Ga naar inhoud

heeft er hier iemand al een spray tan laten doen ?


Gast countdown

Aanbevolen berichten

Gast countdown

hey dames .

even een vraagje . heeft er hier iemand al een spray tan laten doen ?

zoja hoe gaat het juist in zijn werk ? hoelang blijft het ? ziet het er natuurlijk uit ? zijn er dingen waar ik op moet letten ?

aangezien ik dus helemaal niet bruin word ( zelfs niet van de zonnebank ) zou ik deze eens willen laten doen .

tnx alvast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Spraytan... Ik vond het niks... De dag zelf prima, maar 1 keer douchen en het meeste is al weg... Ik stapte een zwembad in, tot aan mijn navel, vond het water te koud, stapte er weer uit en was dus bleek vanaf mijn navel naar beneden... Mijn vrienden hebben me nog nooit zo hard uitgelachen! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

Spraytan... Ik vond het niks... De dag zelf prima, maar 1 keer douchen en het meeste is al weg... Ik stapte een zwembad in, tot aan mijn navel, vond het water te koud, stapte er weer uit en was dus bleek vanaf mijn navel naar beneden... Mijn vrienden hebben me nog nooit zo hard uitgelachen! :45:

haha oeps :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb t 1x gedaan. Duurde erg lang voordat het droog was.. Bed was bruin, handdoeken bruin.. Dan is t een paar dagen mooi maar wanneer t weer wegtrekt gaat t vlekken.. Ben geen fan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het lang geleden is gedaan, voor het trouwen even testen of het wat was.

Ik heb zelf de keuze uit verbranden of vervellen :)

Maar na naakt in een tentje met een badmuts op te hebben gestaan , dacht ik even Jaaa dit vind ik wel wat.

tot ik de volgende dag Brits Bruin was. ( lees gewoon oranje)

en dat duuuuuuuuuuuurrrde toch een partij lang voordat het weg was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spraytan... Ik vond het niks... De dag zelf prima, maar 1 keer douchen en het meeste is al weg... Ik stapte een zwembad in, tot aan mijn navel, vond het water te koud, stapte er weer uit en was dus bleek vanaf mijn navel naar beneden... Mijn vrienden hebben me nog nooit zo hard uitgelachen! :45:

Oh neeee! Ik zie het helemaal voor me! Hahaha geweldig

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het lang geleden is gedaan, voor het trouwen even testen of het wat was.

Ik heb zelf de keuze uit verbranden of vervellen :)

Maar na naakt in een tentje met een badmuts op te hebben gestaan , dacht ik even Jaaa dit vind ik wel wat.

tot ik de volgende dag Brits Bruin was. ( lees gewoon oranje)

en dat duuuuuuuuuuuurrrde toch een partij lang voordat het weg was.

Oh joh!

En toen moest je oranje trouwen? :45:

Is zonnebank niks voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t een keer getest. Alleen op mijn gezicht. Nou t was n hele mooie bruine kleur. Ik had toen n groen kussen dus nogal besmettelijk maar die was s ochtends nog net zo groen als s avonds.

Ik denk dat t een kwestie is van de goede kleur en kwaliteit zoeken. Bleef bij mij zelfs na regelmatig douche en proberen eraf te krijgen (aangezien in met m'n alleen bruine kop ook naar school moest) langer dan n week zitten geloof ik. Wel vervaagde het met de dag maar ik was er niet zo maar vanaf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

St. Tropez mousse of million follar tan mousse met een tanning mit. Laten doen kost 30 euro en dat gaat er binnen 1 a 2 weken af. Koop een bus van bivenstaande met een mit(handschoen) voor 36 en je kan er meerdere keren mee doen, je bent mooi egaal bruin doordat het mousse is en je die handschoen gebruik. Let wel voor je het gaat doen even je knieen voeten ellebogen handen insmeren met bodylotion als je je insmeerd met het bruiningsspul je hand in een klauw houden alsof je een appel vasthoudt en goed overal smeren na afloop even met een vochtigtoilet papiertje je nagels afnemen en de binnenkamtem van je handen et voila! Eerste keer zal je wel een uurtje bezig zijn maar na wat oefening kan het binnen kwartiertje :) vele male beter goedkoper en mooier bruin (niet oranje) dadan het laten doen ook ik heb daar traumatische herinneringen aan zie oranje worden

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb bijna alle soorten fake tan al geprobeerd en allemaal was het geen succes, de spray zag je niets van, de doekjes waren na een half been al droog en de mouse/creme.... ik leek wel een giraf zo gevlekt was ik :P Spray tan lijkt me het enige wat een beetje fatsoenlijk werkt, met nadruk op beetje haha

- my life
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.