Ga naar inhoud

bloom : 13 juli 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben/was 1 van de stiekeme lezers hier op het forum! Maar nu ik de knoop door gehakt heb om een borstvergroting te nemen mij toch maar aangemeld op het forum!

Heb al zoveel gelezen en gehad aan de informatie die ik hier gevonden heb, kan uren lezen op de site. Mijn vriend zegt elke keer ''zit je nou alweer op dat tieten forum'' haha. Mijn hondje Pippa leest ook altijd mee. ligt altijd heerlijk op schoot de kleine druif. het is een chihuahua chocotan. maar totaal geen chihuahua qua gedrag. Echt een lieverd!

Ik ben dus Bloom, jonge meid van 21 jaar. En ooit had ik een erg mooie volle boezem.. helaas heb ik deze al een tijdje niet meer vanwege stofwisselingsproblemen. veel afgevallen zit nu weer op redelijk gezond gewicht maar mag zeker meer zijn!

ben 1,55 groot, 45 kilo dun, en mn eigenlijke cup maat nu heb ik eigenlijk geen idee van. :70: geloof een 70B. En daarnaast is mijn rechter boob groter als mijn linker..

Ik ben op consult geweest in medisch centrum Amstelveen, en bij Diana gabriels in klieniek amstelveen en via daar bij Dr. van straten.

Had een erg goed gevoel bij deze man en laat mij dan ook door hem helpen.

rechts komt 325cc in en links 350cc. Rond dual plane van Mentor. ( iets heel anders dan wat Diana vertelde) maar ben erg blij!

wel krijg ik coh 2. ipv. 1. 2 schijnt steviger te zijn. En omdat ik graag volume boven in wil en daar niet echt veel vlees zit zeg maar anders meer kans op rimpel vorming. Natuurlijk zit hier een duurder prijs kaartje aan haha.

op 13 juli is het zo ver. dan word ik geholpen in heyendael kliniek in Groesbeek. Word een eind rijden. Heb dan 4 weken vakantie dus moet goed komen denk ik toch? zou het liefst als dat lukt daarvan 1 weekje nog wel willen.

Nu is het wel zo dat toen ik thuis kwam ik niet te horen heb gekregen welke cup maat sport bh ik moet kopen, wie kan mij hierbij helpen?

had gemaild naar Diana hierover die zei alleen ja op de webshop kun je een bh bestellen maat s. verder niet welke cup maat of iets. maar die bh van haar site wil ik niet. Dus ben ik nog niks opgeschoten.. en ik weet niet hoe ik van straten hier zelf over zou kunnen mailen. heb geen email adres?

ik wil graag die van de hunkemoller met dat ritsje die vind ik zo leuk!

Voor de operatie ben ik niet echt bang. Ben alleen een beetje bang voor de pijn. En dat ik zou moeten overgeven na de operatie, heb een hekel aan spugen vind dit eng... En evt. ziek te worden van de medicatie wat je veel hoort. Krijg celebrex voorgeschreven voor na de operatie.

ik zie dat het alweer een heel verhaal geworden is. Hopelijk wel te volgen.. kan soms nogal van de hak op de tak gaan haha.

Het lijkt mij erg leuk om samen met andere dames af te tellen ( duurt nog lang :93: ) en lekker te kletsen en ervaringen uit te wisselen.

xx Bloom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Welkom en gefeliciteerd met je datum!!

Je zou naar de kliniek Heyendael kunnen bellen en ff aan Tanne vragen en anders naar Heyendael mailen info@kliniekheyendael.nl

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Super tof dat je een datum hebt!

Bij mij viel de narcose super mee! Niet misselijk, niet ziek.. Alleen super wazig erna. Dat stelt je misschien iets gerust.

En de pijn... Ja het is absoluut niet lekker maar je krijgt genoeg medicatie mee en gewoon lekker rustig aan doen en je laten vertroetelen!

