Ga naar inhoud

Nieuwe voorgevel is besteld ;-) nog wat vragen!


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Begin juli zal ik een borstvergroting ondergaan. Na 2 zwangerschappen en borstvoeding, en recentelijk gewichtsverlies, zit ik hier nu met een heel slap, mager B-cupje. Voor mijn 1m76 is dat echt redelijk zielig.

Na veel gepraat hebben manlief en ik de knoop doorgehakt: ik mag mezelf "verwennen" met een nieuwe tweeling.

Ik ben het internet beginnen afschuimen op zoek naar verschillende methodes, locaties (niet te ver), chirurgen, werkwijzen, prijzen, ... Uiteindelijk heb ik 3 consults gepland. Eentje bij dokter Tytgat (Antwerpen), eentje bij BCAS-kliniek (Evere), eentje bij Belgian Breast Clinic (Tessenderlo).
Hun prijzen zijn vergelijkbaar en schommelen tussen de 2600 en de 3000 euro.

Ik twijfel nog over welke methode ik juist wil. Ik ben nogal mager momenteel en wil toch een 'natuurlijk' resultaat :) De ene chirurg zweert bij "achter de borstspier", de andere beweert dat dat onzin is en steekt anatomisch gevormde protheses voor de spier. Graag jullie bevindingen...

Goeie referenties, voor- en na-foto's, ervaringen en tips zijn ZEER welkom.. ik vind het allemaal heel spannend.

liefs van Loez!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

Wat spannend dat je de beslissing he t genomen!

Hier ook na 2kids besloten dat ik weer mooie volle borsten wil zoals ik ze ooit had :)

Ik krijg ronde protheses 400cc high profile. Op of voor de spier ligt dacht ik aan de hoeveelheid ruimte je hebt. Bij weinig weefsel liever onder de spier.

Maar daar zullen de PC's je vast goed over informeren.

Succes op je consults.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij maakt het niet heel veel uit of je pc nou hier of daar van houd. hij zal altijd eerst kijken wat bij jou kan en past. bij mij kon allebei en toen moest ik de voor en nadelen gaan afstrepen en wat voor mij wel en niet een probleem is. want bij allebei zitten voor en nadelen. ik rij bv paard en de pc zij dat zij dan zou kiezen voor de spier omdat je dan veel je borstspier gebruikt en bij aanspanning je borsten dan opzij worden gedrukt. dat was voor mij dus ook een reden om hier voor te kiezen. maar dit is dus ook heel persoonlijk.

laat je dus gewoon goed adviseren en kijk daarna wat er het beste bij jou past.

succes met alles. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ik ben ook behoorlijk slank en heb 270 en 330 cc mentor gekregen en zit nu op een 70 E :). Bij mij zijn ze dual plane geplaatst vanwegen weinig eigen weefsel en ik vind t een super resultaat.

Maar even een vraagje waarom kies je voor een kliniek in België? Of kom je daar vandaan?

Ik persoonlijk kan je zeker de kliniek in Amstelveen aanrade! Maar weer niet of dat erg ver voor je is... Daar vragen ze 3200 voor anatomisch dual plane en het zijn absoluut vakmensen!

Succes! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ken uw probleem.. na 2 kids ook niets meer te bespeuren. Ik meet 1m70 en weeg 52-53kg..
Ik ben naar 4 PC's geweest: Tytgat Deuren, Jacobs Lier, Van Renteghem Antwerpen en Verdonck Tessenderlo (Belgian Breast Clinic: opereert in Zolder)

Tytgat zei me voor de spier, 265cc want volgens hem genoeg borstweefsel voor en minst pijnlijke...
Jacobs zei achter de spier, 265cc maar had gevoel dat hij vooral zeer goed is in reconstructie, hij wilt het ZEER natuurlijk (om niet te zeggen dat je idee gaat hebben dat je nog niet genoeg hebt)
Van Renteghem zei me 280-300cc achter de spier: bij deze PC had ik zeer veel vertrouwen, prijskaartje was ook om U tegen te zeggen

Verdonck zei me 280-300cc achter de spier: bij deze PC ook zeer veel vertrouwen en prijskaartje was zeer goed!

Dus mijn afspraak is gemaakt: 7 mei bij Verdonck

Hier op forum zal je ook veel "klantjes" van hem terugvinden die één voor één zeer tevreden zijn!
Zeker ook eens op gesprek gaan! Ik tel alvast af naar 7 mei! :P

Veel succes met het kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik ben 1.78 en weeg 60kg. Ook i kahd een zielig b'tje overgehouden (maar dan door afvallen over een periode van een paar jaar).

Ik ben zelf bij Nio geweest (maakt SUPER mooie tieten) maar dr. Plovier is ook geweldig (van wat ik hoor en qua resultaten zie).

Ik heb nu zelf een 75 E/F gekregen (600 cc, rond, dual plane). Vind het mooi in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik zou je zeker een van hen aanraden :-)

Zij maken zelfs eeeeenorme joekels nog zo natuurlijk mogelijk!!

Voeg mem aar even toe, dan kan je mn foto's zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.