Jump to content

Jack : 15 mei 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Ik wil heel graag een borstvergroting en ben op zoek naar ervaringen met Drs Nio.

Ik zelf ben 1.75 lang en weeg 62 kg. Nu heb ik een 70b cup met vooral volume aan de onderkant en op m'n borstkas is het vrij plat. Heb al genoeg foto's gegoogled maar van al die verschillende cc's, high profile of low profile, rond of anatomisch zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik zou dus heel graag vergelijkingsmateriaal zien met voor en na foto's, dat ik ook met een wat fijner en zekerder gevoel het gesprek in ga met de pc.

Alvast super bedankt!

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Het is aan de dames hier of zij foto's willen posten.

Naar mijn mening had je hier beter onder een andere naam kunnen posten Jack komt erg mannelijk over.

Sorry als ik het mis heb.

Haha, ik ben toch echt een vrouw. Het is maar een naam voor hier op het forum ;)

Ik denk dat je als man niet de moeite neemt btw om je in te schrijven op een forum, bedoel heel internet staat vol met borsten. Gaat mij puur om de resultaten van Dr Nio, heb al gelezen dat er hele goeie ervaringen zijn bij deze pc.

Nog even aanvullend, m'n 1e consult heb ik bij Bergmann gehad. Na de pas sessie zijn we uitgekomen op 390cc van natrelle, dual plane. Ik zou dan uitkomen op een goede D. Maar na al die goede verhalen hier op het forum over Dr Nio (en het parkzicht wat hier om de hoek zit) heb ik een 2e consult aangevraagd bij Dr Nio. Maar wat mij opvalt is dat de meeste die door hem zijn behandeld ronde protheses hebben voor de spier en bijna allemaal boven de 500cc, heel anders als wat ik dus bij mijn 1e consult heb besproken.

Haha, vergis je niet. Juist omdát er hier wel eens mannen komen gluren, hebben de meeste meiden hun foto's afgeschermd staan :)

Wil je echter zelf actief op zoek naar resultaten van nio, dan kun je in de zoekbalk zoeken op: slaz en op parkkliniek. De zoekopdracht moet langer zijn dan drie tekens, daarom dat je het best op klinieknaam kunt zoeken. Je vindt zo de meiden die door hem geopereerd zijn, en je zou hun dan kunnen aanspreken via een pb of via hun topic. Zo kunnen zij bepalen of ze jou hun foto's laten zien :)

Bij dr Nio zou je eigenlijk gewoon op gesprek moeten gaan. Hij laat verschillende pas prothesen passen, en pas als jij zegt: dit vind ik mooi, zegt hij je welk aantal cc het zal worden.

Succes in ieder geval!

Xx BB

Guest Zomaariemand

Ik ga er voor het gemak van uit dat de pc naar de situatie kijkt en op basis daarvan een advies geeft. Als je naar Dr Nio gaat, neem dan foto's mee van voorbeelden van het resultaat wat jij graag wil (heb ik niet gedaan). Weeg beide adviezen dan af en neem een beslissing op basis van je gevoel.

Succes!

Ja, dat ga ik zeker doen. Heb al een flinke map aan foto's met borsten die ik mooi vind! Ook een map met borsten die ik niet mooi vind, wat gewoon niet de bedoeling is. Maar ik heb het idee als ik alle enthousiaste post hier lees dat ik die aan dr Nio niet hoef te laten zien Heb over 3 weken een afspraak, kon helaas niet eerder... Drukke man blijkbaar hahaha!

• 4 weeks later...

Hoi allemaal!

Ik heb net een intake gesprek gehad bij dr Nio en heb gekozen voor een borstvergroting van 500cc, dual plane geplaast. Bij het maken van een afspraak kreeg ik te horen dat ik aanstaande vrijdag al terecht kan!! Super spannend, maar aan de andere kant dan heb ik het maar gehad. Hoe zijn jullie ervaringen met deze arts en deze hoeveelheid cc's? Ben echt super benieuwd!

Groetjes!

Ik heb nu een 75b, maar m'n middel is heel smal. Wat ik vooral heel vervelend vind aan m'n borsten nu is dat er weinig volume zit aan de bovenkant en het beetje wat er zit, zit vooral aan de onderkant. Vooral met het dragen van een (bandeau) bikini hou ik geen borst over.

Wicked78 heb je foto's van voor en na die ik kan zien?

Ik vind het vooral erg spannend hoe het wordt (haha maar goed wie heeft dat niet) en dat het niet te nep wordt. Ik wil wel flink volume in m'n borsten, maar wil absoluut niet dat het van die harde, enorme neppe borsten worden.

Hoi wat fijn dat je zo snel terecht kan ik had toevallig gisteren een concult bij hem een aardige man met humor !!

Ik heb gewoon gepast zonder te weten wat de cc was en bij de 3de passessie was ik tevreden..

En toen zei die dat is dus een 700 cc ik geschrokken want klinkt veel!

Maar dat valt dus blijkbaar mee onder een truitje benieuwd naar je reslutaat !

Guest Zomaariemand

Waaaaat? Vrijdag al? Nou, heb inmiddels wel door dat Nio prachtige boobs maakt, dus laat je inderdaad maar zo snel mogelijk helpen! Top! Succes!

Wauwie, hij is toch weer efficient bezig!

Ik vind het echt een hele fijne arts, maar hij had me weinig instructie meegegeven. Wonka is een andere lid dat rond dezelfde tijd door hem in geopereerd en die had aangegeven dat het heel goed zou zijn als mensen een schema mee konden krijgen of geschreven instructies. Ik had dat trouwens ook al tijdens afspraken tegen hem gezegd. Dus ik ben vooral benieuwd of hij dat nu ook doet! :)

Hij reageert ook altijd heel snel en direct op e-mails, dus al met al ben je in goeie handen hoor. :)

Ik heb ook 500cc dual plane van Nio. Ben er super blij mee! En ik zou zeggen als het bij je uitkomt, hoe eerder hoe beter. Ik moest ruim 3 maanden wachten ivm studie en werk. Maar als je zo lang de tijd hebt heb je echt periodes dat je enorm twijfelt en je onnodig zorgen gaat maken. 500cc is zeker niet te groot, dat was waar ik me zorgen over maakte.

Wauwie, hij is toch weer efficient bezig!

Ik vind het echt een hele fijne arts, maar hij had me weinig instructie meegegeven. Wonka is een andere lid dat rond dezelfde tijd door hem in geopereerd en die had aangegeven dat het heel goed zou zijn als mensen een schema mee konden krijgen of geschreven instructies. Ik had dat trouwens ook al tijdens afspraken tegen hem gezegd. Dus ik ben vooral benieuwd of hij dat nu ook doet! :)

Dat is helaas nog niet het geval. Tis nog steeds beetje een verstrooide professor hihi.

'Jack' gefeliciteerd met je operatie datum. Geen tijd om te twijfelen : 45 :

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.