Ga naar inhoud

Melissa87 : 14 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo dames, hierbij mijn operatieverslag van afgelopen dinsdag.

Ik was vrij relaxed op mijn grote dag, echte zenuwen had ik niet, ik moest mij om 10.00uur melden in de kliniek in Groesbeek, hele mooie omgeving!! Mijn moeder en een vriendin waren met mij mee. Er werd mij verteld dat ik rond 11.00 uur naar de OK mocht dus voor deze tijd moest ik wel even mijn blauwe OK jasje aan doen. De zenuwen kwamen iets meer opzetten.. Om 11.15 werd ik gehaald en ging ik richting OK, je komt natuurlijk eerst op de verkoeverkamer, ontzettend lieve mensen waarmee ik nog grapjes heb liggen maken, het infuus werd geplaatst wat totaal geen pijn deed en toen was het wachten op de chirurg dat hij mij kwam aftekenen, rond 11.45 kwam Frans en vroeg hoe het met me was en of ik nog steeds de 375cc dual plane wou, dit schrijft hij op je borst, nou en daar ging ik op naar de OK.. Ik werd ineens vreselijk emotioneel.. Ze hebben mij toen nog de routine vragen gesteld en mij snel onder narcose gebracht, ze waren erg lief voor me!

Voor ik het wist lag ik alweer op de uitslaapkamer, ik keek meteen even onder de dekens, wauw het is echt gebeurt!! Ik was voor m'n gevoel dronken en in een lollige bui, Gezellig lopen kletsen en wat water gedronken, echter was na een kwartier de lol voorbij want wat kreeg ik een pijn! Ik heb hierna nog vier keer extra pijnstilling gekregen en ook anderhalf uur ipv een half uur op de uitslaapkamer gelegen, hier werd uiteindelijk ook mijn bh aangedaan, wauw ik keek in een spiegeltje en vond het zo mooi, zag wel duidelijk verschil, rechts was naar mijn idee helemaal misvormd, maar dit moet allemaal bijtrekken natuurlijk! Nou daar zat ik dan ingesnoerd in mijn bh! Toen mocht ik naar mijn kamer waar mijn moeder en vriendin waren, ik heb lekker gegeten en moest wachten op Frans voor ik naar huis mocht, mijn bloeddruk bleef wat laag en ik was nogal spacey van de pijnstilling.. Toen Frans kwam vroeg hij hoe t ging, voelde hij even snel en mocht ik naar huis.. Vond het nogal raar, dacht dat hij de borsten even zou nakijken..

De auto rit was minder prettig, vooral de rotondes bochten en heuvels, heb m'n borsten de Hele weg vast gehouden!

Het geen waar ik op dit moment het meeste last van heb is mijn rug , de pijn aan mijn borsten is dragelijk.

Ik ben ontzettend blij dat ik heb doorgezet en ook het team van Van straten is

Super!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag!!

Fijn herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve reacties!! Ik merk inderdaad met de dag verschil, pijn kan ik het al niet meer noemen, mijn linker borst zit nog wel vol met vocht en rechts weer helemaal niet alleen staat deze erg strak en hoog waardoor deze pijnlijk is met iedere beweging die ik maak.. Het meest vervelende is nu het slapen, waardeloos zo op je rug.. Ik slaap gemiddeld 3uurtjes op een nacht denk ik, alles kost me nu daardoor ook ontzettend veel energie!!

Dinsdag ga ik op controle en mogen de pleisters eraf, krijg ik ook een borstband denken jullie of is dit bij iedereen wisselend??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel verschillend hoor, ik heb um wel gehad , maar iemand die paar weekjes voor mij was kreeg er geen!!

En die pijntjes je gaat nog zoveel pijntjes steekjes kriebels enz voelen deze weken!!

