Ga naar inhoud

Melissa87 : 14 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben na een week op controle geweest en borstband was niet nodig werd er gezegd..ik vind het raar omdat rechts nog steeds hoog zit, je ziet de bolling duidelijk zitten..

Ik ben na twee weken gaan autorijden en dit viel mij ook erg tegen, ik doe Wel alles weer zelf, ook hef ik mijn armen soms boven mijn hoofd wanneer ik iets moet pakken..inderdaad misschien m'n rust iets meer pakken. Volgende week moet ik weer werken ik ben dan 4 weken p.o. en werk in de kinderopvang..

Ik lees wel veel op het forum dat als de prothese indaalt dat de borst ook groter wordt, neem ook wel aan dat dit het geval zal zijn met mijn rechterborst..

Zijn er nog meer tips om de prothese sneller te laten indalen dan alleen de borst band?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee meer tips zijn er niet je moet gewoon geduld hebben het heeft gewoon de tijd nodig ,, en je zoiezo aan de 6 weken houden!!

Armen boven je hoofd mag niet tillen zoiezo niet zo span je ook vaak je spier aan en ook vanwege kapsel,!! Auto rijden is vervelend maar word steeds beter had ik ook mijn kinderen moesten weer naar school na 2 weken PO echt geen pretje!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik ben op

14 april geopereerd door Van straten, dit wel via Diana gabriels, nou ben ik na een week op controle geweest en heb ik geen borstband gekregen, maar tot op de dag van vandaag zit mijn rechterborst hoger dan mijn linker borst, hij is ook een aanzienlijk stuk kleiner doordat de prothese niet is gezakt..

Is een borstband niet altijd noodzakelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt evt even een foto maken en naar Frans sturen met de vraag of je een borstband mag omdat je het idee hebt dat ie niet/ nauwelijks zakt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gigi ik heb zojuist foto's verzonden naar Frans.. Even afwachten dus .. Het gaat echt om 1 borst.. Weet niet

Of daar een borstband voor nodig zal zijn.. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja kan best wel toch als ie langzamer zakt is de band nooit weg!!

Ben benieuwd naar zn antwoord!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen borstband nodig, borsten kunnen veel verschillen in grootte de eerste paar weken, ik mag woensdag op extra controle komen voor m'n eigen gemoedstoestand.. Toch wel erg fijn..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen borstband nodig, borsten kunnen veel verschillen in grootte de eerste paar weken, ik mag woensdag op extra controle komen voor m'n eigen gemoedstoestand.. Toch wel erg fijn..

Xx

Hallo Melissa.

Fijn dat je woensdag op controle kan,wat ik hier heb gelezen adviseert Dr, Nio om het beha bandje losser te stellen zodat de borst die te hoog zit meer ruimte krijgt.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je mag komen, hopen dat je dan wat meer rust krijgt :-)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dames ik ben acht weken geleden geopereerd en de afgelopen twee weken maak ik mij echt zorgen! mijn linkerborst is mooi ingedaald terwijl rechts vrij hoog blijft zitten..ik vraag me af hoelang een prothese nog in kan dalen? Heb de chirurg gesproken en hij zegt echt dat ik geduld moet hebben, ik ga woensdag langs de kliniek zodat hij het in het echt ook kan beoordelen, tot die tijd blijf ik ongerust..willen jullie mijn foto bekijken in mijn gallery en ervan zeggen wat jullie vinden, zijn er meer dames met dit probleem? Ik heb in beide borsten 375cc en ze zijn dual plane geplaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis. Snap day je je ongerust voelt nu...bah!! ik heb ze bekeken en er zit idd aardig wat verschil in...ben zelf nog maar 8 dagen po, dus moet zelf ook alles ervaren, maar wat ik van de dames hier meekrijg is dat geduld idd een schone zaak is en dat er nog heel veel kan veranderen. Heb je wel een borstband gedragen? Anders zou ik dat zeker doen de komende tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok...ik ben ook door Frans Straten geopereerd (bij kliniek Heyendael) en heb vandaag een borstband gekregen. Ik heb ze ook dual plane...zou idd niet zomaar zo'n band gaan dragen maar misschien dat je het kan navragen bij de kliniek? Wel fijn dat je woensdag langs de kliniek kan. Hopen dat daar je ongerustheid weggenomen kan worden. Misschien dat andere dames hier weten of het nog zinvol is om na 8 weken een borstband te dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben nu 19 dagen po en ging een bv aan na me zwangerschap om dat ik van een volle 90c naar een links b en rechts a ging 5 cm verschil nu zit er links 290 cc in en rechts 380 om het verschil van borsten nihil te maken nu zie ik nog da verschil en mij wordt ook gezegt heb geduld . De afgelopen dagen warme ze even gelijk maar nu weer niet ditnkwam omdat ik net te veel gedaan had oeps. Maar komt goed heb er alle vertrouwen in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.