Ga naar inhoud

Bentexx : 21 mei 2015 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben Vera 21 jaar oud. Ik wil al jaren een borstvergroting!!

Vorige week op consult geweest bij diana gabriels.. Super fijn consult.

Gepast en ze verwees me door naar dr Straten..

Ik gaf aan dat ik met mijn werk maar 1 mogelijkheid had om geopereerd te worden aangezien ik 4 weken vrij kon nemen. Dit was geen enkel probleem als ik wou kon ik binnen 2 weken geholpen worden! Ik vroeg of 19 mei een optie was. Ja hoor zei diana meteen.. Vond het al raar zonder agenda.. Maar ik dacht nouja het zal wel goed zijn.. Mijn vakantie weken hier dus op aangepast.

Vandaag had ik consult bij dr Straten.. Vond hem wat gehaast en hij vond de reden van mijn borstvergroting maar matig. Heb een 75B en wil gewoon heel graag naar een 75D omdat ik dit erg mooi vind.

Alles doorgenomen en besproken verder een goed gevoel bij hem.

375 cc high profile dual plane!

Toen ik vervolgens naar de balie liep en mijn afspraak wou bevestigen gaf de assistente aan dat er pas 1 juni plek zou zijn..

Nou balen dus dat gaat niet lukken ivm vakantie en aangezien ik als verpleegkundige werk moet ik gewoon die 4 weken vrij hebben..

Vind het heel vervelend dat Diana dus maar wat roept op zo'n consult. en baal enorm. Ben er zeker van wat ik wil dus heb gevraagd of Diana nu een andere arts beschikbaar heeft die datum..

Heb ook een mail gestuurd naar de welness kliniek of hun een mogelijkheid hebben, anders hard op zoek naar een andere goede kliniek zonder lange wacht tijd..

Zo dat is er uit hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat vind ik niet erg netjes overkomen, beetje apart ook..

welkom trouwens op het forum!

meestal heeft de wellness kliniek wel redelijk veel plek, ik heb er 2 consulten gehad, over mijn 1e consult was ik niet zo te spreken, kwam ook erg gehaast over en zat uiteindelijk met tientallen vragen.

Mijn 2e consult daarintegen vond ik erg prettig, ik had extra een lijst met vragen gemaakt en ik moet zeggen dat bijna al die vragen al beantwoord waren voordat ik de vraag stelde. Ik had bij dr verdonck eigenlijk meteen een heel goed gevoel en daarom heb ik ook meteen de operatie gepland! En ik was 15 dagen na mijn consult al aan de beurt, maar niet iedere chirurg opereert daar op de dinsdag heb ik begrepen.

Misschien kun je anders even bellen, dan kun je misschien deze maand al voor consult of meerdere consulten om te kijken bij wie jij je het prettigste voelt.. Ik heb wel vernomen dat vaak chirurgen redelijk gehaast en soms wat stug overkomen, maar ik heb dus de ervaring dat dit niet perse zo hoeft te zijn. Mij lijkt het sowieso verstandig of je nou bij diana gabriels of bij de wk wilt geopereerd worden dat je er wel echt achter moet staan. Kijk als ze zeggen dat iets geen probleem is en het achteraf niet kan dat kan altijd voorkomen maar ze hadden op dat moment (vind ik) het toch wel even kunnen nakijken.

Heel veel succes met uitzoeken bij wie en waar je geopereerd kunt/wilt worden, als je wilt mag je me ook toevoegen dan kun je het resultaat van mij zien (ik kwam van een lege 75B wat meer op een AA leek) en heb nu waarschijnlijk cup E/F? (ik heb eigenlijk nog geen idee maar ik ga sowieso over naar 80 omvang) en nja ik vind dat het wel oogt als een D cup.. tenminste naakt hahah! onder kleding lijkt het niet zo groot vind ik

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klinkt herkenbaar. Het is mij niet overkomen maar wel iemand die ik ken. Dat was voor haar ook de reden dat ze niet via haar geholpen wilde worden. Het ging allemaal zo gehaast en ze vond Diana ook niet een oprecht persoon. Eenmaal een eerste consult met de chirurg bleek dat hij die dag niet eens werkte. De communicatie verliep niet echt goed dus.

Ik wil je niet nog meer laten twijfelen dus als ik dat wel heb gedaan, sorry. Het gaat om een BV en dat is niet zomaar iets. Dan wil je wel bij een kliniek/ziekenhuis zijn waar je een goed gevoel bij hebt. Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klinkt herkenbaar. Het is mij niet overkomen maar wel iemand die ik ken. Dat was voor haar ook de reden dat ze niet via haar geholpen wilde worden. Het ging allemaal zo gehaast en ze vond Diana ook niet een oprecht persoon. Eenmaal een eerste consult met de chirurg bleek dat hij die dag niet eens werkte. De communicatie verliep niet echt goed dus.

Ik wil je niet nog meer laten twijfelen dus als ik dat wel heb gedaan, sorry. Het gaat om een BV en dat is niet zomaar iets. Dan wil je wel bij een kliniek/ziekenhuis zijn waar je een goed gevoel bij hebt. Succes meid!

Ja dat lijkt me sowieso wel belangrijk.. Ik had bij mijn eerste consult best dat ik enthousiast was, maar dat is logisch als je graag een bv wilt en er al zo lang mee bezig bent en dan eindelijk een consult hebt. Maar achteraf zat ik met zoveel vragen en als je dan je een nummertje voelt en ja de communicatie redelijk stug verloopt dan geeft dat toch een ander gevoel. Want ja het is toch even de persoon die in je gaat snijden. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm lees het nu ook al meer dat diana echt maar iemand is om klanten binnen te halen met mooie praatjes en beloftes..

