Ga naar inhoud

extra kans op complicaties?


Aanbevolen berichten

heeft iemand hier ervaring met een BV nadat er al cystes zijn verwijdert uit een borst?

Ik kan niet veel informatie hierover vinden namelijk op internet. Maar voordat ik een afspraak maak bij een kliniek hoor ik graag ervaringsdeskundige .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een cyste gehad na mijn eerste BV maar die is leeg gezogen.En na mijn tweede BV had ik een bultje in mijn borst en daarvan is een punctie genomen.

Groetjes Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ank

Maar voor die tijd heb jij er geen last van gehad? Ik heb namelijk begin dit jaar 3 cystes leeg laten zuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik heb voor mijn bv een mammografie laten doen en er werd mij vertelt dat ik een aantal cysten heb maar dat dat niet erg is en dat ze die niet weg hoefden te halen.

Nu Kees ik bij verschillende dat ze zijn leeg gezogen. Mag ik vragen waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn cysten waren 3 cm ongeveer en waren erg pijnlijk. Leegzuigen hoeft ook niet alleen bij klachten kunnen ze het doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn cysten waren 3 cm ongeveer en waren erg pijnlijk. Leegzuigen hoeft ook niet alleen bij klachten kunnen ze het doen.

Dat is wel erg groot zeg, bij mij wisten ze niet zeker of het een cysten was pas na het leegzuigen werd dit geconstateerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat ze groot waren. Maar het was met de mammografie snel duidelijk wat het was en tijdens de echo meteen leeg gezogen. Wat ze eruit haalde leek op moedermelk, zo geel en stroperig. Maar dat ze zo groot waren, 3 stuks voelde ik zelf ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.