Succes met aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Gefeliciteerd met je beslissing! Ik vond de bh van Hunkemoller totaal niet lekker zitten na de bv, maar misschien dat anderen daar anders over denken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties dames! ja ik heb maar even een mailtje gestuurd naar de kliniek.

dat stelt mij zeker gerust, maar goed bij iedereen is het natuurlijk anders. ik laat het maar gewoon op mij af komen en achter af is het het hopelijk allemaal waard geweest!!

hmm dat is wel iets om over na te denken. Het is natuurlijk wel belangrijk dat de bh die je langere tijd moet dragen lekker zit. Anders blijf je andere bh's kopen natuurlijk haha. Welke bh heb jij daarna aan gehad die je wel fijn vond?

Wat ik namelijk zo leuk vind aan die van hunkemoller dat deze nog wat kleur heeft, en niet simpel alleen zwart of wit.

nu kan ik gaan aftellen, maar maak mezelf daar alleen maar gek mee, het duurt nog zo lang haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee! Frans raad triumph triaction ofzo aan maar ook die van de hema.. die van €16.50 die heb ik nu ook aan... ik durf niet te zeggen of ik hem fijn vind zitten ofniet.. ik vind momenteel niks fijn en of leuk :$ word helemaal chaggerijnig en geirriteerd van de vermoeidheid... ben nu 4 dagen po.. klaagklaagklaag haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

ik draag de triaction van triumph. Zit lekker. Ze vallen qua omtrek beetje strak vind ik.

Normaal heb ik omvang 80 en heb 85 gekozen. anders snijd hij zo.

Ik heb 375 cc gekregen en ik kom van een 80a of 75 b en draag 85 c van triaction. en anders 80 d. Maar de 85 omtrek zit mij wat beter.

Voor de operatie heb ik twee maten meegenomen. Degene die niet paste hebben we geruild. Heb er nu twee die lekker zitten.

Omdat je niet exact weet wat straks je maat zal zijn kan je er beter twee kopen.

Ik zou dan voor de c en de d gaan met de omtrek die je lekker zit. Want dat kan je alvast uitproberen.

Spannend dat je de datum al hebt!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ManuelaF, je mag klagen hoor als je 4 dagen PO bent hoor haha. Snap day nu niks lekker zit.. maar zal vanaf nu vast de goede kant op gaan! Positief blijven hè haha. Is de pijn goed te doen? Of is het je erg tegen gevallen?

Son79, dan ga ik even wat maten passen om is te kijken wat fijn zit goede tip!

En die van de hema zijn niet duur. Kan je nog is wisselen hè haha.

Vind zo spannend allemaal maar heb er echt zin in! Het duurt nog even maar hebben we way om naar uit te kijken!

Ga jullie topic even bekijken!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de triumpf triacton en de hema veel aan gehad had ook een lipoe maar die paste na 2 dagen al niet meer!!

De triumpf zit veel steviger als de als die van de hema maar idd de omvang zit wat strak maar toen ik eenmaal al het vocht kwijt was zat ie daar ook lekker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb nu de sport bh anna met sluiting aan de voorkant. Vind deze echt lekker zitten. Had gister ff andere aan die ik nog had liggen van mijn zwangerschap omdat ik deze ff wou wassen. Zat wel lekker dus dacht kan er wel mee slapen, nou mooi niet dus. Werd vanacht wakker en deed toch zeer. Toch iets te strak in de omvang. Dus kijk goed dat ie ruim genoeg is en echt lekker zit. Die anna sport bh heb ik van de kliniek en kan je ook zelf bestellen maar wel duur. Maar ik ben nu heel blij dat ik hem heb, wat een verademing dat ik hem vanacht weer aan deed. Ook de stof is zacht en soepel, ook goed naar kijken. Bespaard je hoop elende als ie goed zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden. Zal de 75D triaction bij mij dan goed zitten denken jullie? Ik heb nu 75a/b en krijg 375/400cc ook bij straten... Nog 5 weekjes ;) spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigi21, daar ben ik dus ook bang voor... dat ik straks een goede dure bh koop. En dat deze dan na een paar dagen niet meer goed zit. En dan kan ik weer een kopen. Maar wil ook niet bezuinigen op een bh die ik 6 weken aan moet. Lastig.. haha

Bloem30, dat klinkt helemaal niet fijn nee.. ik ga gewoon nu met mn mini boobies alvast wat passen om te kijken of dat lekker zit ja of nee. En dan denk ik maar een beslissing maken. Zeker weten doe ik het pas als die boobies er zitten denk ik.