En slapen ja ik ken het pfff 3/4 u en wakker , maar ook dat komt goed!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je Straten boobs :D Leuk verslagje om te lezen

Ik ben binnenkort aan de beurt om met Straten boobies te gaan pronken :38:

Goed herstel nog gewenst meid! Lekker genieten van je nieuwe boobs met het mooie weer de komende tijd :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja links deed bij mij meer zeer ook al deed ik vrij weinig de eerste weken, en rechtshandig ben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid, leuk verslag heb je geschreven. En dat slapen haha zo herkenbaar lag voor twee uurtje op bed en ging dan weer naar beneden op de bank half liggend en sliep daar weer drie a vier uur. Maar wees gerust gaat allemaal weer goedkomen slaap inmiddels weer lekker door en ook op mn zij.

Ik ben aankomende maandag zes week po en ben ook trotse bezitter van straten boobs. Heb wel meer last van mijn rechterborst steekjes kriebeltjes apart gevoel in ieder geval.

Ik wens je een goed herstel toe.

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dames ik heb een vraagje, vandaag is het drie weken geleden dat ik ben geopereerd, het gaat super goed met mij maar ik zit toch met een vraagje, mijn linkerborst is al heel erg mooi geworden alleen rechts blijft nog wat hoog zitten, dit zie je vooral vanaf de zijkant..

Ook heb ik sins een dag of 2 last van de onderkant van mijn borsten.. Soms een branderig gevoel, soms het idee alsof m'n huid daar erg strak staat.. Is dit normaal

Of komt het misschien omdat ik al teveel doe?? En wanneer zou mijn rechter borst moeten gaan indalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb ook nog steeds twee verschillende borsten. Links was vanaf begin al groter door enorme zwelling.

Die is nog niet helemaal verdwenen en daarbij is rechts al iets aan het zakken. Bij mij zie je het van de zijkant ook heel goed.

Zijn het niet je littekens waar je pijn aan hebt?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links was bij mij ook vanaf het begin groter, maar deze heeft wel de juiste vorm aangenomen..

Recht is kleine en denk dat als de Prothese zakt dat deze borst ook groter zal zijn..

Misschien zijn het ook de littekens wel waar ik last van heb ja..ze zien er heel erg netjes uit maar misschien dat het wat trekt inderdaad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Dat je de littekens voelt en het brand hoort er wel bij hoor, had ik ook je voelt zoiezo de weken allerlij rare pijntjes!!

En het verschil had ik ook links is 450 cc ingegaan rechts 425 cc links was vanaf begin voller groter en rechts zat hoger!!

Ook met de borstband die ik al snel weer af mocht bleef ie hoger!! In week 9/10 was het verschil weg en was ie mooi gezakt en had het zelf niet eens gezien het was me man die het opviel!!

Dus kan nog wel even duren hoor!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten voelen aan de onderkant ook raar. Het is eigenlijk de hele onderste helft. Het doet geen pijn maar meer een doof gevoel wat heel vervelend voelt. En mn littekens doen af en toe ook echt zeer. Ik ben zelf 15 dagen po. Denk dat dit heel normaal is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat verdovende gevoel heb ik ook! Denk dus echt dat het de littekens zijn..

Waar ik me nu wel veel zorgen om maak is het verschil in grootte, ik heb ik beide borsten 375cc en links lijkt wel een cup maat groter dan rechts, ik moet er wel bij zeggen dat links al een natuurlijke vorm heeft aangenomen en recht nog erg hoog

Zit, je ziet echt een bolling aan de bovenkant, is er nog hoop en wordt deze borst straks net zo groot als de ander!!!? Ik heb geen borstband gekregen trouwens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al controle gehad ??

Ik kreeg um na 10 dagen bij mijn controle afspraak!!

En dat dove ja had ik ook heel vervelend raar gevoel ook dat trekt weg!'

Bolling zat bij mij rechts ook heel erg terwijl links dat niet had masr ze zeggen ook tot 3 maanden kan alles nog veranderen!!

liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK adviseer je goed je rust te pakken en zo min mogelijk doen! Anders duurt je herstelproces veel langer. Ik heb na 3,5 weken pas auto kunnen rijden. En ze gaan vaak anders uitzien de eerste 4 weken. Althans, Dat was bij mij het geval. Als je twijfelt bel ze en ga langs. Branderig gevoel, jeuk, steken, hard , heb ik allemaal gevoeld de eerste 2 maanden en nu nog af en toe. Rust goed uit lady!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.