Ga naar inhoud

Borsten groeien na bv(15mei terug naar arts voor gesprek)


Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Toen ik een half jaar geleden mijn borsten liet vergroten van een 75B naar een afgesproken D cup met 350cc, ging het allemaal goed en ik was heel erg blij. Totdat ik merkte dat ze bleven groeien, ze werden steeds groter. Nu, een half jaar later, draag ik cup G.

Uiteraard ben ik terug gegaan naar de pc, maar die vertelde dat het onmogelijk was, de enige reden wat hij kon bedenken was dat ik was aangekomen. Belachelijk :27: . Ten eerste was ik dat niet, en ten tweede; stel je komt 2 kilo aan dan worden je borsten daar echt niet 3 cupmaten groter van Daar is wel wat meer voor nodig.

Wie kan mij helpen? Want ik weet dus echt niet wat er aan de hand is... :103:

Ladii-pink

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees her en der wel eens dat bij achter de spier en bij dual plane na maanden je borsten naar buiten komen zeg maar.

ik weet niet hoe jij ze geplaatst hebt?

en het kan ook met hormonen te maken hebben,weet ook niet of je wat slikt en dergelijke?

maar het is wel erg drastisch ja,3cupmaten,kon je het maar aan mij geven,hahahaha ben jaloerssss

alhoewel ik wel snap dat jij geschrokken bent hoor,als je het niet verwacht

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees her en der wel eens dat bij achter de spier en bij dual plane na maanden je borsten naar buiten komen zeg maar.

ik weet niet hoe jij ze geplaatst hebt?

en het kan ook met hormonen te maken hebben,weet ook niet of je wat slikt en dergelijke?

maar het is wel erg drastisch ja,3cupmaten,kon je het maar aan mij geven,hahahaha ben jaloerssss

alhoewel ik wel snap dat jij geschrokken bent hoor,als je het niet verwacht

greetzz moontje

Mijn protheses zitten voor de spier, dat kan het dus ook niet zijn. En ik slik verder ook niets.

Jaloers? Neee,, je hebt zelf ook een aardig cupje toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar houd ik het dan maar op :blink: Thnx meiden!

Hmmm wie had dat nou verwacht.. op je 19e opeens 3 cupmaten groter ná je bv. Had ik toch wel even kunnen wachten, nouja,niets aan te doen. :106:

Vind het nog steeds een beetje apart, maar eigenlijk is het de enige mogelijkheid.. Positief gezien zijn ze dan toch een beetje echt;-)

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,hey...3 cupmaten,dat lijkt me heel sterk hey...welke arts heb jij gehad?hahaha,das een tovenaar!

of je moest dr zelf nog aan wennen aan de maat,kan toch niet 3 cupmaten ,dan zou ik nu gigantische ballen hebben gehad! lol

80 G is ook wel big hey...kom ik aan met me 80F,tssssssssssssss......komt ook niet over dan..haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

ze hebben mij altijd verteld dat ze kunnen groeien tot je 21 ste dat dan pas helemaal uitgegroeit bent

dus denk eigenlijk ook dat het gewoon natuurlijk is gaan groeien

dat is ook een rede voor mij geweest om te wachten niet dat ik nu weer zo veel ouder ben 22 :P

maar toch die van mij hebben ook alle maten tot en met een E al gehad

maar weet nu wel dat ze niet meer gaan groeien jah of je oet een kind krijgen

heel veel suc6 met je raatsel

Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden thnX allemaal voor een reactie!

Gister ben ik dus naar de huisarts geweest en hij zei dat mijn eigen borsten dus inderdaad gegroeid zijn, waardoor de prothese opschuift naar voor, nouja eigenlijk naar beneden:-(. Ik vind ze toch wel erg hangen voor borsten met ballonnetjes :blink:

Vinden jullie dat ik terug moet naar de pc en een nieuwe operatie overwegen? :22: Of denken jullie laat maar lekker zittenb zo?

Aan de ene kant denk ik nieuwe operatie, maar aan de andere kant: straks gaan ze nog meer groeien dus beter even wachten (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt)

Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zeker even wachten ja! Anders blijf je aan de gang,maar idd ze hangen wel erg,zeker gezien je leeftijd.

En een bh doet wonderen denk ik?

Het is nogal niet wat zon wissel,ik zou dat niet zo snel doen,maar als je je er echt niet prettig bij voelt,mja wie ben ik om daar over te oordelen. blush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga gewoon nog een keer naar mn pc en ga gewoon vragen stellen, wat de mogelijkheden zijn etc.

En wat de maat betreft, ja ik geloofde het eerst ook niet, maar heb het door verschillende winkels op laten meten.

Ben benieuwd waar ik een bikini vandaan ga halen :-P Weet jij een goede winkel Vlinder?

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lady

jee wat goed dat je idd even langs je huisarts bent geweest,nu weet je idd wel een oorzaak,want dat gissen enze word je ook onzeker van.

ik zou dit zeker ook eens met je arts bespreken ja,en mocht je voor een wissel gaan,ik zou zoiezo dan nog wele en uitstellen,tot je echt zeker bent dat het niet meer verder groeit.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

ThnX, ben wel een beetje zenuwachtig hoor wat hij gaat zeggen. Ik word nml niet zo blij van een wissel..

Ben ook bang dat hij gaat zeggen dat als ik een wissel doe dat hij voor een groter aantal cc gaat, zodat het niet meer 'hangt', want ik wil zeker geen borstlift! Dan ben ik alleen nog maar verder van huis. Dan nog liever een grotere maat! Hoe denken jullie daarover?

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.