Jump to content

ervaringen 375cc ronde protheses?

Recommended Posts

Ik wordt morgen geopereerd en ben zoooo benieuwd naar hoe het eruit komt te zien.

Nu weet ik dat het bij iedereen anders is maar heeft iemand foto's?

Ik wordt geopereerd in de bergman kliniek rn krijg eurosillicone 375cc ronde protheses.

Ik heb zelf 75aa ben 1.70 en 58kilo.

Thnx!!

ik heb ronde protheses (mentor), 350cc, had 80 a, meet 1m70 en weeg 64kg. Kijk gerust bij mijn foto's :-) ik moet er wel nog eens een recentere foto opzetten, laatste foto was 5 dagen PO en is nu 'al' bijna drie weken PO.

We hadden al even berichtjes uitgewisseld maar mochten anderen dit lezen omdat ook zij 375 cc krijgen:

Ik ben 1.69 en 60 kilo, had 75A/AA.

375 cc dual plane high profile gehad bij dr Schiettecatte. Ronde protheses type Mentor.

Nu twee weken po en stiekem BH's gepast waarbij ik uitkwam op 75E. Maarrrrr ik denk ook door zwelling/spanning dat ze zo groot zijn. Ik verwacht een beetje op 75D uit te komen.

Vandaag controle gehad en de vpk zei dat ik over 4 weken (dus 6 weken po) met redelijke zekerheid mijn cupmaat kan vaststellen.

Thnx voor jullie reacties!!

Ben inmiddels 3 dagen po. Operatie is me heel erg meegevallen maar nu de napijn valt me flink tegen. Ik werd vannacht voor t eerst zelfs wakker vd pijn..

mn borsten vd voorkant vind ik heel mooi maar vd zijkant zit er bovenaan een hele bobbel maar dit moet allemaal nog zakken lees ik???

• 1 month later...

ik he 375 cc mentor, rond, moderate plus profile..
Je kan in me foto album zien hoe het is geworden .. (mooi!)

had een lege D en denk dat het een E gaat worden...

• 1 year later...
Op 21-4-2015 om 21:37 zei LenteZomer:

We hadden al even berichtjes uitgewisseld maar mochten anderen dit lezen omdat ook zij 375 cc krijgen:

Ik ben 1.69 en 60 kilo, had 75A/AA.

375 cc dual plane high profile gehad bij dr Schiettecatte. Ronde protheses type Mentor.

Nu twee weken po en stiekem BH's gepast waarbij ik uitkwam op 75E. Maarrrrr ik denk ook door zwelling/spanning dat ze zo groot zijn. Ik verwacht een beetje op 75D uit te komen.

Vandaag controle gehad en de vpk zei dat ik over 4 weken (dus 6 weken po) met redelijke zekerheid mijn cupmaat kan vaststellen.

En waar ben je op uit gekomen?

Greetz 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.