Ga naar inhoud

mo480cc : 13 april 2015 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik heb afgelopen maandag 13 april bij dr. van Onselen van A klinieken een borstvergroting laten doen.
Na 3 jaar eindelijk de stap gezet!

Ik heb gekozen voor 465 CC maar als er nog meer bij kon dan nog meer.. en dat is gebeurd :)

Ben van een slappe 75 B naar nu.... tja wat zou het zijn.. gegaan haha.

Ik volg hier al deze hele week de berichten van andere dames die deze maand een borstvergroting hebben laten uitvoeren.

Het zou leuk zijn om vrienden te worden. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mo,

Gefeliciteerd met je boobies!

Hoop dat je een goed herstel hebt gegaan en nog steeds hebt.

xxx

Hai hai, nou mijn herstel verloopt moeizaam moet ik zeggen.

Ontzettend ziek geweest van de narcose en heb tot nu toe nog erg veel pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

erg is dat he. ik ben nu wel weer beter maar ik heb af en toe van zulke enge momenten. Word ik ineens helemaal warm en duizelig. Ook gewoon terwijl ik lig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

erg is dat he. ik ben nu wel weer beter maar ik heb af en toe van zulke enge momenten. Word ik ineens helemaal warm en duizelig. Ook gewoon terwijl ik lig..

Die ergere pijn en wat je hier beschrijft, hoor je helaas toch vaker bij de meiden die door van Onselen geopereerd zijn.. Zonde :(

Gelukkig begint het wat beter met je te gaan!

Gefeliciteerd met je boobies in ieder geval!! En een goed herstel!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mo! Ik heb zelf best wel lang erg veel pijn gehad. Ging beter toen ik stopte met de Celebrex, heb jij die ook gekregen?

Succes verder met je herstel! :)

Hai melanie, ik ben vandaag naar de dokter geweest. Kon het gewoon niet meer houden.

Zit dus tegen een longontsteking aan! Omdat door dat alles zo ontzettend strak zit ik niet genoeg adem kan halen.

Ik heb inderdaad ook die medicijnen. Moet er twee per dag.

Ben er zelf niet zo'n voorstander van. Gevoel dat ze mijn lichaam niet goed doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook zo'n moeite met ademhalen, keek elke keer uit naar het moment dat de band even af kon.

Toen ik de bijsluiter van de celebrex las, werd ik er al niet zo vrolijk van. Maar ik heb het idee dat ik daar regelmatig zo duizelig vam werd. Ook kreeg ik op een avond een soort migraine aanval (nooit eerder gehad) en ben ik de celebrex niet meer gaan gebruiken, vage klachten waren meteen over.

Ben je verder blij met het resultaat? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mo ik ben ook13 april geholpen door dr van onselen in bocholt wat toevallig zeg.

ik hoop dat het snel beter gaat ik voel me sinds gisteren een stuk beter.

veel succes met het herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

rustig aan doen en doorbijten klinkt even makkelijk gezegd hoor maar je zult zien dat het snel beter gaatven ineens met de pijn.

ik denk niet dat het zozeer met dr van onselen te maken heeft hoor lees hier verschillende verslagen van vrouwen die niet door van onselen zijn geopereerd die ook vergaan vd pijn.

ligt overigens aan veel factoren waaronder ook de manier van plaatsing.

ik had een dual plane en dat is de meest pijnlijke plaatsing en ben vandaag ook precies 1 week po en voel me echt weer toppie maar had je dat 3 dagen terug gezegd had ik er alleen van durven dromen om me zo te voelen.

zoals ik al zei er spelen meerdere factoren mse en zou het lekker rustig aan doen.

probeer eventueel afleiding te vinden dat hielp bij mij wel iets zoals een film proberen te kijken of iets anders.

laat je f weten hoe het verder met je gaat ak dagen ben wel benieuwd.

zet hem op wij vrouwen zijn sterk en je hebt straks hele mooie boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo meiden!