Deess, wat spannend! Ik kan je helaas niet helpen met je vraag haha. Maar ga je zeker volgen ben heel benieuwd hoe het gaat! Jij kunt al lekker aftellen! Ik laat dat nog maar even achter wegen anders word ik nu al zenuwachtig haha. Ben je je al aan het voorbereiden?

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey... ik heb twee lipoplastic care fix anna en wauw zitten echt super. Als de omvang past past de cup altijd is namelijk stretch t zit heerlijk. Ik heb omvang 80 en heb 450 cc gekregen normaal heb ik maat m gaan maar heb een l besteld en die zit nog steeds perfect. Dus valt ietsje kleiner uit. Ff googlen en dab kom je als t goed is bij een site in Luxemburg iets meer dan 20 per stuk echt een koopje. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bloom. hm ja als ik rechtop zit voel ik niks dat is fijn.. maar liggen vind ik vreselijk dan krijg ik steken en een druk waardoor zelfs ademen moeilijk gaat. mijn rechte borst is zo opgezwollen het lijkt wel of die sillicoon in me schouder zit ofzo haha en weet niet of het daardoor ook komt maar vind de rechte arm bewegen heel moeilijk links gaat allemaal wel.. mijn hele lichaam was is trouwens opgezwollen.. heb helemaal worsten vingers haha en me gezicht houd niet op met glimmen... over een paar weekjes zal ik wel blij zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks chanick, ik ga zeker even kijken! 20 euro is echt een koopje! heb die lelijke bh's die we moeten dragen ook voor belachelijke prijzen gezien. ga alsnog proberen verder te zoeken op internet of ik niet ergens een leuk kleurtje kan vinden van zo'n sport bh die goed is. Het is toch zomer als ik geholpen word. Dan is dat ding toch net even meer zichtbaar haha.

@manuela Goed drinken!! heel veel drinken. als je veel vocht aanbrengt gaat je lichaam het vocht afdrijven ipv opslaan. en dan trekt het vocht als het goed is sneller weg! gister met het warme weer zal het dan wel helemaal drama zijn geweest met je ''worsten vingers'' :118:

Gelukkig kan je overdag veel zitten, maar 'snachts moet je natuurlijk wel beetje liggen. tenminste ik kan zittend dus echt niet slapen.. ik ben nog een buikslaper ook dus dat zal voor mij dan ook wel wat lastig worden, mag mezelf wel vast binden haha.

heb je verder nog wel goede pijn medicatie voor het slapen gaan? Of is het nog steeds niet te harde als je dat hebt genomen.

Hoop dat je je snel beter voelt! als ik de verhalen mag geloven dan is het het uiteindelijk allemaal waard geweest!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is waar ik ga proberen meer te drinken! hoe irritand ook haha.. 3x 2 paracetamol van 500 en celebrex.. mja heb niet het gevoel dat het werkt beter leggen ze me in coma deze paar dagen haha.. ik ben ook een buik slaper.. echt drama. ook liep ik al bij de fysio voor stijve rug... haha heb het nu erger gemaakt maargoed ik heb nu een manier gevonden om te liggen kijken of ik nu door kan slapen.. zal morgen wel een foto plaatsen als dat lukt via tel.. slaaplekker! liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha erg he ik liep bij de fysio voor me schouder nieuwe boobies waar daar ook niet echt bevoordelijk voor en ook een buikslaper maar goed ik bn er echt super blij mee!!

