Ga naar inhoud

even voorstellen, Dr. Nio. SLAZ/Parkkliniek


Gast Deniesjeee

Aanbevolen berichten

Gast Deniesjeee

Hoi ladies,

Mijn naam is Denise, ik ben 22 jaar en getrouwd met Tom.

Wij hebben samen een zoontje James, geboren op 29-06-2014.

Ik zit hier natuurlijk niet voor niets, zo lang als ik me kan herinneren zijn mijn borsten ongelijk.

Rechts is net 85A, links gaat richting 85C. Ik voel me verschrikkelijk op deze manier...

Voordat ik een operatie onderga wil ik eerst nog minimaal 30 kilo afvallen.

Ik ben 1.68 lang en weeg 100 kilo.

Tijdens mijn zwangerschap heb ik op de intensive care gelegen met HELLP-syndroom.
Ik hield meer dan 40 liter vocht vast en had een bloeddruk van 170/120.

Gisteren ben ik gediagnosticeerd met PDS. Gelukkig werken de medicijnen al een beetje, dat scheelt!
Zodra ik rond de 70 kilo weeg wil ik een operatiedatum gaan afspreken. Enige tijd daarvoor ga ik verschillende consulten inplannen.
Van wat ik hoor en lees is dokter Nio prettig en vrij open voor dingen. De Parkkliniek is voor mij dichterbij, maar het SLAZ is weer goedkoper.
Ik ga me met behulp van dit forum oriënteren op de mogelijkheden etc.

Tot snel op het forum!
Liefs,
Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Welkom er is hier veel info te vinden.

Ik ben zelf door nio in slaz geopereerd.

Fijne pc met humor maar wel erg gehaast.

Je moet snel schakelen om hem bij te houden haha.

Demeyere in Gent en Naarden kan ik je ook zeker aanraden.

Zeer fijne pc die alle tijd voor je neemt.

Weet niet of je borsten nog veel verschillen nadat je bent afgevallen mmaar vanuit de basisverzekering word Bv vergoedt als er verschil van 2 Cupmaten is.

Suc6 met afvallen en je voorbereidingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deniesjeee

Hoi

Welkom er is hier veel info te vinden.

Ik ben zelf door nio in slaz geopereerd.

Fijne pc met humor maar wel erg gehaast.

Je moet snel schakelen om hem bij te houden haha.

Demeyere in Gent en Naarden kan ik je ook zeker aanraden.

Zeer fijne pc die alle tijd voor je neemt.

Weet niet of je borsten nog veel verschillen nadat je bent afgevallen mmaar vanuit de basisverzekering word Bv vergoedt als er verschil van 2 Cupmaten is.

Suc6 met afvallen en je voorbereidingen

Dankjewel!

Voorlopig is er 10 kilo af, maar mijn borsten zijn niet al te erg veranderd. Al had ik dat ook niet tijdens de zwangerschap, dus ik ben benieuwd!

Thnx, met behulp van dit forum gaat dat zeker lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis!

Je zit helemaal op het goede forum weet zeker dat iedereen je zal steunen, toejuichen en een hart onder de riem zal steken tijdens jou reis van het afvallen. Ik zelf ben ook geopereerd door Nio als je me een vriendschap verzoek verstuurd kan je bij mijn fotos kijken. Wat betreft de medicijnen voor pds ben ik heel benieuwd ik heb zelf spastische darmen wat het zelfde is geloof ik. Maar mij wordt telkens gezegd dat er geeb medicijnen zijn.. Kan jij misschien uitleggen wat jij gebruikt?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denise. Spannend, jou boobie reis gaat dus een beetje beginnen!

Wel vervelend voor je dat de zwangerschap zoveel met je lichaam heeft gedaan... Ik hoop voor jou dat de kilo's eraf vliegen en jij binnenkort twee mooie en gelijke boobies hebt! :D

En dan nu PDS erbij... Ik vraag me ook af wat voor medicijnen jij krijgt? Ik ben jaren lang bij de huisarts weggestuurd met PDS, maar geen medicatie inderdaad zoals Charlotte zegt. Heb 2 keer een soort pijnstilling gehad geloof ik.

