Ga naar inhoud

bloom : 13 juli 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben ook opzoek naar een goede bh, ik denk dat ik die van anna ga bestellen lees er wel goede dingen over!

Trouwens Dee_ss ik zie dat jij ook 1 juni je bv heb bij Straten, ik ook!! Spannend he komt steeds dichter bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi meiden,

Tijdje even niet op het forum geweest. Omdat ik alleen maar meer zenuwachtig werd haha...

Maar nu het nog 39 dagen aftellen is wil ik mij graag toch weer lekker in lezen haha.

Wat ik mij af vroeg ik heb na mijn operatie 4 weken vrij. Zou het mogelijk zijn om 2 of 3 weken PO even er tussen uit te gaan?

Ik weet dag ik niet mag zwemmen etc. Maar denk dat ik het na 2 a 3 weken thuis wel een beetje gezien heb...

Verder heb ik 2 sport bh's binnen. Jemig wat lijken die groot. Als ik die maar ga vullen straks haha!

Zijn er meer meiden die 13 juli Door van starten geholpen worden?

Liefs Bloom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hierbij zal ik mijn operatie verslag doen.

Maandag 13 juli mocht ik mij om 07.15 melden lekker optijd. Moet zeggen de dagen van te voren erg zenuwachtig kon die nacht ook niet slapen. Wat Tot resultaat had dat ik me bijna verslapen had haha

Moesten om half 6 de auto in en schrok wakker om half 6 had de wekker niet eens gehoord...

Maar het gekke was de zenuwen waren weg.

Om 07.15 heb ik mij gemeld en om 8 uur werd ik al opgehaald. En kreeg ik mijn infuus en moest ik nog heel even wachten.

Omdat ik zo ielig ben was het onmogelijk een infuus in mijn hand te krijgen dus kreeg ik hem aan de zijkant van mijn pols. Pijnlijk plekje!

Om kwart over 8 werd ik opgehaald geloof ik.

En mocht ik over klimmen op het operatie bed. Klein smal bedje en ijs koud! Gelijk kwam de anesthesist wat inspuiten. Voelde me alsof ik 10 wijn op had hahaha.

En voor ik het wist was ik weg.

Het schijnt dat ik heel moeilijk uit de narcose kwam. Hebben vaak geroepen. Pas om 10.15 was ik er weer. Wel heel wazig en ging meteen zitten en zitten kwekken dat er gezegd werd ga eens liggen hahaha.

Daarbij had ik meteen honger en veel dorst maar moest nog even wachten.

Vervolgens werd ik naar mijn kamertje gebracht en heb ik lekker 3 beschuiten en een cracker gegeten en Limo gedronken. Uurtje later weer lekker 3 broodjes zitten eten. Ze vonden me wel een echte vreet zak!

Ondanks het vele eten en drinken moest ik maar niet plassen. Tegen 2 uur moest ik en hielp de zuster mij naar de wc. Wat denk je doet die muts de deur dicht en loopt ze weg. Ik kreeg toch never nooit die deur open haha. Stond ik daar in de plee onderbroek op half 11 het ging allemaal nog niet zo soepel. Maar op de bel gedrukt en daar kwam ze hoor. Ze schrok er van dat ze me zo had laten zitten hahahaha.

Om 4 uur kwam straten kijken en half 5 liep ik naar de auto om naar huis te gaan.

Wat een rit was dat zeg.. bij elke bocht voelde het alsof die borsten er uit zouden vliegen. En de olifant waar iedereen het over heeft hier had ik er wel 3 van. Ik had het zo benauwd dat ik van praten gewoon buiten adem raakte. Ook voelde de huid tussen de borsten of deze zou scheuren.

De eerste 2 nachten heb ik eigenlijk heel goed geslapen. En geen zware medicatie nodig gehad. Doe het alleen op paracetamol. Afgelopen 3 nachten slaap ik wel slecht. Dat op de rug slapen en wat rechtop ben ik echt zat. En mn rug ook.

Soms dan is mijn lichaam op en kom ik echt niet meer omhoog zelf haha dan voel je je echt hopeloos!

Wel ben ik als de dood als ik iets voel of zie. Ik wil gewoon dat het mooi word.

Het is een heel verhaal geworden geloof ik.

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag!

Ik ben 23 juni door v Straten geholpen. En ook bij mij liep die doos van een zuster weg :45:

Ik heb het ook gered op alleen paracetamol en na 5dagen slikte ik al niets meer. Mijn rug was helemaal naar de knoppen van dat rechtop slapen, wat een drama. Maar met 3wkn PO mocht ik weer lekker op mn zij!

Succes met je herstel! Je zult zien dat de tijd vliegt en voor je t weet ben je 6wkn PO!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel leuk om j verhaal te lezen bloom! Zo leefde je er nog naar toe en nu is t gewoon al achter de rug! Wat fijn dat alles goed is gegaan! Hoe gaat t met slapen en de pijn nu? Las dat je niet weet hoe je een foto moet plaatsen? Heel makkelijk als je er nie uit komt laat t me dan f weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.