Ga naar inhoud

Beetje genante vraag maar " sex, hoe zit dat"


Aanbevolen berichten

Een hele grote slab omdoen :6: blijven de wondjes mooi droog :45:

Euh ja zuigen met je handen op je rug, wordt nog heel spannend zo en dan gelijk maar dat extra sexy setje uit de kliniek aan sexy muts, sexy schort en van die hele sexy dingen voor om je schoenen. Woehoe dat wordt een hele wilde nacht :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

En zuigen mag niet of gaat dat over stofzuigen? Zo ingewikkeld allemaal!

volgens mij mag dat soort zuigen wel :45: :45: maar ff sjorren niet dat is hetzelfde als stofzuigen he herhaaldelijke bewegingen :45:

Oooooh, ik wil nu iets heel ranzigs zeggen... Maar laat ik het zo zeggen, je littekens moeten droog en schoon blijven! :140:

Hahahahahahaha!!!

Ik lig hier in een deuk dames!! Te grappig dit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh god, een hele serieuze vraag is nu een drama!!!!

Ik ben toch ook wel echt benieuwd ja sjorren niet, knallen dus wel maar niet te hard lijkt me want anders schud het zo mee of je moet ze weer vasthouden maar ook niet alle standjes kunnen ook want je mag bijv niet op je armen leunen toch? Hoe lang niet om je armen leunen eigenlijk das wel balen whahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Dan toch maar tantra, als ik dat goed heb opgepikt, raak je elkaar daarmee niet aan... Helemaal safe dus én gegarandeerd geen babyboom over 9 maanden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Whahaha, dat zal dan ook wel 6 weken zijn?

Daar komtie;

Je mag rustig op je rug liggen, met je sport BH aan.

En je handen op je Kiekeboobies.

En verder... verder mag je niks!

:45: :45: Sexy!

Je vergeet zuigen, met je handjes gevouwen beneden schouderhoogte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij stond in de papieren geen lichamelijke en geestelijke inspanning, euh maar als je een orgasme hebt is dat ook wel heel inspannend hoor :154: :154:

Misschien moet mijn vent dan maar die sexy kliniek dingen aan weeet ik zeker dat er geen orgasme komt :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh juist orgasmes hebben is goed! Maakt endorfine aan waardoor je je goed voelt. Hoofdpijn gaat dan weg zeggen ze toch. Wie weet de pijn aan je boobies ook ;)

Dus "kom" maar op! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

whahahh ja bloem dus we weten het nu

Orgasme mag is goed voor de pijn

zuigen met je handen op je rug

knallen met die ballen maar niet te hard

en niet sjorren ivm herhaaldelijke bewingingen

:45: :45: :45:

Ja, dat is een korte samenvatting!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.