Ga naar inhoud

Beetje genante vraag maar " sex, hoe zit dat"


Aanbevolen berichten

Misschien gekke vraag maar ben toch een beetje benieuwd.

Vanaf wanneer kan je weer sex hebben? Ik bedoel, je mag 6 weken niet sporten en daar kan ik mee leven. Maar sex is toch ook een iets van sport dacht ik zo en om dat nou 6 weken uit te stellen, haha.

Ik bedoel, de meisjes bewegen dan misschien wel iets te veel.

Nou hoop dat jullie een beetje kunnen lachen om mijn vraag, en ik hoor het wel, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

whahha zou ik ook wel willen weten, vond het een beetje raar om aan de pc te vragen maar is inderdaad ook inspanning he.

Net als niet dweilen ivm herhaaldelijke bewegingen tja ik kan nog meer herhaaldelijke bewegingen bedenken :45: die mogen dan neem ik aan ook niet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knallen met je sport BH aan, geweldig!! :45: :45:

Melis, alsof jij nog durfde te vragen aan je PC; ehm knappe PC ik heb nog een vraagje; wanneer wil je sex?

Egghhhh, ik bedoel wanneer MAG je weer sex na een BV? :45: :45:

PC = plastic chirurg, niet je computer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Knallen met je sport BH aan, geweldig!! :45: :45:

Melis, alsof jij nog durfde te vragen aan je PC; ehm knappe PC ik heb nog een vraagje; wanneer wil je sex?

Egghhhh, ik bedoel wanneer MAG je weer sex na een BV? :45: :45:

PC = plastic chirurg, niet je computer!

:45::45::45::45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat is nou precies wat ik bedoel melis.

Kan er ook hier op het forum ook niks over vinden maar sex bestaat dan ook uit 3 tekens en dat pakt dat zoekding dan weer niét.

Maar gewoon knallen dus lautje, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Haha dat is nou precies wat ik bedoel melis.

Kan er ook hier op het forum ook niks over vinden maar sex bestaat dan ook uit 3 tekens en dat pakt dat zoekding dan weer niét.

Maar gewoon knallen dus lautje, haha.

Ik zeg, gewoon los gaan! Wellicht voor jou iets meer pleasure, zodat je niet teveel repeterende bewegingen hoeft te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Maar je vent mag de eerste 6 weken er niet aankomen toch?

Tenminste, niet op zo'n manier :45:

Dat zal lastig worden! :80:

:10::10::10: Is het advies... :115::115::115: Met de handjes in de ... :153::153::153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.