Ga naar inhoud

angst verschil in borsten, of misschien zwelling?


Aanbevolen berichten

Hee,

ik zou het heel erg waarderen als iemand me misschien kan helpen..

Ik zit er namelijk mee dat mijn linkerborst een soort van langwerpig lijkt te worden, vanaf de zijkant lijkt het een soort punt en mijn tepel lijkt (denk ik) een beetje aan de hoge kant te zitten doordat de borst lager lijkt te eindigen..

ik zat eerst te denken aan een zwelling of iets omdat mijn borst ook dikker lijkt dan de ander en alsware de plek waar de borst eindigd niet mooi afloopt. ik weet niet helemaal hoe ik dat kan uitleggen maar mijn rechterborst begint langzamerhand steeds meer een beetje te hangen en bij de linker kant voelt/lijkt het alsof aan de onderkant bij de rand het gezwollen is?

ik heb de afgelopen weken redelijk wat geduld moeten hebben omdat mijn linker borst al anders leek dan mij rechter, maar ik begin nu toch wel de angst te krijgen dat dit niet meer goed komt :x omdat het de afgelopen anderhalve week dus juist erger lijkt te worden & ik zelfs het idee hebt dat mijn borsten zo scheef lijken (ik kan het allemaal niet zo goed beschrijven)

maar in ieder geval ik heb even een album gemaakt met foto's omdat dat misschien duidelijker is, en ik zou het fijn vinden als iemand me kan vertellen wat ik hiermee kan, of dit nog weg trekt, of het verstandig is om de pc te mailen/bellen of noem maar op..

en dat jullie er op zn minst even naar willen kijken en jullie mening willen geven. (het album staat wel voor alleen vrienden)

alvast bedankt

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Ik heb ff gekeken, en het lijkt erop dat je linkerborst wat verder door gezakt is dan de bedoeling is. Het is nog niet heel erg goed te zien, maar dit is wel wat ik denk dat er aan de hand is..

Op zich kan dit gebeuren, zeker omdat jouw huid zoveel moeite heeft met het aanpassen aan het volume.. Maar balen is het wel.

Ze kunnen de onderkant hechten, zodat de prothese meer steun heeft, maar dan moet je PC erkennen dat het misschien 'bottoming out' is of kan worden.

Pin me er niet op vast, maar ik denk dat dit het is of kan worden.

Zou tóch ff contact opnemen met je PC.

Anderzijds kan het ook zo zijn (heb ik ook wel eens gezien hier) dat je rechter borst nog ietsje moet zakken.... Maar dit is aan je PC om te beoordelen.

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm dankjewel voor je berichtje! nja mijn rechterborst lijkt eigenlijk al een behoorlijke tijd hetzelfde te blijven, en persoonlijk ziet die er ook gewoon mooi en 'normaal' uit..

ik denk dat ik even een mailtje stuur met foto's bijgevoegd..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm dankjewel voor je berichtje! nja mijn rechterborst lijkt eigenlijk al een behoorlijke tijd hetzelfde te blijven, en persoonlijk ziet die er ook gewoon mooi en 'normaal' uit..

ik denk dat ik even een mailtje stuur met foto's bijgevoegd..

xx

Klopt, ik vind de rechter ook normaal en mooi uitzien.

Ben benieuwd wat je PC zegt!!

Succes!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meissie als je er mee zit bel ff, en zoiezo als BB het bij het rechte eind heeft en volgens mij zit die er niet zo vaak naast, in dit geval niet leuk!!

Maar denk dat het zoiezo wel verstandig is!!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meissie als je er mee zit bel ff, en zoiezo als BB het bij het rechte eind heeft en volgens mij zit die er niet zo vaak naast, in dit geval niet leuk!!

Maar denk dat het zoiezo wel verstandig is!!

liefs xx

Hmm ja ik stuur even een mail, dan kan ik misschien ook wat makkelijker uit mn woorden komen want heb afgelopen nacht eigenlijk er niet door geslapen. En daarbij kan ik dan meteen die foto's toevoegen en vaak reageert hij toch wel behoorlijk snel..

De mail is verstuurd! ben erg benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja ik stuur even een mail, dan kan ik misschien ook wat makkelijker uit mn woorden komen want heb afgelopen nacht eigenlijk er niet door geslapen. En daarbij kan ik dan meteen die foto's toevoegen en vaak reageert hij toch wel behoorlijk snel..

De mail is verstuurd! ben erg benieuwd

Snap je helemaal, ben ook geen beller!!

Ben heel benieuwd naar zijn reactie..

Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen,, succes meid!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik herken je probleem! Rechts heb ik een mooie ronde borst, links is 't puntiger.. Bij mij was het wel zo dat ik voor de operatie ook al een heel groot verschil had tussen links en rechts (tubular breasts) en dacht dus dat 't daar door kwam. Was het bij jou voor de operatie altijd wel gelijk?

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik herken je probleem! Rechts heb ik een mooie ronde borst, links is 't puntiger.. Bij mij was het wel zo dat ik voor de operatie ook al een heel groot verschil had tussen links en rechts (tubular breasts) en dacht dus dat 't daar door kwam. Was het bij jou voor de operatie altijd wel gelijk?

Succes ermee!

er zat misschien 2 mm verschil tussen waar mijn tepel zat, daar kwam ik later achter door foto's maar ik heb altijd geen hang alsware gehad waardoor ze sowieso meer puntvormig waren (ik vond het op manboobs lijken) misschien dat er ook wel verschil was, maar niet wat echt zichtbaar dan was..

mijn pc heeft me teruggemaild en als het goed is belt hij straks even

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag nog contact gehad met dr verdonck, en hij zei dat het inderdaad een zwelling kan zijn en het kan ook zijn dat de prothese te ver zakt.. maar op een foto valt dat niet duidelijk genoeg te zien om er over te oordelen.

Ik heb afgesproken om even af te wachten of het nog verergerd/verminderd en anders kan ik altijd op consult komen dusja.. het kan inderdaad dus een bottoming out zijn/worden maar ook gewoon een zwelling van irritatie of te veel gedaan hebben & dat kan geen kwaad zolang het niet erger word en ik geen koorts krijgt zei hij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, dat is tenminste een antwoord waar je iets mee kan. Fijn dat hij zo eerlijk is :35:

Een paar weekjes afwachten dus, en dan zal duidelijk worden wat het nu is.

Succes meid!

Xxx

Ja gaf me eigenlijk ook wel wat rust, heb idee dat ik gewoon terecht kan en voel me dan toch wel serieus genomen ondanks dat het misschien niks is :P

dankjewel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een antwoord hebt gekregen. Met alles merk ik al, je moet heel veel geduld hebben bij een bv! T is allemaal nog te vroeg om er iets over te kunnen zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.