Ik zei meteen tegen mijn vriend ik ga een andere kliniek zoeken..

Loveut: ik ga morgen even bellen! Ik lees goede verhalen over dr Verdonck en dat visser..

Hopen dat er een plekje is anders word het pas volgend jaar..

Ben bij dr straten wel op de reserve lijst gezet voor die dag Maarja die kans is zo klein dat er iemand afbelt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm lees het nu ook al meer dat diana echt maar iemand is om klanten binnen te halen met mooie praatjes en beloftes..

Ik zei meteen tegen mijn vriend ik ga een andere kliniek zoeken..

Loveut: ik ga morgen even bellen! Ik lees goede verhalen over dr Verdonck en dat visser..

Hopen dat er een plekje is anders word het pas volgend jaar..

Ben bij dr straten wel op de reserve lijst gezet voor die dag Maarja die kans is zo klein dat er iemand afbelt..

Ik zal voor je duimen! dr visser heb ik inderdaad ook erg goede dingen over gehoord!

nja ik heb ook wel goede dingen gehoord over diana gabriels en dr straten, maar het is ook wel persoonlijke ervaring denk ik. Ik bedoel er zijn vast ook mensen die zich niet zo op het gemak hebben gevoeld bij dr verdonck, terwijl ik me er juist prima op mn gemak voelde en er enorm enthousiast over ben hahah

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Wat vervelend meis.

Volgens mij kan het geen kwaad om een paracetamol te nemen.

Maar als je morgen nog last hebt zou ik dat wel even aangeven bij je pc.

succes morgen

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames..

Vandaag 425 cc geplaatst gekregen door dr Visser..

Super blij mee mocht om 11 uur! Al naar huis..

Nu heb ik alleen echt al een helse pijn.. Ondanks mijn pijn stillers..

Herkennen mensen dit want lees meerdere verhalen pas pijn bij dag 2 of 3..

Pff wat een rot gevoel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat vervelend!! En wat mocht je al vroeg naar huis. Als ik naar m'n eigen ervaring kijk had ik inderdaad dag 2 & 3 het meeste pijn en juist de dag van de operatie viel het wel mee, omdat ik nog helemaal groggy was. Wat voor pijn voel je precies?! En probeer vooral niks te doen, alles aan laten geven, laten pakken enz.

Veel sterkte hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ben ook vandaag geholpen door dr. Tan in park medisch centrum ivm kapselplastiek en gelijk een wissel van de prothese nu duel plane. Ik had 300cc zou 400 cc krijgen maar is toch 450 cc geworden.

Ik moet zeggen dat ik wel het gevoel heb of er een paard op m'n borst zit vooral met overeind komen en opstaan! Voor de rest ik klop het af voel ik me wel ok

Ik heb diclofenac 3x daags paracetamol 100 Mg 3 à 4 maal daags en diazepam 5 Mg 2 maal daags! En die diazepam helpt echt wordt je helemaal chill van. Dus vraag me af wat jij mee gekregen heb.

Heel veel sterkte en neem je rust probeer ik ook x Peetjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ben ook vandaag geholpen door dr. Tan in park medisch centrum ivm kapselplastiek en gelijk een wissel van de prothese nu duel plane. Ik had 300cc zou 400 cc krijgen maar is toch 450 cc geworden.

Ik moet zeggen dat ik wel het gevoel heb of er een paard op m'n borst zit vooral met overeind komen en opstaan! Voor de rest ik klop het af voel ik me wel ok

Ik heb diclofenac 3x daags paracetamol 100 Mg 3 à 4 maal daags en diazepam 5 Mg 2 maal daags! En die diazepam helpt echt wordt je helemaal chill van. Dus vraag me af wat jij mee gekregen heb.

Heel veel sterkte en neem je rust probeer ik ook x Peetjuh

Oo ik werd om 8 uur vanmorgen geholpen en ging om half 2 weer naar huis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie dames!!

Ja ik heb dus alleen 1000 Mg paracetamol, 600 Mg ibrupofen en antibiotica kuur van 3 pilletjes mee gekregen..

Geen extra zo nodig medicatie.

Ik voel echt een enorme druk, m'n vel staat echt op knappen gewoon. En heb ook al erg veel spierpijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie dames!!

Ja ik heb dus alleen 1000 Mg paracetamol, 600 Mg ibrupofen en antibiotica kuur van 3 pilletjes mee gekregen..

Geen extra zo nodig medicatie.

Ik voel echt een enorme druk, m'n vel staat echt op knappen gewoon. En heb ook al erg veel spierpijn..

Ik heb voor de ingreep antibiotica via het infuus gekregen denk dat dat was ivm de wissel! Maar vind het wel vreemd dat je geen diclofenac mee gekregen heb dat werkt ontstekingsremmend en pijnstillend. Zou morgen ff contact opnemen met de huisarts want het helpt echt!

Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik zou nu al bellen als ik jou was.

Huisartsen post kan vaak zo wat voor schrijven nav jou klachten,

ff faxen naar apotheek in ziekenhuis.

Maar de eerste keer had ik ook zo pijn,

gevoel dat ik idd olifant op m'n borst had zitten :(

Je pijnmedicatie is erg magertjes..

ik zou die opschroeven.

Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het echt doen als ik jou was,

ff lekker overdrijven.

Tramadol of diazepam daar kun je echt heerlijk op slapen.

Met een beetje geluk krijg je wat lekkers voor de nacht!

Laat je het nog weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.