Ga naar inhoud

Beetje genante vraag maar " sex, hoe zit dat"


Aanbevolen berichten

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 months later...

Nee volgens mij de 1e 6 weken niet.. Ben zelf 15 dagen PO maar ik moet er niet aan denken dat mijn man ze (veel) aanraakt hahah, hij mag ze insmeren en dan houdt het voor hem ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee volgens mij de 1e 6 weken niet.. Ben zelf 15 dagen PO maar ik moet er niet aan denken dat mijn man ze (veel) aanraakt hahah, hij mag ze insmeren en dan houdt het voor hem ;)

Hij voelt er aan en zeker als hij mijn rug was dan zeg ik altijd tegen hem niet in knijpen ik moet vandaag voor mijn draadjes gaan maar ik kan dat moelijk aan mijn dokter vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ik snap het maar knijpen zou ik echt nog niet doen..

Ik zal tegen hem zeggen je mag er aan komen maar niet knijpen ik snap hem wel eerst had ik bijna niks en nu heb ik van die ballen hangen dat is normaal dat een vent er niet van af kan blijven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij de dokter geweest voor mijn draadjes er uit te laten halen en mijne vriend had dat gevraagd wanneer mag ik er terug bij haar boobs spelen dat mag je nu al als ze geen pijn heeft maar niet in knijpen dat raad in Nog af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga een sportbh uitvinden die stroomstoten geeft als men je tieten wil vastgrijpen.... helpt tegen aanranders en overgeile partners!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga een sportbh uitvinden die stroomstoten geeft als men je tieten wil vastgrijpen.... helpt tegen aanranders en overgeile partners!

Hahaha doe is goed als je zo iets kon uit vonden dan blijven ze er vanaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 5 wkn po en laat mijn vriend er toch al wel wat aanzitten nu, zachtjes voelen zeg ik dan, maar soms knijpt 'ie wel eens wat harder;) Mannen hahaha, maar dat mag nog niet dus? Ik heb er geen pijn meer aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben nu 16 dagen po

Mijn vraag is mag die sportbh even uit als we sex hebben wand die van mij wilt er aan spelen hij mag er aan spelen van de dokter als het bij mij geen pijn doet maar ik weet niet als dat mag zonder sportbh ik licht wel op mijn rug als we sex hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.