Ga naar inhoud

Wat te doen?


Aanbevolen berichten

Ik had nooit gedacht dit te typen. In januari ben ik geopereerd. Van niks naar 310 cc. Zoals sommigen als gelezen hebben ben ik over de grote niet tevreden. Met mijn dubbele maximizers had ik gewoon meer. Ik voel me er erg ongelukkig over. Daarom heb ik besloten om mij volgend jaar nogmaals te opereren.

Nu is mijn vraag: ik mag een jaar geen push ups aan. In shirtjes met een voorgevormde bh lijk ik nog steeds in bijna alle shirtjes plat. Het mooie weer komt er aan dus ik schaam me kapot. Iemand een idee? Push ups mag ik niet aan. Mag ik wel in mijn voorgevormde bh kipfliletjes naaien?

Ik heb volgende week mijn eind gesprek. Iemand daar nog advies over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Ik heb je foto's bekeken en ik vind ze er prachtig uitzien. Bij Hunkemoller heb je zogenaamde demi's, die zijn voorgevormd en iets dikker dan alleen stof... Misschien moet je zelf nog wennen, maar ik neem aan dat je je beter voelt met deze borsten dan met die maximizers. Ten eerste als iemand er tegenaan loopt, voelt het nu echt... Ten tweede als je nu je bh uitdoet, zitten je borsten ernog in plaats van dat ze op de grond liggen... Hihihi...

Maar goed, probeer die demi's eens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je bericht. Die bh's heb ik al gekocht. Nog steeds teleurstellend. Eerlijk gezegt heb ik echt spijt dat ik er zoveel geld aan uit heb gegeven. In bikini lijkt het meer dan eerder maar in kleding echt verschrikkelijk. Heb na januari ook geen nieuwe kleding meer gekocht. Alles lijkt er plat in.

Het lijkt net een 75a in kleding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marni.

Wat vervelend meis dat je nog steeds niet tevreden bent met het resultaat maar omdat jij die maximizer beha gewend was,geeft dit nu na je BV een vertekend beeld voor je zelf.

Laat ons anders even weten hoe de eind controle is vergaan :)

Hier even een link over de push up.

http://www.borstenforum.com/topic/6983-wanneer-mag-je-na-een-bv-weer-een-push-up-aan/.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.