Ga naar inhoud

opgezwolle buik na borstvergroting


Gast kelliebellie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Vervelende bijkomstigheid zeg. Maar ik lees hier veel drinken en iets over een speciale thee van de Tuinen (brandnetelthee?). Helpt.dat laatste echt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op ‎25‎-‎4‎-‎2010 om 12:44 zei Gast kelliebellie:

hallo ik heb 23 april mijn boobs gekregen maar nu heb ik al van vrijdag last van een opgezwolle buik is dat normaal ?

groetjes kelly

 

Ja dat heb ik ook ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ooo wat ben ik opgelucht, ik ben afgelopen maandag 12 06 2017 geholpen door dr straten. En idd kreeg dinsdag al een mooi klein bierbuikje en oja mijn bovenarmen zwellen wat op???? Waaahh dacht ik....ooo wat ben ik blij met dit forum. Blijkt er dus bij te horen...heb ook geen zin om om elk wissewasje de kliniek te bellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Hallo,

Het is vandaag precies een week geleden dat ik een bv heb laten doen.

Ik voel mij er momenteel niet goed bij.

Heb nog altijd pijn,voel mij suf,en heb een enorme opgezwollen buik.

Mijn linkerkant is goed aan het genezen denk ik want deze valt heel goed mee van de pijn maar mijn rechterkant ziet er niet goed uit denk ik.Ze zijn nu nog volledig ingetapt maar boven die band is mijn rechterkant volledig gezwollen en doet het pijn.Ik heb zelfs soms contracties erin.Dit is niet normaal zeker?Bang dat ik ze eruit gaat moeten halen.Herkent iemand zich daarin of niet?grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Turkan:

Hallo,

Het is vandaag precies een week geleden dat ik een bv heb laten doen.

Ik voel mij er momenteel niet goed bij.

Heb nog altijd pijn,voel mij suf,en heb een enorme opgezwollen buik.

Mijn linkerkant is goed aan het genezen denk ik want deze valt heel goed mee van de pijn maar mijn rechterkant ziet er niet goed uit denk ik.Ze zijn nu nog volledig ingetapt maar boven die band is mijn rechterkant volledig gezwollen en doet het pijn.Ik heb zelfs soms contracties erin.Dit is niet normaal zeker?Bang dat ik ze eruit gaat moeten halen.Herkent iemand zich daarin of niet?grts

Meid maak even een eigen topic aan. Dit is een heel oud topic, en vaak komen er dan geen reacties meer... 

Hoe je een eigen topic aanmaakt, staat uitgelegd in de pb die je kreeg bij registratie. Hij heet 'welkom'

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wellicht een gek commentaar, maar ik vond het de eerste week na mijn operatie niet heel fijn om naar de wc te gaan, voor een nummer 2 zeg maar... wilde niet teveel druk op de hechtingen zetten haha! Maar ik had daardoor een opgezette buik, duurde ook even voor ik normaal kon gaan zeg maar. Maar kunnen ook mijn maffe darmen zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Zo blij om dit te lezen!

Ik heb dinsdag een bv gehad en schrok me ook kapot van mn ineens ontzettend opgeblazen buik!

Heb ik eindelijk mn mooie borsten, voel ik me nog niet lekker in mn vel door mijn buik! Hoop dat het bij mij ook vrij snel afzakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.