Ga naar inhoud

Jack : 15 mei 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Pffff morgen ben ik aan de beurt voor mijn borstvergroting en ik ben zo ontzettend zenuwachtig!! Heb mezelf gek lopen maken met plaatjes van borsten die ik absoluut niet wil krijgen!

Net foto's gemaakt van mijn borsten nu en daar word ik ook niet blij van. Nu een kleine B, omtrek 70 cm. Maar nu ga ik twijfelen omdat je natuurlijk niet weet hoe het wordt en dan laat je snijden in een gezond lichaam voor een resultaat dat dan misschien tegenvalt :( pfffff word gek van mezelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik snap je twijfel.. Ik ga de 22ste en word elke dag zenuwachtiger en haal van alles in me hoofd.

Maar het resultaat word vast prachtig! Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag meid.

Volgens mij ben je bij Nio in goede handen hoor als ik de ervaringen hier zo lees. Komt goed!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel succes! ik kan me amper voorstellen dat je er echt spijt van zou krijgen als je niet blij was met je voorsituatie! natuurlijk kunnen er altijd complicaties ontstaan maar dan nog als je uiteindelijk je boobs hebt kan dat zo'n verschil maken met hoe je je voelt :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me op zich oké. Valt me alleen wel tegen hoeveel pijn het doet, dit had ik toch een btje onderschat! Ik heb dat compressievest aan, maar voor m'n gevoel zit ie megastrak rond m'n borsten. Herkenbaar? Verder voelt het alsof ze elk moment uit hun velletje kunnen poppen!

Net met naar de wc gaan kreeg ik m'n broek niet uit, wat voelde ik me lamlendig zeg! Snel m'n vriend gebeld ( was precies even alleen thuis... ) en die heeft m'n broek uit en weer aan gedaan.

Voor de operatie was ik wel relaxt, was een btje aan het geinen over dat enorme operatieschort wat ik aan moest. One size fits all ;) Leuke eigen kamer, aardige verplegers en zusters. Gek genoeg was ik wel op m'n gemak. Later op de kamer met het verwisselen van de 2 gaasjes ging m'n vest even uit en heb ik ze even kunnen zien van bovenaf. M'n vriend ging er echt voor staan en heeft ze in volle glorie kunnen bewonderen, hij zei dat ze mooi gelijk waren en m'n borsten recht vooruit keken :P

Hopelijk neemt die pijn en druk snel af!! Morgen zelf even kijken, ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal even je twee topics samenvoegen, dan hoef je maar op 1 plaats te antwoorden :)

Gefeliciteerd met je boobies en een goed herstel!!

xx BB

Dankje! En ik ben trouwens niet in het SLAZ geopereerd maar bij Parkkliniek :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.