?

Ik ben op consult geweest bij kliniek heyendeal daar hadden ze het alleen over mentor cohesive 1.

Nu heb ik zelf ook wat dingen op gezocht en zag dat er ook een mentor cohesive 2 was.

klopt het dat deze steviger zijn en minder gaan plooien en rimpelen?

en dat de mentor 1 meer in een druppel valt ?

ik weet nu niet welke ik moet kiezen zijn hier meiden met ervaring met mentor cohsive 2 en voelen deze ook zacht aan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik kwam daar NA de bv ook achter.. ik snap nu achteraf niet waarom dat niet verteld is en ik zelf kon kiezen.... ben ook wel benieuwd wat het verschil precies is

aangepast door ManuelaF
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook want op het consult zelf vertellen ze niet dat er nog meer soorten zijn.

ik heb later wel de kliniek gebeld en gevraagd of ik ook mentor 2 kan krijgen.

dit konden ze wel bestellen die prothese zijn wel duurder mentor 2.

wil daarom ook graag verschil weten hoop dat iemand hier meer over kan vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij gister bij het consult wel uitleged. Cohesive 2 is idd vaster/steviger dan cohesive 1. Ze zijn kwalitatief ook iets beter en iets duurder (250,-). Cohesive 1 werd bij mij zelfs niet echt aangeraden, omdat mijn velletje zo dun is dat het lelijk kon worden. Cohesive 2 is de beste optie. Cohesive 3 is volgens mij anantomisch en dus nog veel en veel stugger (dat verschil kon je ook wel voelen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

t klopt idd.

De cohesive I is de zachtste, deze valt ook het meest als druppelvorm, maar daardoor is wel de kans op rimpelvorming het hoogst (ik heb trouwens deze prothese en geen last van zichtbare rimpels, maar dat is natuurlijk aan de pc om te bepalen hoe dit bij hun klienten is)

Cohesive II is iets steviger, maar valt nog steeds als druppelvorm. Op zich zijn deze ook soepel hoor,. het is niet zo dat je dan opeens een bal in je lijf hebt.

Echter.. krijg je rimpelvorming met de cohesive II, dan zijn de rimpels wat dikker (aangezien de gel die de rimpels veroorzaakt dikker is)

Of er minder kans op rimpelvorming is, weet ik niet zeker.. Ik kan het me moeilijk voorstellen.. Er zijn echter wel pc's die dit beweren, en wil hun uiteraard niet tegenspreken.. Ik denk alleen zo: Een zakje dat je met water vult en een zakje dat je met gel vult, houdt het aan de bovenkant vast en bij beide onstaan rimpels.. alleen in het waterzakje dunne rimpels en en in het gelzakje dikke rimpels.. (maar goed, misschien is dit te simpel gedacht haha)

Cohesive III wordt alleen gebruikt bij anatomische prothesen. Dit is een stevigere gel (de stevigste vorm) en vult dus altijd de hele prothese. Dus hij wordt in een druppelvorm-prothese 'gegoten' en als je die prothese bovenaan vasthoudt, behoudt hij overal de dikte die hij ook heeft als hij op zijn rug ligt...

De stevigheid, qua 'gevoel' valt reuze mee moet ik zeggen.. Mijn nichtje heeft cohesive III en haar borsten zijn heerlijk zacht en soepel. Eigenlijk vind ik het heel weinig verschil met mijn borsten

Hopelijk is het verhaal niet te lang hierboven.. Ik ben er niet zo goed in om iets in 3 woorden uit te leggen :45:

xx BB

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je uitgebreide informatie.

Ik zat heel erg te twijflen welke ik zou nemen.

Ik wil eigelijk dat de prothese vol aan de bovenkant blijft en bolling geeft.

Kan ik dan beter mentor cohesive 2 nemen ?

Ik krijg high profiel.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi weena!

Zelf heb ik coh2 gekozen, ik heb ze voor de spier (350cc hp mentor) en heb niet een hele dikke huid, ik wou het risico niet nemen en wou ook graag meer bolling bovenaan, en persoonlijk vind ik het mooier als ze wat meer rechtop blijven als je ligt maar dat is bij iedereen natuurlijk verschillend! Vrijdag ben ik 4 weken po en ze worden met de dag soepeler! Vind ze nu al lekker aanvoelen :D

Als je twijfelt zou ik voor de 2 gaan.. en je kan altijd vragen of je even het verschil mag voelen! Ik vind ze niet "hard" in elk geval!

Liefs R

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.