Nou, hier ben ik dan! Met eindelijk mijn operatie verslag.

Wilde het al veel eerder doen maar tot nu toe nog niet de puf gehad om achter de computer te gaan zitten..

13 april was het zo ver. De grote dag voor mij.

Om 1 uur moest ik aanwezig zijn in Bocholt, Duitsland. Daar opereert dr. van Onselen (accz/a klinieken).

Het wachten duurde erg lang. Helemaal omdat ik vanaf 06.30 uur niets meer mocht eten.

Om half 3 werd ik eindelijk geroepen. Het liep nogal uit. Ik had ontzettende dorst en kreeg al behoorlijk trek.
Was blij dat ik aan de beurt was. Toen ik het infuus kreeg met alvast de pijnstilling werd ik erg bang.
Toen begon het allemaal.. begon te huilen en wilde echt niet meer. Doodsbang was ik voor de narcose.

Ik werd de operatiekamer in gebracht en toen ik ging liggen kreeg ik nog iets ingespoten via de infuus naald.

Toen zei de anesthesist tegen me dat alles goed kwam en ik viel als een blok in slaap. Heb niks meer gemerkt en geen mondkapje gezien..

Normaal zeggen mensen dat ze pas in slaap vallen met het mondkapje, nou bij mij niet, ik lag al lekker te slapen.

Een uur later werd ik huilend wakker, van blijheid dat het achter de rug was maar ook omdat ik gelijk de pijn voelde.

Ik werd naar een kamer gebracht waar ik gelukkig gezelschap had van nog een dame die voor mij geopereerd was.

Zij had nog erg veel pijn en overal last van en ik was zo fit en voelde niets. Ik was gewoon zo ontzettend blij dat ik wakker was dus ik had enorm veel
adrenaline in me zitten. Maar dat was naar een kwartier gauw voorbij.... Ik krijg ontzettend veel pijn en werd mega ziek!

Ik moest persé eten en drinken anders mocht ik niet naar huis. Maar dat lukte helemaal niet. Toen heb ik uiteindelijk twee koppen thee gedronken met 5 suikerklontjes..

Eten lukte echt niet! Zo misselijk was ik. Ik heb via het infuus nog extra middelen gekregen tegen de misselijkheid en ook nog extra pijnstilling via pillen en infuus.

Nee.. dat wakker worden was echt geen pretje. UITEINDELIJK.... om 19.15 uur !!! mocht ik eindelijk naar huis!

En dat terwijl ik om half 4 al weer wakker was van de operatie! De terugweg was nog ruim 1,5 uur rijden. Heb daar gelukkig niets van gemerkt.Viel in de auto als een blok in slaap.

Om 21.15 uur waren we eindelijk thuis. Wat een lange, heftige dag zeg.

Eenmaal thuis ben ik gaan liggen op bed en alleen maar overgegeven. Om de seconde. Eten lukte mij de eerste 3 dagen niet en als ik dronk kwam het er gelijk weer uit.

Ik heb 4 dagen achter elkaar moeten overgeven.

De eerste week van mijn herstel was echt een hel! Als ik het over zou kunnen doen, had ik het dan gedaan? Nee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was zeker lange dag.

Ik was ook heel beroerd viel steeds bijna flauw, en had vocht te kort.

Aantal zakken vocht gehad in de nacht

Als ik vooraf wist wat ik nu weet had ik het niet gedaan.

Maar dan meer door wat je leest over de mogelijke duur van je zwellingen, en de pijn die ik daar van heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat klinkt heftig zeg!!

Pff..

Typisch dat het bij iedereen zo anders 'valt' he!

Ik heb werkelijk nergens last van gehad en liep na 1,5 uur lachend de kliniek uit en dat terwijl ik ook van het ergste uitgegaan was, de emmer stond al klaar in de auto.

Naja je hebt het iig achter de rug, gelukkig maar.

Nu lekker genieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.