Ga naar inhoud

opgezwolle buik na borstvergroting


Gast kelliebellie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb er ook last van. Iemand ook concrete tips om ervoor te zorgen dat dit vocht wat wegtrekt? Helpt bv. Activa, kiwi's en pruimen eten hiertegen (wil niet nóg een pilletje in mijn lijf). Wie weet raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem komt bekend voor, bij mij duurde het ook ongeveer 3 a 4 wk voordat het weg is gegaan! Heb veel thee (bij de tuinen gehaald) gedronken, daar heb je thee voor de vocht. Het is niet leuk, maar je hebt wel twee mooie dingen voor terug gekregen en het gaat wel weg, maar geduld!

Liefs xxx Rolinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik heb dit ook heel erg.

Hopen maar dat het door de bv komt en niet door iets anders! :unsure:

Ik heb het vandaag ook verteld tegen de verpleegster die de tape er ook af ging halen, maar zij zei dat ze daar nog nooit van had gehoord!

Dat het verder niets te maken heeft met de bv..

Hopelijk heeft zij niet gelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had de eerste 5 a 6 dagen een heel erg opgezwollen buik! kon ook niet echt naar de wc :31: wat baalde ik toen zeg! maar na een week was die gelukkig weg en was ik weer zo goed als nieuw :3:

mijn pc zei dat het normaal was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Ik ben 5 dagen PO en heb er ook veel last van. Goed om te horen dat het normaal is!

Dacht eigenlijk dat het door antibioticum kwam, zelfs iets voor gehaald bij de apotheek.

Bewegen, in het bos wandelen doe ik vrij veel, helpt niet echt.

Sterkte iedereen die ook aan het bijkomen is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Ik heb ook een dikkere buik.ook boven mijn navel (en onder de borsten dus) dat heb ik echt nog nooit gehad. na de zwangerschappen wel beetje buik onder de navel maar soms is dat ook vrij plat..

Nu hopen dat het vocht snel weg is :-)

(ik drink wel heel veel water en gezonde thee,brandnetel en groene, dat drink ik sowieso altijd al veel, drink eigenlijk nooit sap en cola, alleen met feest ofzo wel eens 1 of 2 glaasjes cola..maar meer dan 2/3 glazen cola per maand drink ik zeker niet, eerder nog minder haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Heb ik ook opgezette buik! Vreselijk. Lijkt wel ontspanning in ergste gradatie.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ben nu 3 dagen po en mijn buik is ook een ramp.

MN moeder zei ben je zeker dat je niet zwanger bent.

Haha 4 dagen geleden plat en nu een buikje en het is van ben je niet zwanger ;-)

Ben blij dat het normaal is.

Het is geen zicht maar met een beetje geduld komt het dan wel goed.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Same here...bijna 10 dagen PO maar die opgezwollen buik is nog niet weg. Drink liiiters water en groene thee, het zal wel ooit zijn effect moeten hebben. Heb me zelfs nog niet durven wegen want volgens mij gaan er enkele kilootjes extra bij op staan :-(.

En normaalgezien sport ik 4-5x per week, dat gaat nu ook niet, dus ga me gewoon even aan de rust houden en me nog niet te druk maken over m'n gewicht...Ik houd wel altijd onwijs veel vocht op bij operaties, onder invloed van menstruatiecyclus enz..Dus dit verbaast me niet echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit iemand tot nut kan zijn...heb de oorzaak gevonden van de vochtophoping die er aan de zijkant van mijn borsten, onder de oksels, was...Er zat daar echt vocht opgehoopt plus deed pijn, zo al maar zeker bij het aanraken, en ik dacht dat ik mijn armen al te veel had gebruikt alhoewel ik dat minimaal had gedaan, en dat mijn spieren overbelast waren. Die tailleband! Die deed ik uit, en wisselde deze in voor een sportbeha, en binnen enkele uren: weg vochtophoping en pijn...oefff.

Had ik dit eerder geweten maar nu what a relief! Doordat ik zo strak zat ingesnoerd kon dat vocht geen kant uit, Moet binnen 3 dagen op controle en droeg hem al 10 dagen...enkele daagjes teveel hoor...Begrijp ook niet waarom ze die info niet op voorhand meegeven, toch handig om weten dat dit kan gebeuren.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zooo blij dat ik niet de enige ben!! Ik ben nu 4 dagen po en heb ook last van een dikke, opgeblazen buik. Mijn man zegt dat ik wel zwanger lijk Ik ben in een paar dagen tijd zo'n beetje 3 kilo aangekomen dus het zal idd wel een vochtprobleem zijn. En misschien een beetje opgeblazen doordat je darmen gelijk na de operatie tgv narcose minder goed werken. Tenslotte speelt misschien ook mee dat je je buikspieren geheel niet aanspant, dat doe je normaalgesproken onbewust. Hoop dat het snel weggaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

1 dag po, en idd ook mijn buik is enorm opgezwollen. Gelukkig lees ik hier dat het vrij normaal is na een bv. Stelt me gerust.

Vind dit echt een geweldig forum. Superfijn dat je je vragen kunt stellen en/of je antwoorden kunt vinden. Heel, heel prettig op de onzekere momenten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.