Ik had een recept voor de celebrex maar nooit opgehaald heb het met paracetamol en ibuprufen gedaan en dan om de paar u als ik wakker werd om 4 u 2 parac de ochtend vaak uurtje of half 7/7 u 2 ibu en zo de eerste week gedaan en daarna al1 op parac en heel af en toe nog ibu maar was er best snel vanaf!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ manuela haha in coma:P ik hoop dat je vannacht wat beter kan slapen, zou je vast goed doen. Morgen word het geloof ik ook weer heerlijk weer. Dat doet vaak ook veel goeds voor de energie die je hebt. En je word er gewoon stuk blijer en positiever van!

Gigi21, Kapotte schouder of niet die boobies moesten er komen denk? haha. super dat je zo blij bent met je boobies! ik hoop dat ik het ook zonder sterke medicatie kan doen. Mijn ervaring is dat mn maag altijd zo gek gaat doen van die rommel. Wel knap hoor alleen op paracetamol en ibu. zolang die spiegel maar op peil blijft geloof ik toch zoiets?

ben blij voor jullie meiden!

Slaaplekker! liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker jaren lange droom en het laatste jaar meedere malen uitgsteld door omstandigheden!! En daar doen we het voor mooie boobies hihi zo leuk eindelijk in de spiegel kunnen kijken naar een mooie goed gevulde bh!!

Ja dat is heel belangrijk om de paar u innemen de eerste 24 u mag je geen ibuprufen vanwege nabloedingen maar daarna wel gewoon!! En vond het zo echt super goed te doen!!

En over een tijdje zijn wij blij voor jou:-)

Slaap lekker!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuk beter dan al die sterke pijnstillers. We zullen zien hoe dat bij mij zal gaan haha.

Wat zal dat een lekker gevoel zijn zeg, een mooie gevulde bh zien! Van de zomer kun je er lekker mee pronken in bikini!!!

Ik ga vanaf vandaag maar alvast lichtelijk proberen te stoppen met roken.. nu heb ik nog de tijd dat het een paar keer mis mag gaan. Wil er voor de operatie echt vanaf zijn. Moet niet denken aan die vieze plaatjes die van straten mij liet zien haha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bloom Hihi ik lees het nu pas!! Maar heb al een paar voorbereidingen, werk ingelicht, en de maand juni vrij gekregen. Sta gewoon als ziek ingepland. En nu afwachten op wat voor vragen ik allemaal ga krijgen haha, want ga niet iedereen vertellen, gaat ze niks aan.

En ik ben steeds zenuwachtiger. Maar ben echt aan het aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb vandaag die van de VenD gekocht maar wat een K.... Ding. Hij juikt als een gek en je borsten worden er een beetje puntig van, haha.

Ik heb ook de anna care en die is echt 10 x lekkerder.

O en via internet ook maar 21 euro. De anna dan bedoel ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Dat is fijn dees ik laat het wel in mn vakantie doen zeg maar. Ben nanny en wimperstyliste. Zal voor mn klantjes wel even zuur zijn dat ze niet kunnen bijvullen haha. Wanneer zou ik weer kunnen wimperen? Ik zit dan eigenlijk alleen maar stil. Alleen ja mn arm maakt wel een uur lang ongeveer de zelfde beweging. Wimper pakken, in lijm dopen en erop zetten. Ben wel al aan het oefenen Hoe ik de beweging zo klein mogelijk kan maken haha.

Ik heb ook naar de care anna gekeken maar welke maat zou ik nodig hebben? S of m? Rekt dat ding veel mee?

Ik heb de laatste dagen dat ik niet kan slapen. Denk dat het ergens wel te maken heeft met het stoppen met roken....

Want het is een drama. 24/7 denk ik er onbewust aan. En zo veel rookte ik niet eens pff... haha. Maar we houden vol!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel fijn inderdaad. En ik denk dat je je klantjes even teleur moet stellen 6 weken.. Ik zou als ik jou was een goeie vervanger zoeken en met haar een deal maken dat zij tijdje jou klanten krijgt ;) doe het je zelf niet aan en ga voor een goede "revalidatie". Je wilt niet op je geweten hebben dat je protheses niet zo goed zijn ingekapseld lijkt mij. Nouuuu succes met het stoppen met roken, haha ik herken het! ;) you can do it!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.