Ga naar inhoud

BV Dr. F Straten 300 CC Dual Plane High profile


lieeesss

Aanbevolen berichten

:3:

Hallo!

Ik haal al een tijdje heel veel informatie van dit forum, maar ik zal me nu toch even voorstellen :7:.

Mijn naam is Lies, bijna 20 en ik denk er al geruime tijd over een borstvergroting te doen.. Vanwege m'n leeftijd heb ik het een tijdje uit moeten stellen, maar binnenkort is het eindelijk zo ver en ik ben zo blij!

Ik ben 1,63 en weeg 62 kilo. Ben laatst op consult geweest bij Frans Straten en hij adviseerde mij Mentor rond High Profile Dual Plane 300 cc. Ik kom van een 75 A/B en hoop op een 75 C/D uit te komen. Is er misschien iemand die ongeveer dezelfde bouw heeft als ik en hetzelfde aantal cc? Ben namelijk echt benieuwd :1:

Daarnaast kreeg ik tijdens dat consult te horen dat ik een trechterborst heb, waardoor de vorm van m'n borsten net even anders is en het niet helemaal duidelijk is hoe het eruit komt te zien na de operatie.. zijn er misschien vrouwen die een borstvergroting hebben laten doen en ook een trechterborst hebben? Wordt dat mooi? en hoe komt dat eruit te zien? Ik kan er namelijk op internet heel erg weinig over vinden.

Ik ga zes weken na de operatie op vakantie, denken jullie dat dat een beetje te positief gedacht is of moet ik dan wel weer genoeg hersteld zijn om op vakantie te gaan?

Ik kijk uit naar jullie reacties!

xx Liessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesss,

Ik krijg op 21-04 mijn BV ik ben 1.67 en weeg 63. Ik heb gekozen voor 350 cc dual plane HP.

Ik kan je dus nog niet laten zien hoe het is nu, maar als je na deze datum even op mn profiel kijkt dan heb ik er al wat fotos opgezet van de BV.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii!

Ik kan je nog niks vertellen heb woensdag consult bij Frans straten, heb bijna dezelfde maten als jij, 1,65m 62kilo nu 75a en wil een uitziende C maar cupmaat D denk ik! Dus ben erg benieuwd wat hij me adviseerd woensdag.. Spannend!

Ik hou dit topic even in de gate als het mag haha.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xxanoniem

Beste Lies ,

Ik ben 1.71 weeg 66 kilo en heb 375cc dual plane bij Frans straten laten plaatsen. Ik kom waarschijnlijk uit op een D cup. Maar het oogt altijd anders .

Ik ben 17 maart geopereerd en ben er SUPER blij mee !! Voel me eindelijk vrouwelijk en zelfverzekerd.

Iedereen in kliniek heyendael is ook superlief enFrans is zo goed in wat hij doet!

Je bent echt in goede handen bij hem!

Ik ben nu 4 weken PO en het gaat super goed.

Na 6 weken mag je eigenlijk bijna alles weer , gewoon goed naar je eigen lichaam luisteren en nog niet te zwaar tillen! ( dus ook geen koffers)

Hoop je hiermee een beetje geïnformeerd te hebben !

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar leoniecupcake het over heeft dat heb ik ook.. of nja ik heb dan dat mijn borsten een soort puntige vorm hadden (ik vond het op manboobs lijken) en mijn tepelhof steekt uit en lijkt altijd gezwollen (behalve als ik het koud heb)

ik weet niet wat jij precies hebt, want waar jij het weer over hebt dat is toch zo'n soort holte onder/tussen de borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesss,

Ik krijg op 21-04 mijn BV ik ben 1.67 en weeg 63. Ik heb gekozen voor 350 cc dual plane HP.

Ik kan je dus nog niet laten zien hoe het is nu, maar als je na deze datum even op mn profiel kijkt dan heb ik er al wat fotos opgezet van de BV.

xx

Hoi yve,

Ik zie dat je ook 21-04 geopereerd word. Mag ik vragen waar? Omdat ik namelijk ook die dag geopereerd word.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@loveut ja ook een holte alleen die is niet heel zichtbaar gelukkig.. Dat wat jij omschrijftheb ik oook.. Hoe is het resultaat bij jou geworden? Zijnje borsten nog steeds zon vorm of is dat minder?

Het is sowieso minder, anders moet je maar even een verzoekje sturen dan kun je de foto's zien..

vind ze behoorlijk rond geworden dusja, mja ze mogen nog wel wat 'hang' gaan krijgen vind ik persoonlijk

heb alleen nog wel dat ik me erg irriteer aan mn uitstekende tepels, ik maak eigenlijk ook alleen foto's als ze normaal zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lies,

Ik kreeg ook tijdens het consult te horen dat ik een ingedeukte borstkas had. Was me zelf nooit echt opgevallen, maar als je kijkt zie je duidelijk dat mijn ribben iets lijken uit te steken naar voren en mijn bh's nooit goed aansluiten aan de voorkant. Doordat je borsten groter gaan worden, gaat die deuk meer opvallen. Ik heb uiteindelijk 225cc dual plane gekregen en ik merk nu inderdaad bij mijn b's dat ik een gat ertussen hebben aan de voorkant, dat de bh niet op mijn huid ligt, maar als het ware zweeft. Maar goed, op zich niet hinderlijk :)

Ik ben trouwens 170 met 57 kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.