Ga naar inhoud

son79 : 13 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

13 april was het zover. 's morgens om 5 uur ging het wekkertje en half zes zaten mijn man en ik in de auto. Allebei super zenuwachtig, hihi.

Om 7 uur waren we aangekomen bij kliniek heyendaal en daar werden we door een gezellige verpleegster naar onze kamer gebracht, waar we die dag in zouden verblijven.

Nou, dat wachten was natuurlijk 1 en al gestress haha. Om 8.45 uur werd ik meegenomen en moesten we elkaar even gedag zeggen. De zenuwen begonnen inmiddels aardig toe te slaan, maar was gelukkig wel rustig.

De eerste operatie van de dag liep een uur uit, dus ik heb tot 10 uur liggen wachten. Nou, ik kan je zeggen, een uur duurt dan laaaang. Gelukkig had ik gezellige afleiding van de verpleegster, dus beetje kletsen en ineens kwam Frans aangelopen om m'n kleine borstjes af te tekenen. Ik wilde bijna terugkrabbelen over hoe mn nieuwe boobs geplaatst moesten worden. Ik dacht, als hij ze nou op de spier plaatst dan heb ik minder pijn. Maar hij zei, bereid je gewoon voor op het ergste dan kan het alleen maar meevallen. En dual plane gaat bij jou echt het mooiste zijn en ook ga je dan voor het lange termijn resultaat. Dus "gewoon" dual plane bleef het.

Onder narcose was ik al wel vaker geweest, maar ben en blijf er altijd angstig voor. Jurgen, de anesthesist, heeft me heel erg gerustgesteld. Hele vriendelijke man. Eenmaal in de OK aangekomen vroegen ze nog voor de extra controle naar mn naam, geboortedatum, waarvoor ik kom en hoeveel cc ik heb gekozen. 375 CC trouwens. De doosjes met mn nieuwe borsten lieten ze even zien en toen kreeg ik mn narcose toegediend. Heerlijk geslapen en na een uur werd ik alweer wakker.

Heel raar, alsof je maar een paar minuutjes weg bent geweest. Als advies krijg je, denk aan leuke dingen, dan slaap je veel rustiger en word je ook heel relaxed wakker. Dat klopte ook.

Ik was in de eerste instantie het meest blij dat ik wakker was haha. Toen dacht ik ineens, O ja, borsten! dus gelijk mn deken omhoog, en ja hoor, daar lagen ze, prachtig!! De verpleegster kwam naar me toe met een spiegel, dus ik kon ze gelijk goed bekijken. Lekker stevig en mooi rond. Vond ze al gelijk mooi. Twee verpleegsters hielpen me in mn nieuwe sport bh, de triaction. Zit trouwens heerlijk, banden zitten gekruist.

Na een half uurtje mocht ik alweer terug naar mn kamer, daar zat een hele zenuwachtige man op me te wachten haha. Die was ook helemaal blij dat ik weer terug was en dat alles goed ging. Ik heb ook helemaal geen pijn gehad, alleen spierpijn en dat is nog steeds zo. Vannacht voor het eerst beetje steken, maar kan niet echt zeggen dat ik pijn ervaar. Daar ben ik echt heel erg blij mee. Opstaan is echt een hele uitdaging iedere keer haha. Ik heb wel een elektrisch bed, dat is nu echt een uitkomst. Ik lig 's nachts een klein beetje omhoog.

Nu denk ik echt, had ik dit maar minstens 10 jaar geleden laten doen. Het team bij kliniek heyendaal is echt fantastisch, super vriendelijk en erg goed. Frans maakt mooie borsten. Heb al heel wat resultaten voorbij zien komen hier op het forum van Frans en ik vind ze echt allemaal mooi van hem. Uiteraard ook van vele andere artsen.

Ik ben nu 3 dagen PO en voel me goed. Slapen gaat steeds beter, even wennen alleen maar op je rug slapen. Zeker omdat ik altijd op mn buik slaap of op mn zij. Maar dat zit er voorlopig niet in.

