Ga naar inhoud

Borsten groeien na bv(15mei terug naar arts voor gesprek)


Aanbevolen berichten

ik krijg binnenkort een lift, zal het resultaat plaatsen.

Maar in principe heb ik er al eentje gehad (met de bvk) en dat was fantastisch al snel zag je het niet eens meer

Ligt het resultaat niet aan de kundigheid van de chirurg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen ,hij zei me dit ,maar ik dacht ik wil zo&zo geen lift,mn boobs zijn harstikke mooi,al zeg ik dat zelf en dat vond hij dus ook,misschien wilde hij me wel bang maken zodat ik geen nieuwe bv zou kiezen....geen idee.ben dr niet echt op in gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen ,hij zei me dit ,maar ik dacht ik wil zo&zo geen lift,mn boobs zijn harstikke mooi,al zeg ik dat zelf en dat vond hij dus ook,misschien wilde hij me wel bang maken zodat ik geen nieuwe bv zou kiezen....geen idee.ben dr niet echt op in gegaan.

nee inderdaad, dan zou het inderdaad spijtig zijn.

Extra littekens als je al een prachtresultaat hebt, en extra centen :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

(sorry voor de late reactie) Het gesprek ging niet zo goed.. Het enige wat hij zei was: 'Ja je hebt gelijk, maar je bent mijn patient niet dus je moet het maar overleggen met dr. Lomme' Pfff :-S Daar heb ik lekker veel aan. Verder heeft hij mijn borsten bekeken, en heel erg hard in geknepen trouwens en dat doet nu nog pijn! Is dat wel normaal?

Nu heb ik op 8 juni een afpraak bij dr. Lomme....... Het liefst maak ik ook nog een afspraak bij een andere kliniek.. Weet iemand een goede?

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee nu ben je nog niet echt iets wijzer gewordenn,snap niet dat ze je niet gelijk bij de goede arts hebben laten stranden.zodat je gelijk wist hoe of wat,nu moet je in juni weer terug :wacko:

ja een goede arts,ik denk dat je dat beter voor jezelf moet beslissen,er zijn er zat genoeg.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

(sorry voor de late reactie) Het gesprek ging niet zo goed.. Het enige wat hij zei was: 'Ja je hebt gelijk, maar je bent mijn patient niet dus je moet het maar overleggen met dr. Lomme' Pfff :-S Daar heb ik lekker veel aan. Verder heeft hij mijn borsten bekeken, en heel erg hard in geknepen trouwens en dat doet nu nog pijn! Is dat wel normaal?

Nu heb ik op 8 juni een afpraak bij dr. Lomme....... Het liefst maak ik ook nog een afspraak bij een andere kliniek.. Weet iemand een goede?

Xxxx

HUH???? Heel hard knijpen?? is ie gek geworden? Mijn arts was echt super voorzichtig met alles,vroeg me echt alles van te voren voor ie wat ging doen,en dan nog deed ie t heel voorzichtig echt super.

Dus nee is niet normaal.Ik zou dr klaar mee zijn.:excl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben er ook een beetje klaar mee:S Pfff.. Ik zit er zo mee dat het de eerste keer niet goed was gegaan..

En dat is niet de eerste keer, ik heb ook een neuscorrectie gehad bij de Bergman kliniek en daarvoor moest ik ook een tweede keer geopereerd worden, omdat er een bobbeltje was gegroeid (het is nu wel heel erg mooi geworden). EN ik heb mijn wenkbrauwen laten tattoeren en dat is ook mislukt dus nu moet ik in een half jaar 3 of 4 keer terug om mijn wenkbrauwen weg te laten laseren... :'(

Het is echt niet leuk meer. ik ben zooo pissig! Ik word er nu echt gek van... Ze gaan het maar oplossen en ik betaal geen cent!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Ladii-Pink,

Heb net even je topic gelezen. Jemig, wat onwijs vervelend zeg! :30: Het zit je ook niet mee! Dus nu moet je afwachten tot 8 juni, wat de doc ervan zegt? Gelukkig schiet dat al wel op.

Succes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat is wel erg raar dat je boobs nog groeien na je bv. Was dat bij mij maar zo. Ik moet eerlijk zeggen dat ik je pics heb gezien helaas vind ik ze niet mooi, sorry. Ik wil je niet afzeiken or maar het lijkt alsof ze heel erg hangen. maar ja hopen dat het nog goedkomt succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Nee daar hoef je geen sorry voor te zeggen! Eerlijkheid waardeer ik het meest.

En ik vind ze zelf ook niet mooi dus dat scheelt;)

Ja helaas is het dus weer afwachten, maar dit keer zal hij merken dat ik er echt niet blij mee ben en dat hij er echt iets aan gaat doen, anders dien ik gewoon een aanklacht in. En dat kan de Bergman kliniek niet zo goed hebben!

Ik ben dat gezeik zat, ik betaal niks meer en ze doen er maar wat aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.