Ga naar inhoud

Jovic : 22 april 2015 :


Aanbevolen berichten

Hellow, ik ben 23, mama van twee en 22 april ga ook ik onder het mes, vroeg me af hoe het zit met de maten. Het zit nl zo... Vriendin en ik hadden/hebben beiden B75. (Zij reeds ondergaan) we gaan bij dezelfde dokter. zij kreeg 250CC maar ik krijg 375cc. Toch heeft ook zij nu een grote D en is mij dat ook beloofd. HOE kan dat? Ik snap er niets van. Enige verzchil: zij voor de spier ik achter de spier. Dan lees ik hier op forum, dat men met 450 ook gewoon een 80D heeft. Help... Volledig in de war. Wie had 375CC en welke maat heb je daar nu voor gekregen, en wat had je voordien? Grtz en THANKS :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, het ligt ook aan je gewicht en lengte! Ik heb ook 375cc gekregen en zit nu op 75D hiervoor was het een a/b cup. Ik ben 1.72 en weeg 57 kilo. Dan heb je ongeveer een idee. Verschillen je vriendin en jij ook in lengte en gewicht, want het aantal Cc is ook heel verschillend. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vraag ik me dus ook af, ben morgen aan de beurt en weet helemal niet wat ik kan verwachten, ik krijg ze voor de spier tussen de 220-275cc

Ik heb nu 75a/b en ik krijg een tepellift...

Vind het ook zo moeilijk in te schatten, ik wil ze niet te groot maar voor de spier is weer anders dan erachter. Ik vind het ook irritant dat er niemand geen duidelijker voorspelling kan doen....

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een pc doet niet in Cupmaten. Daar hebben ze geen verstand van.

Vaak adviseren ze ook verkeerde sportbh haha.

Dus raar dat een pc je dat beloofd.

Wel kun je passen en dan in overleg kijken wat kan en wat bij je past.

Sowieso ziet een nep borst er kleiner uit dan een echte terwijl je dan dezelfde cupmaat draagt.

Hoe dat kan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had a70-75 of b weet ni goed dat verschilde van bh tot bh :D

Ben 18 dagen po en heb eens gepast en momenteel zit ik op cup D/E

Ik heb 320 cc achter de spier .

Valt ook te zien hoeveel projectie en de breedte van de prothese dacht ik en high profiel low profiel mee profiel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Die cc's blijven lastig! Ik ben 1,69 en 54 kg ben van een A naar een 70 E gegaan met 270 en 330 cc dual plane anatomisch medium en high profile. Mijn projectie is 4,7 en 5,6. De projectie heeft veel te maken met je uiteindelijke cupmaat ( hoe ver je borsten naar voren gaan staan).

De chirurg beloofde me een grote C dat was de max zei hij. Maar nu 2,5 maand later zit ik op 70 E waar ik erg blij mee ben maar zo zie je maar ze hebben idd niet erg veel verstand van cupmaten haha.

Ook de merken protheses zijn naar mijn idee verschillen met hoeveel cc je welke maat haalt. Ik zelf heb mentor.

T blijft dus gewoon een beetje afwachten ieder lichaam is weer anders en zal t bij jou miss ook weer anders uitpakken.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op ‎12‎/‎04‎/‎2015 om 09:34 zei Dreamer!:

Dit vraag ik me dus ook af, ben morgen aan de beurt en weet helemal niet wat ik kan verwachten, ik krijg ze voor de spier tussen de 220-275cc

Ik heb nu 75a/b en ik krijg een tepellift...

Vind het ook zo moeilijk in te schatten, ik wil ze niet te groot maar voor de spier is weer anders dan erachter. Ik vind het ook irritant dat er niemand geen duidelijker voorspelling kan doen....

Succes

Welke cupmaat heb je nu uiteindelijk?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.