Ga naar inhoud

ervaring met BV onder lokale verdoving bij Dr. Tytgat?


Aanbevolen berichten

Hallo! Ik ben net op consultatie geweest bij dr. Tytgat. Hij heeft nu een eigen praktijk aan zijn huis in Merchtem.

Heeft iemand ervaring met een BV onder lokale verdoving bij hem?

Want hij is hier voorstander van, maar er zijn voorlopig nog maar 3 pc's in België die dit doen zei hij.

Hij raadde mij 300cc aan, Motiva implantaten.

Hij zei dat deze implantaten ook nooit moeten vervangen worden, is dat niet raar?

Andere ervaringen met deze pc of implantaten zijn ook welkom hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo! Ik ben net op consultatie geweest bij dr. Tytgat. Hij heeft nu een eigen praktijk aan zijn huis in Merchtem.

Heeft iemand ervaring met een BV onder lokale verdoving bij hem?

Want hij is hier voorstander van, maar er zijn voorlopig nog maar 3 pc's in België die dit doen zei hij.

Hij raadde mij 300cc aan, Motiva implantaten.

Hij zei dat deze implantaten ook nooit moeten vervangen worden, is dat niet raar?

Andere ervaringen met deze pc of implantaten zijn ook welkom hoor.

Hallo angel_eyes,

Heb je operatie al gehad of ben je er nog niet uit? Ik wil juist onder lokale verdoving en dat doen ze niet in Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel dat accz klinieken voorheen altijd onder lokale verdoving borstoperaties uitvoerden.

Maar als ze dat niet meer doen zal het niet zonder reden zijn lijkt mij.

Weet iemand meer hierover?

Ik heb zelf de voorkeur voor een slaap-verdoving (roesje) plus lokale verdoving. Ik weet niet of dit voor een wissel onmogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik! Ben vandaag geopereerd door dr Tytgat in het Monica Z-H in Antwerpen.

Goed gegaan hoor en nu weinig last.

Hallo Puk26,

Wat fijn dat het goed is gegaan. Heb je nog steeds geen last en oeveel cc heb je laten plaatsen en hoe? Hoe was het met sedatie en lokale verdoving? Ik wil binnenkort ook een consult bij dr.Tytgat.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het gaat erg goed met mij. Woe geopereerd en bijna geen last gehad. Gisteren de hele dag wat in huis gekeuteld, zelf koffie gezet, tafel gedekt, gewassen en aangekleed. Gaat prima en zonder pijn! Vandaag gaat het weer iets beter. Mn borsten voelen nog wat zwaar aan, maar ze zijn al zo mooi! De tape houdt de boel op zijn plaats, daar over heb ik nog een sport bh, voor extra steun.

Ik heb 360 cc erbij laten doen.

De lokale verdoving gaat geleidelijk, via een verdovingsvloeistof die ze in de borst spuiten met een canule. Die bewegen ze dan door je hele borst, das wel wat gevoelig. Dat moet dan 10 minuten inwerken en dan begint de operatie. Daar voel je wat getrek en geduw, verder niks. Tenzij de zenuw naar de tepel geraakt wordt, dat is pijnlijk.

Na de operatie ben ik zelf vd tafel gestapt, zelf aangekleed en alleen met de lift naar de cafetaria, waar mn vriend zat te wachten. Niet misselijk of draaierig en gewoon mezelf

Al met al dus heeeeeel goed gegaan, nauwelijks last gehad.

Hoeveel cc wil jij?

Groetjes Puk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Puk26,

Ik ben vandaag bij Dr. Tytgat op consult geweest. Wat een fijne man hij is duidelijk en zeer ervaren.

Ik wil niet te groot maar natuurlijk wat bij mijn lichaam past, ik ben vrij lang en slank.

Hij pakte gelijk 265 cc .

Ik heb diverse cc gepast wat groter en wat kleiner, maar hij heeft er kijk op de 265 cc is geworden.

Ik ben heel blij te lezen dat het goed met je gaat en dat je weinig pijn hebt precies zoals hij ook verteld.

Ik word woensdag 13 mei geholpen. Ik kan bijna niet wachten. Ik houd je op de hoogte hoe het is gegaan.

groetjes Aniet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aniet,

Fijn dat je consult een goed gevoel gaf. Bij mij was dat ook meteen het geval. Ik ben alleen bij hem geweest. Je kunt hem altijd mailen of bellen voor vragen.

Jij krijgt dus 265 cc, welke cup/ volume heb je nu?

Ik heb 360 cc laten doen, dat was een flinke vergroting zei hij.

Dinsdag ga ik terug, dan haalt hij de tape eraf en de hechtingen eruit.

13 mei is al lekker snel, dat zal er zo zijn! Ga jij ook in het Monica ziekenhuis?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Puk,



Ik heb nu 75 A en ik ga naar een B/kleine C. Hij gaf als tip om thuis zakje met rijst te maken en in je BH te doen om te kijken of ik echt 265cc wil.



Ik kan als ik wil op de dag van de operatie nog van volume veranderen als ik wil.



Ik ben ook alleen bij hem geweest omdat hij een van de weinige is die het onder lokale verdoving doet.



Hij gaf mij ook een goed gevoel en heeft veel ervaring, zijn uitleg over waarom hij ook onder lokale verdoving opereert vind ik heel logisch maar hij



opereert ook onder narcose hij vertelde dat hij 50 % lokaal doet en 50% narcose.



Ook reageert hij snel op je mails dat is ook fijn. Ook ik word in het Monia ziekenhuis geopereert.



Succes dinsdag !


groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi PureMe,

dr. Nio doet geen Plaatselijke verdoving. Ook artsen in Nederland doen dit niet.

Daarom ben ik bij dr. Tytgat uitgekomen. Ik zou zeggen ga voor een consult naar hem toe. Kosten zijn € 2.800,-- en je word in een ziekenhuis geopereert en kunt na de operatie gelijk zelf weg lopen. En geen nare bijwerkingen van de narcose.

Succes met je keuze.

groetjes Aniet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nja ik had begrepen dat over het algemeen protese's er niet uit hoeven als ze nog goed zijn en dat een controle eens in de 5 a 10 jaar sowieso verstandig is..

maar dat in principe de implantaten gewoon 'levenslang' zouden blijven kunnen zitten.

met ooit een wissel zou ik sowieso rekening houden maar ik had begrepen dat de implantaten momenteel zo goed ontwikkeld zijn dat het maar zo kan dat ze zo'n 50 jaar blijven zitten. mja natuurlijk kan het ook zijn dat je met 10 jaar al een wissel moet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.