Uiteindelijk bleek ik ziekte van Crohn te hebben en spastische darmen. Heb nu medicatie voor de Crohn maar spastische darm niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deniesjeee

Hee meis!

Je zit helemaal op het goede forum weet zeker dat iedereen je zal steunen, toejuichen en een hart onder de riem zal steken tijdens jou reis van het afvallen. Ik zelf ben ook geopereerd door Nio als je me een vriendschap verzoek verstuurd kan je bij mijn fotos kijken. Wat betreft de medicijnen voor pds ben ik heel benieuwd ik heb zelf spastische darmen wat het zelfde is geloof ik. Maar mij wordt telkens gezegd dat er geeb medicijnen zijn.. Kan jij misschien uitleggen wat jij gebruikt?

Liefs

Hoihoi,

Lief van je! Het gaat me zeker lukken!

Ik stuur je zo een vriendschapsverzoek, gezellig!

Volgens mij is dat inderdaad hetzelfde, ik heb duspatal meegekregen omdat ik me 3/4x per dag leegbraakte, daarvan is het werkzame bestanddeel mebeverine. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij best goed bevalt! Woensdag en donderdag heb ik puur geleefd op water en cola om de misselijkheid tegen te gaan, maar zelfs dat kwam er weer uit.

Misschien moet je daar eens naar vragen. Duspatal met als werkzame stof mebeverine. Het werkt tegen darmkrampen en pijn, en eerlijk gezegd. Ik voel me hemels! 2x per dag een pilletje is niks vergeleken met hoe ik me voelde.

Liefs

Even over de vergoeding van ongelijke borsten. Een borstvergroting van de kleine borst wordt niet vergoed, alleen een verkleining van de grotere borst!

Zou jammer zijn, maar niet onoverkomelijk. Dan sparen we gewoon verder :106:

Dankjewel voor je reply!

Mijn zorgverzekeraar heeft aangegeven dat bij die criteria de BV wel vergoed word.

Dat wisselt misschien per zorgverzekeraar..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorlopig nog een leek ben hierin, dus ik zal eens zoeken bij mijn zorgverzekeraar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deniesjeee

Hoi Denise. Spannend, jou boobie reis gaat dus een beetje beginnen!

Wel vervelend voor je dat de zwangerschap zoveel met je lichaam heeft gedaan... Ik hoop voor jou dat de kilo's eraf vliegen en jij binnenkort twee mooie en gelijke boobies hebt! :D

En dan nu PDS erbij... Ik vraag me ook af wat voor medicijnen jij krijgt? Ik ben jaren lang bij de huisarts weggestuurd met PDS, maar geen medicatie inderdaad zoals Charlotte zegt. Heb 2 keer een soort pijnstilling gehad geloof ik.

Uiteindelijk bleek ik ziekte van Crohn te hebben en spastische darmen. Heb nu medicatie voor de Crohn maar spastische darm niet.

Hey,

Eindelijk ja! Ik ben er erg blij om dat ik de beslissing heb genomen voor mezelf.

Ik geloof dat dat wel goed zal komen, als ik me hier goed oriënteer en goed bedenk wat ik zelf wil.

Mijn huisarts is niet iemand die snel medicijnen geeft, maar hij vond dit wel dusdanig erg. Ik spuugde 3/4x per dag mijn complete maag leeg, daarnaast ook diarree, dus ik kreeg duspatal. De werkzame stof hierin is mebeverine. Volgens de bijsluiter is dat tegen de darmkrampen en pijn, dus het kan zijn dat je dit wel hebt gehad! Ik voel me werkelijk heerlijk met die medicatie, dit is voor 1 maand, dan evalueren we hoe ik me voel, aansluitend moet ik misschien een speciaal dieet gaan volgen voor mijn darmen. Is de Crohn wel houdbaar met je medicatie? Een oud docente van mij had dat, die was soms wekenlang ziek, dat lijkt me verschrikkelijk!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat super zeg lijkt me hemels tijdems een 'aanval' (zo noem ik het altijd) ga ik zweten, licht in me hoofd, tintelende slappe benen, en krampen dat je soms echt denkt ik wil niet meer.. Herkennen jullie dit ook? Zou zo fijn zijn als er iets is tegen die symtomen. Ik heb thuis buscopan, alleen dat mag je pas innemen als je een aanval hebt en dat werkt dan voor de volgende aanvallen die dag. En dat mag je dus niet preventief slikken. Terwijl bij mij heb ik er een uur achter elkaar last van en dan ben ik weer prima, dus dan heeft zo'n pil niet veel.zin.. Wellicht iets voor jullie? Volgens mij heb ik trouwens geen vriendschapverzoek binnen gekregen dus ik voeg jou wel even toe hihi :)

