Jump to content

Ik heb 240cc merk sebbin

dromerke

Recommended Posts

Hallo heeft er ook iemand een probleem met de boobies? Het Is nu 10 dagen geleden en die voelen zo hard aan bovenop en tss men beide borsten. Van onder en langs opzij zijn ze gewoon mals. Is dit normaal? Hoe lang duurt het ongeveer dat ze goed staan? Groetjes

Hey bedankt voor je berichtje. Is het bij jou ook op die plaatsen waar ik die van mij zo hard heb?

Bij mij is het eigenlijk aan alle kanten. Vooral tussen mn borsten staat t strak en is het hard. Niet druk maken en anders even je pc mailen/bellen x

Hey hier ben ik terug

ja bij mij ook bovenop en tss de borsten. Maar er onder en er rond ni. Heb hem al gebeld en zei dat het normaal Is en nog moet zakken maar lijkt net of ze vast zitten vanboven. .voelt dat bij u ook zo? Xx

Ik ben nu 6weken po en vind ze nu eindelijk wat zachter geworden! Ik heb een hele strakke huid dus de arts zei dt dat wat meer tijd nodig heeft om op te rekken/zacht tee worden..

Ze zeggen maand of 6 tot 8 tot je echt het uiteindelijke resultaat zal hebben.

Kzou me niet tr druk maken als k jou was.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.