Mn nieuwe boobs zitten nog goed hoog, maar ik zie al wat verandering, ze zijn al ietsje gezakt. Er staan wat foto's op mn profiel.

Voor iedereen die al geweest is, ik wens jullie een super herstel en mooie borsten. En voor degene die nog gaan, veel plezier met alles wat op je afkomt. Want ook al is het heel spannend allemaal, het is heel leuk. Jullie straks ook super veel plezier van je nieuwe boobs!

liefs sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Son,

Van harte gefeliciteerd ten eerste, fijn dat je herstel zo goed gaat en dat je er blij mee bent.

Dat op je rug slapen he......pfff mijn rug is ook gebroken, probeerde gisteren voorzichtig op mijn zij en oh dat deed geen pijn maar voelde zo raar dat ik het niet durfde hhah.

xxkusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Melissa,

Dank je wel. En fijn dat je weer terug bent!

Ik heb inmiddels wel een stijve nek gekregen van dat op mn rug slapen. Op mn zij durf ik ook nog niet hoor haha. Eerst ga ik maar es vragen met de controle wanneer dat mag.

Hoe gaat het nu met jouw pijn? En ben je al wat meer tevreden over je nieuwe boobs. Ik vind ze in ieder geval erg mooi van jou:-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey son,

Blij om terug te zijn! :6:

Weet eigenlijk ook niet of het al mag moet zo op controle dus zal het gelijk vragen.

De pijn sinds vanochtend iets erger weer werd een beetje gebroken wakker, maar volgens mij is links wat minder gezwollen nu sinds vandaag. Dank je wel, vind ze niet lelijk maar ben niet tevreden over de maat helaas, ik had aangegeven een volle c kleine d qua zicht en dit zou zeker een volle c worden, dat zie ik er helaas niet in.

xxxkusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat het zo goed is gegaan en ook nog steeds zo gaat.

mijn pc zij dat ik echt de eerste 2 weken op mijn rug moet slapen en daarna mag ik weer op mijn zij proberen.

is gewoon echt beter voor herstel denk ik. vind op mijn rug slapen ook echt niet lekker maar gaat me nu redelijk af. alleen mijn rug gaat pijn doen. maar kom ik wel weer overheen, haha.

nou nog heel veel succes met herstellen en geniet van je nieuwe boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je mooie boobs Sonja! Ze zien er nu al mooi uit :)

Als ik jou verslagje zo lees hoop ik dat het bij mij ook zo zal gaan!

Geniet ervan meis, ook van al het mooie weer de komende dagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel :-)

Voorlopig slaap ik braaf op mn rug. Slaap trouwens veel ben vaak moe. Kom helemaal bij van mn borstvergroting haha! Lekker beetje wandelen en in de tuin zitten. het weer zit lekker mee. Volgende week donderdag ga ik voor controle.

Hoe was je controle vandaag melissa? Heb je uitgesproken waarover je niet tevreden bent? ben benieuwd hoe ze reageerde op je. misschien zou 450 cc meer tevredenheid hebben gegeven. ik hoop in ieder geval dat je straks tevreden bent over het eindresultaat.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey son,

ik was vandaag op controle maar mag pas na 2 weken op mijn zij slapen, heel raar dat dat niet in de papieren stond.

Er stond alleen dat op de zij slapen de eerste dagen gevoelig kon zijn.

Ik heb aangegeven dat ik vantevoren zei dat het een volle c kleine d op het zicht moest worden, en dat de pc zei dat dit een volle c zou worden maar dat dit het niet is, keek de verpleegster en zei hm volgens mij is dit 75 c denk ik ik weet niet hoor , heb het er over 3 maanden met je pc over.. :93:

Ik had de consulente ook een mail gestuurd maar nog geen reactie. Ik laat het maar ff zo. ff geduld toch :45: :45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.