Ga naar inhoud

Jack : 15 mei 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ben benieuwd of ik een beetje kan slapen vannacht. Lig nu op de bank, gelukkig hebben we wel een echte loungebank dus ik kan een beetje languit liggen... Merk dat ik echt rechtop moet blijven zitten, zodra ik meer onderuit zak krijg ik er teveel druk op.

Ons bed zelf is veel te laag, daar kom ik morgen anders met geen mogelijk meer uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Dames,

Hoe komen jullie bij dokter Nio terecht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Hoe komen jullie bij dokter Nio terecht?

Even op de website kijken van Parkkliniek (Parkmedisch Centrum) in Rotterdam of het SLAZ ziekenhuis in Amsterdam. Hij werkt bij beide, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Succes vannacht.

De eerste week is het moeilijkst. De nachten heb ik zelf met veel kussens in de rug half zittend in bed doorgebracht.

Ik hoop dat je pijn snel afzakt. Voor je het weet kun je steeds meer zelf.

Goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel hoor!

Nu word ik net wakker en beweeg een beetje kom ik erachter dat mijn rechtervoet kraakt... Beetje alsof je buik heel erg borrelt maar dan in m'n borst... Herkent iemand dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Kraken in mijn borsten ken ik niet, bij mij is het meer borrelen.

Een beetje als luchtbelletjes die aan de binnenkant willen ontsnappen.

Dat is volgens mij normaal, het vocht wil eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik zie nu dat autocorrect er rechtervoet van heeft gemaakt ipv rechterborst 🙊

Maar goed, jullie snappen dat ik me nu over m'n voeten niet zo'n zorgen maak 😂Klopt inderdaad een soort borrelen en een knisperend plastic zakje geluid. Moeilijk uit te leggen, maar zoiets. Wel maar in 1 borst, lijkt ook of die iets minder gezwollen is. Straks maar even kijken en even m'n oksels wassen... Dat niet douchen is niks, voel me net een bouwvakker 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kraken in mijn borsten ken ik niet, bij mij is het meer borrelen.

Een beetje als luchtbelletjes die aan de binnenkant willen ontsnappen.

Dat is volgens mij normaal, het vocht wil eruit.

Alsof je een plastic boterhamzakje hoort knisperen? Dat had ik ook, das vocht.

Hebben jullie er nu geen last meer van? Hoelang heeft het bij jullie geduurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat ook!! Eerste keer was ik zo verbaasd en moest ik echt lachen. Het heeft bij mij denk ik max een week geduurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je waar ik ook heel erg veel last van heb... Van branderige ogen, doet zo'n pijn. Tranen lopen over m'n wangen als ik ze daardoor dicht moet knijpen! Ga maar eens opzoeken of het een bijwerking kan zijn van de medicatie die ik heb gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik zie nu dat autocorrect er rechtervoet van heeft gemaakt ipv rechterborst

Maar goed, jullie snappen dat ik me nu over m'n voeten niet zo'n zorgen maak Klopt inderdaad een soort borrelen en een knisperend plastic zakje geluid. Moeilijk uit te leggen, maar zoiets. Wel maar in 1 borst, lijkt ook of die iets minder gezwollen is. Straks maar even kijken en even m'n oksels wassen... Dat niet douchen is niks, voel me net een bouwvakker

Babydoekjes is echt een goeie uitkomst dan. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Babydoekjes is echt een goeie uitkomst dan. ;)

Dat had ook een goed idee geweest, heb ik niet aan gedacht eigenlijk...

Mijn lieve vriend is er nu maar druk mee, die wast me nu elke dag met een washandje hihi, goed voor de relatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oohhh yeah!!! De martelbeha mag uit! Haha, zonet op consult geweest bij dr. Nio, ben nu 11po. Zag er allemaal prima uit. Ze moeten zakken dus mag nu een sportbeha dragen. Welke is het beste? Hij had het zelf even vluchtig over een sportbeha van de Hema en zei dat er in ieder geval verstelbare banden op moesten zitten. Die hij liet zien even snel zie ik btw niet op de Hema internet pagina. Dus weet nou niet precies welke ik moet aanschaffen... En hoe bepaal ik de maat? Alle tips zijn welkom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.