Weet je al een beetje hoe je je afval race gaat aanpakken?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey ik ga binnekort ook naar c.r. nio en ben ook 20 kg afgevallen en cupmaat verschil, was eerst naar verdonck wk geweest, die durfde het niet zonder borstlift maar c.r nio zegt dat het wel mogelijk is met meer cc s dus binnenkort mn consult ben mega benieuwd succes met het afvallen en mijn advies (weet niet of het kan met je darm) maar ga erbij sporten dan gaat het net iets gemakkelijker allemaal en je wordt ook megatrots op jezelf en straks als je het gewent ben kan je niet meer zonder de sportschool succes iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ben zelf 11 dagen geleden geopereerd in de Parkkliniek in Rotterdam. Vond het een hele fijne kliniek!! Ik was nogal bang en ben zo goed geholpen, ze waren echt super lief voor me. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij andere klinieken gaat, maar ik weet zeker dat ik (mocht ik ooit nog onder het mes gaan) absoluut naar de Parkkliniek zou gaan.

En.. voor mij was het ook erg dichtbij, en vond 't wel heel fijn. De terugreis was niet echt prettig met hobbels, bochten etc dus hoe korter in de auto hoe beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deniesjeee

Ah wat super zeg lijkt me hemels tijdems een 'aanval' (zo noem ik het altijd) ga ik zweten, licht in me hoofd, tintelende slappe benen, en krampen dat je soms echt denkt ik wil niet meer.. Herkennen jullie dit ook? Zou zo fijn zijn als er iets is tegen die symtomen. Ik heb thuis buscopan, alleen dat mag je pas innemen als je een aanval hebt en dat werkt dan voor de volgende aanvallen die dag. En dat mag je dus niet preventief slikken. Terwijl bij mij heb ik er een uur achter elkaar last van en dan ben ik weer prima, dus dan heeft zo'n pil niet veel.zin.. Wellicht iets voor jullie? Volgens mij heb ik trouwens geen vriendschapverzoek binnen gekregen dus ik voeg jou wel even toe hihi :)

Weet je al een beetje hoe je je afval race gaat aanpakken?

Liefs

Wat vervelend! Die 'aanvallen' herken ik ja! Bij mij begint het met zweten, dan pijn in mijn rug, en zodra dat ondraaglijk wordt moet ik overgeven. Zodra ik helemaal leeg ben voel ik me opeens prima. Echt verschrikkelijk, al heb ik dat sinds het begin van deze medicatie niet meer gehad! *afkloppen* Misschien moet je daar eens naar vragen, ik voel me er heerlijk bij!

Hoe ik dat ga aanpakken, voorlopig eerst even focussen op gezonder eten en mijn conditie weer bijschaven. En gezond eten is voor mij alleen water/thee drinken en meer fruit en groente. Maar dat komt wel goed. Zodra die routine erin zit ga ik werken aan minder koolhydraten, dan moet het goedkomen. Dat werkte de laatste keer vrij goed, alleen was ik daarna zwanger :44:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deniesjeee

Wat vervelend! Die 'aanvallen' herken ik ja! Bij mij begint het met zweten, dan pijn in mijn rug, en zodra dat ondraaglijk wordt moet ik overgeven. Zodra ik helemaal leeg ben voel ik me opeens prima. Echt verschrikkelijk, al heb ik dat sinds het begin van deze medicatie niet meer gehad! *afkloppen* Misschien moet je daar eens naar vragen, ik voel me er heerlijk bij!

