Ga naar inhoud

zazasam : 5 december 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hai,

Ik ben op 5 dec 2014 geopereerd bij de heer koeijers, alleen vind ik me borsten raar. Gaat dit nog veranderen? Ik ben nog nieuw hier dus moet even kijken hoe ik een foto kan uploaden. Ik hoor graag jullie ervaring, mening en advies hierover. Als ik lig zien ze er ook raar uit maar dat krijg ik niet goed op de foto. Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja ik vraag me af wat je dan alsware raar vind qua vorm..

je bent al best een tijdje PO maar meestal valt het niet echt te zeggen tot wanneer ze blijven veranderen.

Heb je ze achter de spier?

ben wel benieuwd eigenlijk wat je bedoeld..

ik vind namelijk mijn vorm ook niet helemaal normaal maar bij mij komt dat omdat ik niet echt hang heb en mijn borsten nog veel soepeler moeten worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai leuk dat je reageerd! Ja ik heb ze onder de spier. Maand geleden was ik op controle en moest ik de onderkant masseren maar het blijft een beetje het zelfde. Bovenkant soepel en onderkant stevig.

Heb foto's upgeload, kan je ze zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai leuk dat je reageerd! Ja ik heb ze onder de spier. Maand geleden was ik op controle en moest ik de onderkant masseren maar het blijft een beetje het zelfde. Bovenkant soepel en onderkant stevig.

Heb foto's upgeload, kan je ze zien?

Ik ga even kijken hoor!

Ik kan ze zien! & ik snap wat je bedoelt! het ziet er ook niet helemaal uit als het hoort maar dat de onderkant dan hard is en de bovenkant wel gewoon normaal aanvoelt vind ik ook wel redelijk raar.

Ik zou zo niet weten of dit nog veranderd, is jouw huid ook erg strak aan de onderkant dan?

Anders misschien toch nog maar eens contact opnemen met je pc..

en nja ik hoop dat misschien iemand anders hier betere antwoorden voor je heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.