Ga naar inhoud

Beha organizer


Missstars

Aanbevolen berichten

Bon ,

Ff in de schout al gevraagd dus ,

En lijkt me wel leuk om zo paar ideeën op te doen .

Hoe bergen jullie je bh's op ?

Heb al redelijk wat afbeeldingen gevonden online

Maar wou toch even weten wat jullie goed vinden en handig :D

Dus laat jullie maar gaan :D

( ikzelf heb nog geen idee hahaha )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een "walk in closet "

met daar 1 grote plank met lingerie mandjes..

Helaas zijn de mandjes magertjes gevuld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn lades vervormen de voorgevormde cup,

nu leg ik ze naast elkaar dat de cups in elkaar vallen zeg maar.

En gek genoeg ben ik elke keer blij als ik de kast inloop en zie m'n mandjes staan.

Die lelijke maximizers verstopte ik maar deze bh's wil ik wel aan de voordeur hangen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een keer bij wehkamp een bh besteld, en die werd toen geleverd met een halve bol in de cup, van plastic. Die heb ik dus nu in mijn bh-lade gelegd, en daarop de bh's, zodat de cups niet in elkaar vallen. Bh's wel op elkaar, zodat ze dus allemaal ondersteund worden door die halve bollen :)

Origineler kan ik het niet verzinnen sorry hihi. Hoop dat je een leuk idee krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je jonge kinderen?

Ik heb voor de grap m'n bh op koppies van m'n meisjes gelegt,

helaas bleven ze niet staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schuif de bh's op elkaar als ze padding of push-up hebben. Maar nu heb ik allemaal wel voorgevormd maar zonder padding, maar wel zacht. Dan vouw ik ze half en schuif ze in elkaar. Heb ze zo op een rijtje met in de 'achterste' de broekjes.

Ik heb nu het of duidelijk gemaakt voor mensen of ik heb mensen helemaal in de war gebracht. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je jonge kinderen?

Ik heb voor de grap m'n bh op koppies van m'n meisjes gelegt,

helaas bleven ze niet staan

:45:

Ik heb 1 zoontje ! Maar idd die is hyper actief ( 3 j) dus stilstaan zal niet lukken

:45:

Hmm :) allemaal goede ideeën !

Ja ik had push up ook gewoon op rij liggen !

Maar toen zat da ook niet nauw hoe ze in kast lagen dus nu wil ik er wel extra zorg voor houden aangezien Hunkemöller bh's hier niet meer van toepassing zal zijn :Dc

( e 70-75 momenteel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel ineens nieuwsgierig werd naar wat er op Pinterest te vinden valt. Kwam deze tegen, zitten best leuke tussen, ook wat minder praktische, haha. Ik vind de eerste echt prachtig gewoon. <3 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.