Hoe ik dat ga aanpakken, voorlopig eerst even focussen op gezonder eten en mijn conditie weer bijschaven. En gezond eten is voor mij alleen water/thee drinken en meer fruit en groente. Maar dat komt wel goed. Zodra die routine erin zit ga ik werken aan minder koolhydraten, dan moet het goedkomen. Dat werkte de laatste keer vrij goed, alleen was ik daarna zwanger :44:

x

Hey,

Ben zelf 11 dagen geleden geopereerd in de Parkkliniek in Rotterdam. Vond het een hele fijne kliniek!! Ik was nogal bang en ben zo goed geholpen, ze waren echt super lief voor me. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij andere klinieken gaat, maar ik weet zeker dat ik (mocht ik ooit nog onder het mes gaan) absoluut naar de Parkkliniek zou gaan.

En.. voor mij was het ook erg dichtbij, en vond 't wel heel fijn. De terugreis was niet echt prettig met hobbels, bochten etc dus hoe korter in de auto hoe beter.

Wat fijn om dat te horen! Ik woon zelf in Hoogvliet, dus voor ons is dat een klein half uurtje rijden over de snelweg.

Ik ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke consult bij de parkkliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend! Die 'aanvallen' herken ik ja! Bij mij begint het met zweten, dan pijn in mijn rug, en zodra dat ondraaglijk wordt moet ik overgeven. Zodra ik helemaal leeg ben voel ik me opeens prima. Echt verschrikkelijk, al heb ik dat sinds het begin van deze medicatie niet meer gehad! *afkloppen* Misschien moet je daar eens naar vragen, ik voel me er heerlijk bij!

Hoe ik dat ga aanpakken, voorlopig eerst even focussen op gezonder eten en mijn conditie weer bijschaven. En gezond eten is voor mij alleen water/thee drinken en meer fruit en groente. Maar dat komt wel goed. Zodra die routine erin zit ga ik werken aan minder koolhydraten, dan moet het goedkomen. Dat werkte de laatste keer vrij goed, alleen was ik daarna zwanger :44:

x

Ja ik ga het zeker eens vragen!

Ohja ik probeer dat ook inderdaad! Ik vind het nogal een uitdaging, maar volgens mij zit bij mij de honger meer tussen mijn oren en dat ik aan fruit of iets kleins niet genoeg heb. Maar dat is bij mij sowieso het probleem want ik kan nooit een bakje chips nemen bij mij is het altijd gelijk de hele zak en het liefst nog een zak milkyways erbij :P Heel slecht i know

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deniesjeee

Ja ik ga het zeker eens vragen!

Ohja ik probeer dat ook inderdaad! Ik vind het nogal een uitdaging, maar volgens mij zit bij mij de honger meer tussen mijn oren en dat ik aan fruit of iets kleins niet genoeg heb. Maar dat is bij mij sowieso het probleem want ik kan nooit een bakje chips nemen bij mij is het altijd gelijk de hele zak en het liefst nog een zak milkyways erbij :P Heel slecht i know

x

Hahahaha, hier nog 1! Ik probeer minimaal 3 liter water per dag te drinken, meestal is een 'hongergevoel' een teken dat je te weinig drinkt, die 3 liter per dag helpt me vrij goed om minder te eten tussendoor. Daarnaast snij/schil ik de avond van tevoren meestal fruit om te eten voor de volgende dag. (Ik zit in ploegendienst), als ik dan honger heb kan ik mezelf compleet te buiten gaan aan fruit :5:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh echt dat wist ik helemaal niet. Ik ben.inderdaad wel een hele slechte drinker. Laatst bij het avondeten kwam ik erachter dat ik die hele.dag alleen maar een kopje koffie had gedronken s'morgens. Ik ga het het zeker proberen!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deniesjeee

Ooh echt dat wist ik helemaal niet. Ik ben.inderdaad wel een hele slechte drinker. Laatst bij het avondeten kwam ik erachter dat ik die hele.dag alleen maar een kopje koffie had gedronken s'morgens. Ik ga het het zeker proberen!

Xxx

Dat is ontzettend weinig ja, al herken ik dat dus ook van mezelf ;)

Bij mij werkt het voornamelijk om een flesje te vullen met water, dan hou ik perfect bij hoeveel ik al heb gedronken!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.